Merhaba arkadaşlar, hepsiburada üzerinden "hepsiburada" satıcısından RX 6700 ekran kartı aldım ve kartı kullanmaya başladım. Fakat çeşit çeşit sorunlarla karşılaştım. Donmalar, takılmalar, fps düşüşleri, renk bozuklukları vb. Kartı dışarıdan biri ilk kez kullandığında 0 olduğunu ve tertemiz olduğunu düşünür. Ben de öyle düşündüm ama bir sorun olduğu için iade etmeye karar verdim. Daha sonra kutuya geri koyarken ek bir bant izi gördüm, benim açtığım kutu bandının alanında daha önceden açılmış olabileceğini düşündüren bir beyazlık gördüm. Bant genişliğinden çok daha büyüktü bu beyazlık. Açılırken muhtemelen kutuyu biraz zedelemiş bu bant. Neyse ki fark ettim. Ardından acaba mı diyerek aynı ürünün unboxing videolarını izledim, ürünün üst kısmında tüm kutularda yapışkanlı jelatin olmasına rağmen benimkinde olmadığını, hatta hiç fark etmediğimi hatıraldım. Daha sonra ürünün başkasından iade olan ürün olduğuna ve gözlemlenmesi zor hataları bulunduğuna bunu fark etmeyeceğimizi düşünerek gönderdiklerine ikna oldum. Benim yerime küçük bir çocuğa da gidebilirdi bu kart. Küçük bir çocuğa babası ekran kartı alsa hiçbir çocuk detay hataları algılayamaz. Veya karttan olduğunu anlayamaz. Bu nasıl bir ayıptır? Ürüne de güvenmediğim için (çok fazla hatalı AMD kartı mevcut, hiçbir parçasını atmam) üründen çıkan ürünle gelen her şeyi kenara ayırmıştım. Hepsiburada nasıl böyle bir şey yapabilir, daha öncesinde buna benzer bir şey yaşayan var mı? Ürün iade sürecinde bu arada, yenisi talep ettim. Müşteri hizmetlerine de iade gerekçe alanındaki karakter sayısının az olduğunu bu detayları eklemelerini rica ettim. Bakalım..