HP omen 16 (2022) nasıldır ?

zaxdben

80+
Katılım
5 Şubat 2024
Mesajlar
9
Reaksiyon skoru
0
Herkese iyi forumlar bir süredir araştırıyorum galiba güzel bi fiyata bir omen buldum linkini bırakıcam değerlendirirseniz memnun olurum ve bir sorum var bu ekran kartı güç çekme olayı(kW) veya herneyse çok bir bilgim yok ne kadar önemli ve nerden bakabilirim detaylarını bulabileceğim bir yer göremedim ve bulamadım şimdiden teşekkürler




https://www.mediamarkt.de/de/product/_hp-omen-16-n0375ng-gaming-notebook-mit-161-zoll-display-amd-ryzentm-7-prozessor-16-gb-ram-512-gb-ssd-nvidia-geforce-rtx-3070-ti-schwarz-2868927.html
 
Herkese iyi forumlar bir süredir araştırıyorum galiba güzel bi fiyata bir omen buldum linkini bırakıcam değerlendirirseniz memnun olurum ve bir sorum var bu ekran kartı güç çekme olayı(kW) veya herneyse çok bir bilgim yok ne kadar önemli ve nerden bakabilirim detaylarını bulabileceğim bir yer göremedim ve bulamadım şimdiden teşekkürler




https://www.mediamarkt.de/de/product/_hp-omen-16-n0375ng-gaming-notebook-mit-161-zoll-display-amd-ryzentm-7-prozessor-16-gb-ram-512-gb-ssd-nvidia-geforce-rtx-3070-ti-schwarz-2868927.html
iyi fiyat üzeceğini sanmam fakat işlemci biraz ısınabilir
 
Çok güzel bir model değil paneli güzel bir model fakat voltaj dalgalanması gibi problemleri var limitli bir cihaz.
 
Herkese iyi forumlar bir süredir araştırıyorum galiba güzel bi fiyata bir omen buldum linkini bırakıcam değerlendirirseniz memnun olurum ve bir sorum var bu ekran kartı güç çekme olayı(kW) veya herneyse çok bir bilgim yok ne kadar önemli ve nerden bakabilirim detaylarını bulabileceğim bir yer göremedim ve bulamadım şimdiden teşekkürler




https://www.mediamarkt.de/de/product/_hp-omen-16-n0375ng-gaming-notebook-mit-161-zoll-display-amd-ryzentm-7-prozessor-16-gb-ram-512-gb-ssd-nvidia-geforce-rtx-3070-ti-schwarz-2868927.html
Kesinlikle alınır. Aynı işlemciye sahiptim çok iyi işler çıkartıyor. Isınma konusuna gelince fanlar tozlanmadıkça macun kurumadıkça sorun yok
 
Hocam nasıl bir limit biraz daha açabilir misiniz
52 derecede oyun oynatan bir limit biraz fazla ağır abdullah hocamada sorabilirsiniz limitin ağırlığını.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bu gibi 4 hava çıkışlı modeller kronik sorunlu olabiliyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bakır boruya bak Allah cezanı versin.
 

Ekler

  • image0.png
    image0.png
    1.8 MB · Hit: 53
Son düzenleme:
Herkese iyi forumlar bir süredir araştırıyorum galiba güzel bi fiyata bir omen buldum linkini bırakıcam değerlendirirseniz memnun olurum ve bir sorum var bu ekran kartı güç çekme olayı(kW) veya herneyse çok bir bilgim yok ne kadar önemli ve nerden bakabilirim detaylarını bulabileceğim bir yer göremedim ve bulamadım şimdiden teşekkürler




https://www.mediamarkt.de/de/product/_hp-omen-16-n0375ng-gaming-notebook-mit-161-zoll-display-amd-ryzentm-7-prozessor-16-gb-ram-512-gb-ssd-nvidia-geforce-rtx-3070-ti-schwarz-2868927.html
trden almıyon galiba
 
Alacaksanız Omen 17 o da parasına değermi bilemem geriye kalan problemli model oluyor premium diye satılıyor bu bilgisayar ahali anakartın da sorun var ama premium modele bak be anakartın da sorun var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

feci fark yemiş.
 

Ekler

  • Screenshot_2023-11-30-12-10-48-347_com.google.android.apps.photos.jpg
    Screenshot_2023-11-30-12-10-48-347_com.google.android.apps.photos.jpg
    218.2 KB · Hit: 61
Peki 3070ti 115w mı 4050 140w mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

trden almıyon galiba
Evet almayada okuyom
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alacaksanız Omen 17 o da parasına değermi bilemem geriye kalan problemli model oluyor premium diye satılıyor bu bilgisayar ahali anakartın da sorun var ama premium modele bak be anakartın da sorun var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

feci fark yemiş.
.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,186
Mesajlar
11,085,114
Üyeler
198,259
Son üye
cahilsavar31
   
Geri
Top