Neler Yeni

HyperX Teknik Servis Rezaleti

Charles Darwin

80+ Silver
Katılım
10 Haziran 2021
Mesajlar
2,255
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,127
İsim
Alpaslan Çevikel
Herkese merhabalar teknik servis ile yaşanan rezilliği size anlatmak isterim.

21 Ekim 2021 tarihinde HyperX Cloud 2 kulaklığımı deri yastıklarının aşınması ve mikrofon ses algılamama sorunundan servise gönderdim gönderdiğimden itibaren tam olarak üstünden 2 hafta geçti ve bugün kulaklık ürün onarılmıştır diye elime ulaştı bir sevinç ile kutuyu açtım bir de ne göreyim hiçbir şeye dokunulmamış servis raporunda şu yazı yazmaktadır "Menteşe kısmında ki kılcal çatlaklardan dolayı üretici tarafından ürün garanti kapsam dışı olarak değerlendirilmiştir" bu yazıyı gördükten sonra adamların hatlarını resmen meşgul ettim derdimi anlattım bakın dedim bu kulaklık garantide 2 haftadır bekliyor bir kişinin aklına gelmez mi müşteriyi arayalım bu konu hakkında bilgi verelim ücretli değişim isterse ücretli değiştirelim ve şunu eklemek isterim diğer firmalar harici ilk defa bu firmada teknik servis elemanı ile konuştum detaylara girmeyeceğim arkadaşa biraz sinir püskürdüm kendisinin cevabı şudur "Garanti dışı kaldıysa ürün bir şey yapamayız ürünün onarılmasını ücretli talep ederseniz duruma bakılır" denildi sonra sinirlendim kapattım daha sonra aynı firmayı aradım müşteri temsilcisi ile konuştum müşteri temsilcisi dedi ki bana "Zaten kulaklık bütün haliyle işlem görüyor eğer kulaklıkta fiziksel hasar olmasaydı ürün yenisi ile değiştirilecekti" ve size fiziksel hasarın olduğu kısmın fotoğrafını göstereceğim şimdi bu hasardan garantisi dışı değerlendiriliyorsa gerçekten rezil bir firma HyperX benim gözümde bitmiştir artık.
IMG20211109135950.jpg
 

MigrosJET

80+ Bronze
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
673
Dahası  
Reaksiyon skoru
226
İsim
Martyn McMillan
Bu hasarın pedlerle veya mikrofonla ne alakası var? 10/10 rezalet.
 

Charles Darwin

80+ Silver
Katılım
10 Haziran 2021
Mesajlar
2,255
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,127
İsim
Alpaslan Çevikel
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Değişim olacakmış olmamış işte bunun yüzünden, bal gibi de alakası var.
Ne alakası var SİLENT teknik servis elemanı ile müşteri temsilcisinin sözleri birbirine tutmuyor teknik servis elemanı diyor ki çatlak kısmından dolayı ürün garanti dışı olarak değerlendirildi ve size geri gönderildi tamam dedim peki bu çatlağın mikrofon ve yastıklarla ne alakası var dedim eğer tamir edilmesini istiyorsanız geri gönderin ücretli talep isteyin duruma göre bakarız dediler sonra sinirlendim kapattım tekrar aradım bu sefer müşteri hizmetlerinde olan bayan ile konuştum kendisi dedi ki bana bakınız bu kulaklık bütün olarak işlem görür tek parça değişim olmaz yani mikrofon bozuldu diye mikrofonu değiştiremiyoruz ürünü yenisi ile değiştiriyoruz yani yeni kulaklık gönderiyorlarmış işte bu yanlış bir firma parça değişimini sağlayamıyorsa benim için bitmiştir artık ha gidip internetten alırım ama kulaklığın yarı fiyatı kadar niye yedek parçaya para ödeyeyim kulaklığı satarım parçaya vereceğim parayı üzerine ekler gider LOGİTECH alırım daha mantıklı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Birde menteşeyi sökmüşler vidaların boyası atmış ya takarken çok fazla sıktılar çatladı veya söktükten sonra ellerinden düştü bir şey oldu yani serviste kesin yani
 

