HYPERX CLOUD 2 WİRELESS WİNDOWS SES AYARI

ozgurtng

80+
Katılım
7 Temmuz 2025
Mesajlar
4
Reaksiyon skoru
0
HYPERX CLOUD 2 WİRELESS WİNDOWS SES AYARI ÇALIŞMIYOR.

Arkadaşlar merhaba, bu benim ilk açtığım başlık. Eksik bir şeyim varsa lütfen kusura bakmayın.
HYPERX CLOUD 2 WİRELESS aldık "Hyperx Ngenuity" yazılımını kurduk ama hem giriş hem de çıkış sesi çok kötü. Windows ayarlarından baktığımızda iste Hz kalitesi en düşükte yani "Teyp Kalitesi"nde ve bu sabit olarak bu şekilde, değişmiyor.
Bunu Stüdyo kalitesine nasıl çevirebiliriz. İnternette araştırdım ama doğru dürüst bir şey bulamadım. Örnek olarak olması gereken ayarı atacağım SS olarak.
İşletim sistemi Win10
 

Ekler

  • ss.webp
    ss.webp
    31.1 KB · Hit: 82
HYPERX CLOUD 2 WİRELESS WİNDOWS SES AYARI ÇALIŞMIYOR.

Arkadaşlar merhaba, bu benim ilk açtığım başlık. Eksik bir şeyim varsa lütfen kusura bakmayın.
HYPERX CLOUD 2 WİRELESS aldık "Hyperx Ngenuity" yazılımını kurduk ama hem giriş hem de çıkış sesi çok kötü. Windows ayarlarından baktığımızda iste Hz kalitesi en düşükte yani "Teyp Kalitesi"nde ve bu sabit olarak bu şekilde, değişmiyor.
Bunu Stüdyo kalitesine nasıl çevirebiliriz. İnternette araştırdım ama doğru dürüst bir şey bulamadım. Örnek olarak olması gereken ayarı atacağım SS olarak.
İşletim sistemi Win10


*Tekrar attım çünkü yazı boyutunu çok küçük seçmişim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,226
Mesajlar
11,085,537
Üyeler
198,273
Son üye
Pickle01
   
Geri
Top