Ürün elime 08.11.2021 tarihinde ulaşmıştı bu teknik servis raporunda bulunan saçma sapan garanti dışı kalma sebebini görünce direkt olarak HyperX müşteri hizmetlerine mail attım fakat ürünümün garantisi 12.11.2021 tarihinde dolmuştu buna rağmen yardımcı oldular daha sonra bu yaşadığım olayları detaylı bir şekilde anlattım ve benden ürünün fotoğraflarını ve fatura resmini göndermemi istediler dediklerini yaptım ve kendilerine gerekli belgeleri gönderdim daha sonra beni müşteri hizmetleri RMA departmanına yönlendirdi bu departman değişim onarımdan sorumlu bir departmanmış internete RMA nedir yazarsanız detaylı bir bilgiye ulaşırsınız RMA ekibi yaşadığım sorunu tekrar anlatmamı istedi aynı şeyleri tekrar yazdım bu süreç toplam 1-1.5 hafta sürdü daha sonra RMA ekibi teknik servis ile iletişime geçmiş ve teknik servis ürünü tekrar incelemek için göndermemi istedi daha sonra 2 gün içinde sonuca ulaşıp yenisini göndereceklerini söylediler ama önerim çok iyi bir İngilizce bilmeniz gerek ya da İngilizce bilen bir arkadaşınızın olması lazım ben Translate üzerinden çok sıkıntılar çektim