HP VİCTUS RTX4070 Laptop 40976 TL

Sensör problemi var bu cihazda aynısı bende var. Daha önceden başka sorunları da olmuştu düzelmedi tekrarladı. Teknik servis süreci çok kötü. Yasal haklarımı kullanmama engel oldular ve sürekli bir şeyler uydurup oyalıyorlar.
Hocam bende de aynısı var ama çok kullanmadım bu lanet şeyi. Şuan için sensör sorunum yok ve garanti ekimde bitiyor. Yapabileceğim bir şey var mı? Burayı oyalamamak adına bu durum için açılmış ayrı bir konu var mı?
 
Hocam bende de aynısı var ama çok kullanmadım bu lanet şeyi. Şuan için sensör sorunum yok ve garanti ekimde bitiyor. Yapabileceğim bir şey var mı? Burayı oyalamamak adına bu durum için açılmış ayrı bir konu var mı?

Benim bildiğim şu an bu durumu engelleyen bir şey yok. Ayrıca olması durumunda kalıcı çözüm de yok sanırsam. Yeni takılan sensör veya anakartın tekrardan bozulma olasılığı var. Sıcaklık sebebiyle olduğunu söyleyenler var ama kesin mi bilemeyiz. Eğer sıcaktan oluyorsa termal bakımları aksatmamak en iyisi. Konu olarak internette çoğu forumda bununla alakalı konu gördüm. Buradakini bilmiyorum ama ararsanız bulursunuz muhtemelen.
 
Hocam bende de aynısı var ama çok kullanmadım bu lanet şeyi. Şuan için sensör sorunum yok ve garanti ekimde bitiyor. Yapabileceğim bir şey var mı? Burayı oyalamamak adına bu durum için açılmış ayrı bir konu var mı?
Yaşamanız yakındır. Ya sensörü çıkarıp ptm7950 sürüp yüksek sıcaklıkla takılacaksınız ya da sensöre dokunmayıp harici ekrana takılı kullanmak zorundasınız.Garantiyi de uzatabilirsiniz ancak değiştirilen sensörde de aynı sorunu yaşayacaksınız bir süre sonra.
 
Yaşamanız yakındır. Ya sensörü çıkarıp ptm7950 sürüp yüksek sıcaklıkla takılacaksınız ya da sensöre dokunmayıp harici ekrana takılı kullanmak zorundasınız.Garantiyi de uzatabilirsiniz ancak değiştirilen sensörde de aynı sorunu yaşayacaksınız bir süre sonra.

Ben normalde harici ekran ile kullanıyordum o da kesin çözüm değil. Cihazın kendi ekranı sürekli kapanıp açılınca harici monitör ve oyunlar da etkilenebiliyor. Ayrıca cihaz uyku moduna girdiğinde kendi klavyesi, touchpad vb. şeyleri devre dışı bırakıyor. Yine harici klavye, fare vs. bağlamanız lazım. Sürekli dahili ekranın açılıp kapanması bazen driver çökmelerine de sebep olabiliyor.
 
Ben normalde harici ekran ile kullanıyordum o da kesin çözüm değil. Cihazın kendi ekranı sürekli kapanıp açılınca harici monitör ve oyunlar da etkilenebiliyor. Ayrıca cihaz uyku moduna girdiğinde kendi klavyesi, touchpad vb. şeyleri devre dışı bırakıyor. Yine harici klavye, fare vs. bağlamanız lazım. Sürekli dahili ekranın açılıp kapanması bazen driver çökmelerine de sebep olabiliyor.
Hayır harici ekranda kullanırken kapak kapanınca yapılacakları seçin kısmı var windowsta o kısımda hiçbir şey yapma seçerseniz rahatlıkla kullanırsınız tabi harici klavye ve mousela.
Deneyin isterseniz dediğim ayarı yapıp kapağı kapatıp açın hiçbir şey olmadıgını goreceksiniz.
 
Hayır harici ekranda kullanırken kapak kapanınca yapılacakları seçin kısmı var windowsta o kısımda hiçbir şey yapma seçerseniz rahatlıkla kullanırsınız tabi harici klavye ve mousela.
Deneyin isterseniz dediğim ayarı yapıp kapağı kapatıp açın hiçbir şey olmadıgını goreceksiniz.

