Çözüldü✓ Samsung Ürün İadesinde Mağduriyet

Benim iadem teslim alındıktan 1 gün sonra yapılmıştı ama çok uğraştırmışlardı umarım sorununuz en kısa sürede çözülür hocam. Bu arada bu hepsijeti canlı desteğe sormuş muydunuz verebilir miyim vs diye. Acaba karışıklık vs mi oldu
hepsijeti aradım ilgili kişiye teslim ettiklerini söylediler onlarlık bir durum olduğunu zannetmiyorum
 
Yok hocam samsung canlı desteğe sordunuz mu diye sormak istemiştim.
zaten samsung canlı desteğe soruyorum sorduğum zaman bana her seferinde en yakın zamanda aranıcaksınız diyolar ama kimsenin aradığı yok ayın 19 undan beri her gün yazıyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
 
Son düzenleme:
Temmuzun 4’ünde sipariş verdiğim Samsung Odyssey G65B monitörüm, Temmuzun 9’unda elime ulaştı. Geldiği zaman ölü piksel testi yaptım ve ekranda ölü piksel olduğunu fark ettim. Daha sonra iade etmeye karar verdim. Samsung’a yazdığımda, bana Yurtiçi Kargo için bir iade kodu verdiler. Ancak Yurtiçi Kargo’ya gittiğimde, bu kodun hatalı olduğunu söylediler.


Samsung’a tekrar yazdığımda, “yeni kod gelecek” diyerek beni 16 Temmuz’a kadar beklettiler. Sonrasında bana bir SMS geldi ve “iade için adresinize gelinecek” denildi. Bekledim, Hepsijet’ten bir kargo görevlisi geldi. Gelen kargocuya, Yurtiçi Kargo’dan iade etmem gerektiği söylendiğini belirttim. Kargocu da, “Samsung bize iade talebi oluşturmadan bizim gelmemiz mümkün değil” dedi. Zaten her zaman bana kargo getiren abiydi, bu yüzden tereddüt etmeden teslim ettim.


19 Temmuz’da, verdikleri takip numarasından ürünün ilgili kişiye teslim edildiğini gördüm. Birkaç gün bekledikten sonra, kendi sitelerinde iade sürecinin hâlâ ilerlemediğini fark ettim. Samsung’a tekrar yazdığımda, “tarafınıza geri dönüş yapılacaktır” denildi. Fakat kimse benimle iletişime geçmedi. 19 Temmuz’dan beri her gün yazıyorum ama sürekli aynı yanıtı alıyorum: “En kısa sürede tarafınıza geri dönüş yapılacaktır.”


Şu an ne yapmam gerekiyor? Beni sürekli oyalıyorlar. Elimde bahsettiğim her şeye dair yazılı kanıtlar var. Şikayet etme süreci nasıl işliyor, bilen biri varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Bu mesajı bilgi almak amacıyla yazdım. Teşekkür ederim.
Benimde iade sürecim bu şekilde sancılı olmuştu koskoca samsungun düştüğü durum üzücü
 
tüketici hakem heyetine başvuru yap, birde şikayetvara yaz ikisinden birisi işini çözer gibi

şikayet vara yazabilirsin hocam o sitede şikayetler direkt markaya ilgili yerlere aktarılıyor kısa sürede dönüş sağlanıyor bende başka firma ile ilgili sorun yaşamıştım bir çok kez o siteyi kullanıp şikayetimi dile getirdim her seferinde rekor hızla durum çözüme bağlandı.
hocam anakart naptınız ne oldu en son :)
 
şikayet vara yazdım tüketici hakem heyetine de yazayım mı
şikayetvar yazdıysan bi kaç gün bekle, olumlu dönüş veya hiç dönüş olmazsa thh başvur. thh başvurursan iptal edemiyorsun, süreç işliyor haberin olsun
 
Sanırım onarım süresi prosedürünü uyguluyorlar 21 iş günü süreleri var. Ama netten alınan ürünlerin 15 gün içinde iade süresi olması lazım
 
Sanırım onarım süresi prosedürünü uyguluyorlar 21 iş günü süreleri var. Ama netten alınan ürünlerin 15 gün içinde iade süresi olması lazım
iade talebini 15 gün içinde açtırdım zaten o yüzden bu saatten sonra problem olmuyomuş öyle dedi samsung müşteri temsilcisi
 
tüketici hakem heyetine başvuru yap, birde şikayetvara yaz ikisinden birisi işini çözer gibi


hocam anakart naptınız ne oldu en son :)
hocam amazon bize gönderin ilk dedi biz bakalım baktılar iade ettiler ücreti servisle uğraştırmadılar beni sordum onlara detaylı dedim servise mi vereyim size mi göndereyim ilk bize gönderin dediler garantimiz altında olduğu için ürün dediler biz bir bakalım duruma göre yetkili servise gönderilir dedi ne yaptılar bilmiyorum ama para iadesi yaptılar bana bende aynı karttan yeni aldım :D
 
hocam amazon bize gönderin ilk dedi biz bakalım baktılar iade ettiler ücreti servisle uğraştırmadılar beni sordum onlara detaylı dedim servise mi vereyim size mi göndereyim ilk bize gönderin dediler garantimiz altında olduğu için ürün dediler biz bir bakalım duruma göre yetkili servise gönderilir dedi ne yaptılar bilmiyorum ama para iadesi yaptılar bana bende aynı karttan yeni aldım :D
o kart amazon 2.el kategoride işlemci soket değişmiş olarak dip fiyatta satarlar herhalde :) ya da servise bırakırlarsa sarı sitede outlet görürüz :))
 
o kart amazon 2.el kategoride işlemci soket değişmiş olarak dip fiyatta satarlar herhalde :) ya da servise bırakırlarsa sarı sitede outlet görürüz :))
Muhtemelen depo kısmında saticaklar birkaç bin altına okuturlar diye düşünüyorum valla bende şaşırdım anlattık durumu dediler ne olursa olsun bize gönderin ürünü dediler tamam dedi gönderdim iade edildi ücreti şaşırdım valla
 
Geri
Top