Ahmet Berat Ak

80+ Silver
Katılım
6 Ekim 2021
Mesajlar
2,003
Dahası  
Reaksiyon skoru
995
İsim
Ahmet Berat ak
İlgilendiği Kategoriler
pc toplama,pc aksesuarları,fiyat performans ürünler
Hocam gönderirken her tarafının fotosunu çekiceksin sorununu da bir video ile kayıt altına alıcaksın ve diyeceksin ki benim problemim bu buna göre bakın saçma saçma şeylere bakıyorlar yoksa büyük ihtimal hyperx bu kulaklığın iadesini almak istememesinin sebebi hijyen ve çizikler yapicak bir şey yok
 

Sllent

80+ Gold
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
7,920
En İyi Cevap
2
Ne alakası var SİLENT teknik servis elemanı ile müşteri temsilcisinin sözleri birbirine tutmuyor teknik servis elemanı diyor ki çatlak kısmından dolayı ürün garanti dışı olarak değerlendirildi ve size geri gönderildi tamam dedim peki bu çatlağın mikrofon ve yastıklarla ne alakası var dedim eğer tamir edilmesini istiyorsanız geri gönderin ücretli talep isteyin duruma göre bakarız dediler sonra sinirlendim kapattım tekrar aradım bu sefer müşteri hizmetlerinde olan bayan ile konuştum kendisi dedi ki bana bakınız bu kulaklık bütün olarak işlem görür tek parça değişim olmaz yani mikrofon bozuldu diye mikrofonu değiştiremiyoruz ürünü yenisi ile değiştiriyoruz yani yeni kulaklık gönderiyorlarmış işte bu yanlış bir firma parça değişimini sağlayamıyorsa benim için bitmiştir artık ha gidip internetten alırım ama kulaklığın yarı fiyatı kadar niye yedek parçaya para ödeyeyim kulaklığı satarım parçaya vereceğim parayı üzerine ekler gider LOGİTECH alırım daha mantıklı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Birde menteşeyi sökmüşler vidaların boyası atmış ya takarken çok fazla sıktılar çatladı veya söktükten sonra ellerinden düştü bir şey oldu yani serviste kesin yani
Adamlar gayet haklı, parça değişimi olmuyor aksesuar ürünlerinde haklılar yani.
LOGITECH de parça değişimi yapmıyor, Asus'da.
Asus ROG SCOPE RX klavyeyi kullanıyorum ve bu klavyenin parça değişimi olmadığını direkt olarak ürün değişimi olduğunu müşteri hizmetlerini arayarak öğrendim.
Boş yere firmaya sallamak yerine aksesuar ürünlerinde parça değişimi olup olmadığını araştırsaydınız keşke.
 

Amanita

80+ Gold
Katılım
4 Mart 2021
Mesajlar
9,524
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,012
İsim
Hasan
Aslında direkt ürünün yenisiyle değiştirilmesi güzel uygulama ama bu çatlak yüzünden ürün garanti kapsamı dışında bırakılmalı mıydı bilmiyorum. Düştüğü varsaymış ve mikrofonun da bu yüzden bozulduğunu düşünmüş olabilirler.
 

Charles Darwin

80+ Silver
Katılım
10 Haziran 2021
Mesajlar
2,255
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,127
İsim
Alpaslan Çevikel
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Düştüğünü varsaymış ne alaka adamlar böyle varsayımlarla ilerlerse bende varsayımlarla ilerlerim sonuç elde var sıfır bu çatlağın oluşumu bence menteşeyi söktüler çünkü vidaların boyaları sökülmüş sonra geri takmışlar ve fazla sıkmış olabilirler vidayı fazla sıkınca çatlamış olabilir menteşe. Menteşeyi de şu sebeple açmış olabilirler kabloları kontrol etmek veya başka bir şeyleri kontrol etmek için olabilir (Bu konuda bana ders olsun bir dahakisine fotoğrafını çekip ürünün öyle yollayacağım)
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bundan sonra LOGİTECH alırım çünkü G213 klavye kullanıyorum bir kaç defa su döküldü yanlışlıkla bazı tuşları da algılamamaya basmamaya başladı ve bir çok kez servise gitti ve ürün yenisi ile değiştirildi ya da iade aldılar bu açıdan memnunum
 