Tekrar servise gönderdim yurt dışından parça sipariş edildi onu bekliyorum o yüzden cihaz elimde değil. Belki o ayar sorun çözebilir ama sürekli USB sesleri ve driver çökmeleri yaşadım ben illa bir şekilde etkiledi yani. 2. defa aynı arızayla gitti diye iade/değişim talep ettim kabul etmiyorlar öncekinde anakart değil sadece sensör değişti diye. Sürekli bir şeyler uydurup yasalara bakın vs. diyorlar sonra yasadan bahsedince susuyorlar. Kendi yaptıkları onarımı onarımdan saymayan bir servisleri var :D
 
Tekrar servise gönderdim yurt dışından parça sipariş edildi onu bekliyorum o yüzden cihaz elimde değil. Belki o ayar sorun çözebilir ama sürekli USB sesleri ve driver çökmeleri yaşadım ben illa bir şekilde etkiledi yani. 2. defa aynı arızayla gitti diye iade/değişim talep ettim kabul etmiyorlar öncekinde anakart değil sadece sensör değişti diye. Sürekli bir şeyler uydurup yasalara bakın vs. diyorlar sonra yasadan bahsedince susuyorlar. Kendi yaptıkları onarımı onarımdan saymayan bir servisleri var :D
Bir şekilde yeni cihaz talep etmeye bakın onu da satın direk yapabilirseniz. Bu seri çok baş ağrıttı. Ya da bitkisel hayat monitor mecbur.
 
Bir şekilde yeni cihaz talep etmeye bakın onu da satın direk yapabilirseniz. Bu seri çok baş ağrıttı. Ya da bitkisel hayat monitor mecbur.

Yok sürekli bir bahane saçma şeyler söylüyorlar. İade/değişim ile servise verdim hall sensör sorununda bana geçen ay cihazın anakartını onardık termal bakım yaptık test ettik deyip geri verdiler. Cihazı aldım sorun çözülmüş düzgün uykuya giriyor ama 101 derece full fanda çalışıyor. Bazı diğer sorunlar da devam ediyordu tekrar gönderdim iade/değişim isteyerek. Bu sefer anakartta yine sorun bulmuşlar komple değişecek. 2. defa olduğu için iade/değişim hakkım kesin var bu sefer ama bana diyor ki bizim geçen yaptığımız işlem onarım sayılmaz onarım sayılması için cihazdaki bir parçada kusur bulunacak o parça komple değişecek diyor.

Kendileri servis raporuna onarım yazmış, ben arayıp bilgi alınca anakartı kusurluydu onarıldı düzeldi diyorlar ama tekrar sorun çıkınca onarım olmamış anakart komple değişmediği için sayılmaz vs. deyip tekrar onarıma zorluyorlar. Yasalara göre onarım sonrası arızada direkt iade isteyebiliyorum.
 
Yok sürekli bir bahane saçma şeyler söylüyorlar. İade/değişim ile servise verdim hall sensör sorununda bana geçen ay cihazın anakartını onardık termal bakım yaptık test ettik deyip geri verdiler. Cihazı aldım sorun çözülmüş düzgün uykuya giriyor ama 101 derece full fanda çalışıyor. Bazı diğer sorunlar da devam ediyordu tekrar gönderdim iade/değişim isteyerek. Bu sefer anakartta yine sorun bulmuşlar komple değişecek. 2. defa olduğu için iade/değişim hakkım kesin var bu sefer ama bana diyor ki bizim geçen yaptığımız işlem onarım sayılmaz onarım sayılması için cihazdaki bir parçada kusur bulunacak o parça komple değişecek diyor.

Kendileri servis raporuna onarım yazmış, ben arayıp bilgi alınca anakartı kusurluydu onarıldı düzeldi diyorlar ama tekrar sorun çıkınca onarım olmamış anakart komple değişmediği için sayılmaz vs. deyip tekrar onarıma zorluyorlar. Yasalara göre onarım sonrası arızada direkt iade isteyebiliyorum.
Garantiyi uzatın bir şekilde. Süreyi yemeye çalışıyor olabilirler.Çakallık diz boyu.
 
Garantiyi uzatın bir şekilde. Süreyi yemeye çalışıyor olabilirler.Çakallık diz boyu.

Mayıs 2026'ya kadar devam ediyor. Yasaya göre önceki ve şu anki serviste geçen süreyi garantiye eklemeleri gerekiyor öncekini hala eklemediler. Uzatma paketi duruma göre satın alabilirim.
 
Bu modelde hallsensor sorunu var mı bilgim yok.
2 ay sonra

sahibinden kronik arizali , kiz gibi bakilmis , rtx 4070 oyun canavari mukemmel laptop. patron cildirdi !!
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,157,935
Mesajlar
10,436,094
Üyeler
183,921
Son üye
doganylmm
Geri
Top