Çözüldü✓ Samsung Ürün İadesinde Mağduriyet

Muhtemelen depo kısmında saticaklar birkaç bin altına okuturlar diye düşünüyorum valla bende şaşırdım anlattık durumu dediler ne olursa olsun bize gönderin ürünü dediler tamam dedi gönderdim iade edildi ücreti şaşırdım valla
koskoca samsung firmasıda böyle bir şey yapsa keşke ay oldu nerdeyse hala uğraşıyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

nerden iletmem gerekiyor iletişim bilgilerimi
 

Ekler

  • 1754302559643.webp
    1754302559643.webp
    90.3 KB · Hit: 20
demekki böyle sorunlu ürünleri öğrencilere ucuza veriyoruz kampanyasıyla kitlemeye çalıştılar. Hangi marka gelirse gelsin ülkeye göre ayak uyduruyor valla
 
demekki böyle sorunlu ürünleri öğrencilere ucuza veriyoruz kampanyasıyla kitlemeye çalıştılar. Hangi marka gelirse gelsin ülkeye göre ayak uyduruyor valla
aslında tam öyle denemez forumda çoğu kişi iade etmiş problemsiz bir şekilde ama bana neden böyle denk geldi inan bilmiyorum
yada çok fazla iyimser yaklaşıyorum
 
aslında tam öyle denemez forumda çoğu kişi iade etmiş problemsiz bir şekilde ama bana neden böyle denk geldi inan bilmiyorum
yada çok fazla iyimser yaklaşıyorum
valla banada şey yaptılar hbde yüzde 40 kampanya vardı s24 plus aldım 23 bine iptal ettiler şimdi thhye şikayet ettim bekliyorum sonucu
 
şikayet var üzerinden attığım mesaja geri dönüş yaptılar daha sonra mesajı samsung müşteri temsilcisine attım bana bir numara verdiler aradım 20 dk çalan müzikten sonra tekrardan konuyu anlattım iadeniz en yakın zamanda gelicektir beklemenizi rica ederiz dediler bundan sonra bu numaradan size geri dönüş yapılacaktır denildi her zaman denildiği gibi beklemekteyim şuanda
 
samsung da ben de problem yaşamıştım hocam kesinlikle çözmüyorlar problemi , en azından benim problemim için öyleydi
 
Temmuzun 4’ünde sipariş verdiğim Samsung Odyssey G65B monitörüm, Temmuzun 9’unda elime ulaştı. Geldiği zaman ölü piksel testi yaptım ve ekranda ölü piksel olduğunu fark ettim. Daha sonra iade etmeye karar verdim. Samsung’a yazdığımda, bana Yurtiçi Kargo için bir iade kodu verdiler. Ancak Yurtiçi Kargo’ya gittiğimde, bu kodun hatalı olduğunu söylediler.


Samsung’a tekrar yazdığımda, “yeni kod gelecek” diyerek beni 16 Temmuz’a kadar beklettiler. Sonrasında bana bir SMS geldi ve “iade için adresinize gelinecek” denildi. Bekledim, Hepsijet’ten bir kargo görevlisi geldi. Gelen kargocuya, Yurtiçi Kargo’dan iade etmem gerektiği söylendiğini belirttim. Kargocu da, “Samsung bize iade talebi oluşturmadan bizim gelmemiz mümkün değil” dedi. Zaten her zaman bana kargo getiren abiydi, bu yüzden tereddüt etmeden teslim ettim.


19 Temmuz’da, verdikleri takip numarasından ürünün ilgili kişiye teslim edildiğini gördüm. Birkaç gün bekledikten sonra, kendi sitelerinde iade sürecinin hâlâ ilerlemediğini fark ettim. Samsung’a tekrar yazdığımda, “tarafınıza geri dönüş yapılacaktır” denildi. Fakat kimse benimle iletişime geçmedi. 19 Temmuz’dan beri her gün yazıyorum ama sürekli aynı yanıtı alıyorum: “En kısa sürede tarafınıza geri dönüş yapılacaktır.”


Şu an ne yapmam gerekiyor? Beni sürekli oyalıyorlar. Elimde bahsettiğim her şeye dair yazılı kanıtlar var. Şikayet etme süreci nasıl işliyor, bilen biri varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Bu mesajı bilgi almak amacıyla yazdım. Teşekkür ederim.
Ucuza sattılar ama dolandırıcılık yapıyorlar demek ki
 
İade yaptınız mı noldu ben de dün iade talebi açtım kod vs gelmedi daha
evet para iadesi geldi sana tavsiye verdikleri kod geçerli sayılmıyosa bile başka birine iade verme bir gün illa kod aktif oluyo zaman geçtikçe
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ucuza sattılar ama dolandırıcılık yapıyorlar demek ki
olabilir hocam şimdi de 12k ya çekmişler fiyatı indirime girsin bidaha alıcam
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,162,969
Mesajlar
10,481,899
Üyeler
184,709
Son üye
ZAYGOOD
Geri
Top