Son düzenleme:

Jauvin

80+ Bronze
Katılım
27 Nisan 2021
Mesajlar
1,632
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,024
İsim
Iowa Hersberg
İlgilendiği Kategoriler
Valorant - PC
Steam
https://steamcommunity.com/id/jauvinqq/
Discord
Jauvin #4666
Valla ben ürünümü gönderdim sıfırını verdiler daha geçen hafta benim bir sıkıntım yok sebebi biraz saçma sunmuşlar gibi duruyo ama benimki yapıldı yani ne desem boş olacak bir nevi
 

Amanita

80+ Gold
Katılım
4 Mart 2021
Mesajlar
9,524
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,012
İsim
Hasan
Düştüğünü varsaymış ne alaka adamlar böyle varsayımlarla ilerlerse bende varsayımlarla ilerlerim sonuç elde var sıfır bu çatlağın oluşumu bence menteşeyi söktüler çünkü vidaların boyaları sökülmüş sonra geri takmışlar ve fazla sıkmış olabilirler vidayı fazla sıkınca çatlamış olabilir menteşe. Menteşeyi de şu sebeple açmış olabilirler kabloları kontrol etmek veya başka bir şeyleri kontrol etmek için olabilir (Bu konuda bana ders olsun bir dahakisine fotoğrafını çekip ürünün öyle yollayacağım)
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bundan sonra LOGİTECH alırım çünkü G213 klavye kullanıyorum bir kaç defa su döküldü yanlışlıkla bazı tuşları da algılamamaya basmamaya başladı ve bir çok kez servise gitti ve ürün yenisi ile değiştirildi ya da iade aldılar bu açıdan memnunum
Varsaymış olabilirler..... Adamların tam sebebini ne bileyim ben ama değiştirenler değiştiriyor. Logitech de aynı mantıkla çalışıyor farkı yok.
 

Charles Darwin

80+ Silver
Katılım
10 Haziran 2021
Mesajlar
2,255
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,127
İsim
Alpaslan Çevikel
26 satır yazı yazmıştım iki kişiye cevap vermek için satır sayısını silip azalttım zaten benim anlamadığım konu nereden nereye geldi böyle bir yol izlemeleri zaten saçma yarın satın aldığım firmadan haber gelecek bu servis sorunu ile ilgili o yüzden oradan gelecek cevabı bekliyorum olumsuz çıkarsa gerekirse Tüketici Hakem Heyetine gideceğim yine olumsuz cevap çıktı satar farklı markadan kulaklık satın alırım

Adamlar gayet haklı, parça değişimi olmuyor aksesuar ürünlerinde haklılar yani.
LOGITECH de parça değişimi yapmıyor, Asus'da.
Asus ROG SCOPE RX klavyeyi kullanıyorum ve bu klavyenin parça değişimi olmadığını direkt olarak ürün değişimi olduğunu müşteri hizmetlerini arayarak öğrendim.
Boş yere firmaya sallamak yerine aksesuar ürünlerinde parça değişimi olup olmadığını araştırsaydınız keşke.
Ben LOGİTECH parça değişimi yapıyor diye bir şey yazmadım sadece memnun olduğum için gider LOGİTECH satın alırım dedim ve ek olarak HyperX firmasının Türkiye'de müşteri hizmetleri yok. Parça değişimi olmuyor diyorsunuz da bunu teknik servis elemanı niye bilmiyor bana diyor ki menteşeden dolayı garanti dışı olarak değerlendirildi eğer tamirini istiyorsanız ücretli tamir edilmesini istiyorum yazarak servise geri gönderebilirsiniz diyor ve bu kişi TEKLOS LOJİSTİK firmasının servis bölümünde çalışan kişi daha sonra ben telefonu kapatıp müşteri hizmetleri ile konuşmak için tekrar arıyorum müşteri temsilcisi diyor ki bana parça değişimi olmaz yenisi gönderilir.

