❌İndirim Bitti! HyperX Cloud Stinger 2 core Kulaklık 960TL İTOPYA

Bence haketmez bu fiyatı
 
Bu kulaklık mı yoksa Razer kraken mi?
 
İkiside marka olarak hyperx in altında ve sonradan sıkıntı çıkardığı yorumları olan cihazlar 2 ay sonra bozuldu yorumu atmak istemiyorum 😁
anlıyorum ama marka değeri yüksek firmaların ucuz kulaklıklarını elinize aldığınızda anlarsınız durumu. Çıt kırıldım olursa veya sürücüsü kötü olursa şaşırmayın. Örn Razer Kraken . SS Arctis 3 5 . Hyper X Stinger ... böyle devam edilir. Fason üretimi iyi ürünler bulunuyor onlar çoğu marka üründen çok daha iyi.
 
HyperX en giriş seviyesi kablolu kulaklığı 1000₺ olmuş piyasaya bak be maşallah. 🧿
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

anlıyorum ama marka değeri yüksek firmaların ucuz kulaklıklarını elinize aldığınızda anlarsınız durumu. Çıt kırıldım olursa veya sürücüsü kötü olursa şaşırmayın. Örn Razer Kraken . SS Arctis 3 5 . Hyper X Stinger ... böyle devam edilir. Fason üretimi iyi ürünler bulunuyor onlar çoğu marka üründen çok daha iyi.
Kesinlikle katılıyorum, alan arkadaşlar 500₺ kulaklık + 460₺ marka parası ödüyor bu tarz giriş seviyesi kulaklıklara.
 
anlıyorum ama marka değeri yüksek firmaların ucuz kulaklıklarını elinize aldığınızda anlarsınız durumu. Çıt kırıldım olursa veya sürücüsü kötü olursa şaşırmayın. Örn Razer Kraken . SS Arctis 3 5 . Hyper X Stinger ... böyle devam edilir. Fason üretimi iyi ürünler bulunuyor onlar çoğu marka üründen çok daha iyi.
İzlediğim incelemelerde esnekliği ve sağlımlığı gayet güzeldi sürücü konusunu denemeden bir şey diyemiyorum ama mikrofonu gayet tatmin edici muadillerine göre
 
İzlediğim incelemelerde esnekliği ve sağlımlığı gayet güzeldi sürücü konusunu denemeden bir şey diyemiyorum ama mikrofonu gayet tatmin edici muadillerine göre
O zaman şans verin alın.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,371
Mesajlar
11,066,028
Üyeler
197,883
Son üye
valiented
Geri
Top