Hepsiburada'dan Aldığım Ürün Daha Önceden Açılmış

alixd

80+
Katılım
12 Mayıs 2021
Mesajlar
378
Reaksiyon skoru
140
Merhaba arkadaşlar, hepsiburada üzerinden "hepsiburada" satıcısından RX 6700 ekran kartı aldım ve kartı kullanmaya başladım. Fakat çeşit çeşit sorunlarla karşılaştım. Donmalar, takılmalar, fps düşüşleri, renk bozuklukları vb. Kartı dışarıdan biri ilk kez kullandığında 0 olduğunu ve tertemiz olduğunu düşünür. Ben de öyle düşündüm ama bir sorun olduğu için iade etmeye karar verdim. Daha sonra kutuya geri koyarken ek bir bant izi gördüm, benim açtığım kutu bandının alanında daha önceden açılmış olabileceğini düşündüren bir beyazlık gördüm. Bant genişliğinden çok daha büyüktü bu beyazlık. Açılırken muhtemelen kutuyu biraz zedelemiş bu bant. Neyse ki fark ettim. Ardından acaba mı diyerek aynı ürünün unboxing videolarını izledim, ürünün üst kısmında tüm kutularda yapışkanlı jelatin olmasına rağmen benimkinde olmadığını, hatta hiç fark etmediğimi hatıraldım. Daha sonra ürünün başkasından iade olan ürün olduğuna ve gözlemlenmesi zor hataları bulunduğuna bunu fark etmeyeceğimizi düşünerek gönderdiklerine ikna oldum. Benim yerime küçük bir çocuğa da gidebilirdi bu kart. Küçük bir çocuğa babası ekran kartı alsa hiçbir çocuk detay hataları algılayamaz. Veya karttan olduğunu anlayamaz. Bu nasıl bir ayıptır? Ürüne de güvenmediğim için (çok fazla hatalı AMD kartı mevcut, hiçbir parçasını atmam) üründen çıkan ürünle gelen her şeyi kenara ayırmıştım. Hepsiburada nasıl böyle bir şey yapabilir, daha öncesinde buna benzer bir şey yaşayan var mı? Ürün iade sürecinde bu arada, yenisi talep ettim. Müşteri hizmetlerine de iade gerekçe alanındaki karakter sayısının az olduğunu bu detayları eklemelerini rica ettim. Bakalım..
 
Hocam matrixten geç uyanmışsınız, geçmiş olsun. Dünyanın her yerinde sivri zekanın fazla olduğu firmalarda bu tarz işlemler yapılıyor. Kullanıcı fark etmiyor bile, sömürülen güven ve sizin iyi niyetiniz oluyor. Şaşırmadım yaşadığınız deneyime. Kimde patlarsa misali gönderiyorlar baktı kullanıcı uyandı mutlaka sorun çıkarmadan değişim yapacaklardır, sizden sonra ki bir müşteriye paketliyorlardır şimdiden. Hatta belki kutuyu değiştirip eski ürünü bile gönderebilirler size, keşke ürünün sizin anlayacağınız bir yerine noktalama yapsaydınız(etik değil biliyorum ama yapacak bir şey yok)
 
Hocam matrixten geç uyanmışsınız, geçmiş olsun. Dünyanın her yerinde sivri zekanın fazla olduğu firmalarda bu tarz işlemler yapılıyor. Kullanıcı fark etmiyor bile, sömürülen güven ve sizin iyi niyetiniz oluyor. Şaşırmadım yaşadığınız deneyime. Kimde patlarsa misali gönderiyorlar baktı kullanıcı uyandı mutlaka sorun çıkarmadan değişim yapacaklardır, sizden sonra ki bir müşteriye paketliyorlardır şimdiden. Hatta belki kutuyu değiştirip eski ürünü bile gönderebilirler.
Ne demek istiyon olm adam akıllı bişey demiş 2 saat edebiyat yaptın
 
keşke ürünün sizin anlayacağınız bir yerine noktalama yapsaydınız

Aslında iğne ucu kadar olacak şekilde kartın bir yerine tükenmez kalemle iz bırakabilirdi ama ürün değişiminde bir başka kartı göndereceklerine inanıyorum.
 
Hocam matrixten geç uyanmışsınız, geçmiş olsun. Dünyanın her yerinde sivri zekanın fazla olduğu firmalarda bu tarz işlemler yapılıyor. Kullanıcı fark etmiyor bile, sömürülen güven ve sizin iyi niyetiniz oluyor. Şaşırmadım yaşadığınız deneyime. Kimde patlarsa misali gönderiyorlar baktı kullanıcı uyandı mutlaka sorun çıkarmadan değişim yapacaklardır, sizden sonra ki bir müşteriye paketliyorlardır şimdiden. Hatta belki kutuyu değiştirip eski ürünü bile gönderebilirler size, keşke ürünün sizin anlayacağınız bir yerine noktalama yapsaydınız(etik değil biliyorum ama yapacak bir şey yok)
Hocam dediklerinize ciddi anlamda katılıyorum. Fakat benim gibi sadece ayda yılda bir 2-3 elektronik ürün alan adamların bu gibi durumları beklemesi imkansız. Ben sürekli bu tarz alışverişler yapamıyorum. Hatta 25 yaşındayım hayatımda ilk defa 0 ekran kartı aldım öyle diyim :) Bu durumda bu gibi büyük firmalardan bu tip bir şey beklemek imkansız gibi geliyor. Aklımın ucundan dahi geçmedi. Olaya 3 gün sonra uyandım zaten. Dediğim küçük çocuk örneği bu yüzden. Bildiğin dolandırıcılık bu.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Aslında iğne ucu kadar olacak şekilde kartın bir yerine tükenmez kalemle iz bırakabilirdi ama ürün değişiminde bir başka kartı göndereceklerine inanıyorum.
Yani yaptığım testlerdeki hatalar aşırı barizdi, ikinci iadem para iadesi olur o halde. Dediğiniz şey akıllıca ama aklıma hiç gelmedi açıkçası. Ürünün zaten açılmış ürün olduğuna ben çok sonradan emin oldum. İadeyi yapmıştım önceden.
 
Bu arada ürünü @Abdullah Hacıgül'ün iş birliği story'si üzerinden almıştım. Belki görürse, bu durumdan rahatsız olup karşı tarafla bu durumu konuşmak ister. Sonuçta bu tip iş birlikleri güvene bağlı kuruluyor.
 
Geri
Top