Hocam gönderirken her tarafının fotosunu çekiceksin sorununu da bir video ile kayıt altına alıcaksın ve diyeceksin ki benim problemim bu buna göre bakın saçma saçma şeylere bakıyorlar yoksa büyük ihtimal hyperx bu kulaklığın iadesini almak istememesinin sebebi hijyen ve çizikler yapicak bir şey yok
HyperX resmi teknik servisi değil ve ek olarak bu hijyen konusunda beni kastettiniz galiba ben bu kulaklığı her akşam temizler öyle yatarım ve servise gönderdiğimde ne bir toz ne bir kepek vardı bugün servisten geldi diye hemen hızlıca ses girişini ve ses çıkışını kontrol ettim ve bugün saçımdan acayip şekilde kepek dökülüyordu ve çizik konusuna gelecek olursam hiç bir ürün çizilmeyecek veya orasına burasına bir şey olmayacak gibi bir kural veya buna benzer bir şey yoktur illa ki çizilecek ha yarın ha bugün ki zaten ben iade için yollamadım ürünü siz gerçekten çok yanlış anlamışsınız durumu her neyse

Ben bu konuyu sizden bir öneri tavsiye nasıl aşabilirim bu durumu diye konu açıyorum konu nereden nereye geliyor her neyse size iyi forumlar dilerim
 
Son düzenleme:

Furkan²

80+ Gold
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
8,990
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,828
Yaş
25
Konum
İzmir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Kur'an_ı Kerim - Satranç - Piano - Tenis - Anime/Manga - Klasik Müzik - Felsefe - Krunker
Aynı sorunu bende yaşadım benim ki daha fiyaskoydu.
Ben Endex'e gönderdim evet Endex, İndex değil.
Gönderme sebebim mikrofon çalışmıyordu yani bozuktu.
İki adet yolladım, sonra geri geldi ve sana denilen şeyin aynısı yazmışlar. Sende kırık olan yer, buraya dikkat KILCAL çizik sebebiyle garanti dışıdır. Resmen dalga geçiyorlar. Hadi kırık neyse kılcal çizik ne ALAKA, garanti kapsamından çıkarıyor? Neyse bu sorunu hallettik sonra daha da fiyaskosu oldu yolladık ettik bu seferde demezlermi komediye bakın, iyi okuyun.
Mikrofon aksesuar olarak geçiyor kutu içeriğine dahil değil bu yüzden onarım ya da tamir edemiyoruz demeleri oldu. Tamamen akıl - mantık vs yok adamlarda beyin ''0''.
Neyse en nihayetinde şikayet var'a yazdım, şikayeti kaldırmam karşılığında yeni mic.leri yolladılar.
Tabi micler kronik sorunlu deforme oluyor zamanla ayıplı mal bu yüzden sonra 20 adet daha yolladım HB üzerinden, HB sağolsun ürünlere çöktü bir sürü bahane ile. Çökerler tabi 378 lira'ya aldığımız kulaklık x2 fiyat yapmış. Kulaklıklar sapasağlam, micleri değiştirip sat sıfırdan ya da ürünleri kayıp mı ettiler ne olduysa. 1.5 sene her gün telefon et konuş vs bizi mağdur ettikten sonra fatura bedeli olan 378 liradan iade kesti hepsine. 378 lira dan iade kestiler C-II TR'de en ucuz yaklaşık 700- 800Tl artık neyse fiyatı yükselmişti işte. Teşekkürler HB, Allah ne muradınız varsa versin Allah b...'da versin.
 
Son düzenleme:

Charles Darwin

80+ Silver
Katılım
10 Haziran 2021
Mesajlar
2,255
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,127
İsim
Alpaslan Çevikel
Büyük uğraşlar sonucunda kulaklığın yenisini kapalı kutu şeklinde gönderimi sağlandı
 
Top Bottom