Neler Yeni

HyperX Teknik Servis Rezaleti

bythmn

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,594
En İyi Cevap
1
Büyük uğraşlar sonucunda kulaklığın yenisini kapalı kutu şeklinde gönderimi sağlandı
Hadi geçmiş olsun. Müsait olduğunda çözüm olarak sona doğru neleri denediğini de yazarsan belki aynı sorunu yaşayan arkadaşlar için güzel bir bilgi olur.
 

Charles Darwin

80+ Silver
Katılım
10 Haziran 2021
Mesajlar
2,255
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,127
İsim
Alpaslan Çevikel
Ürün elime 08.11.2021 tarihinde ulaşmıştı bu teknik servis raporunda bulunan saçma sapan garanti dışı kalma sebebini görünce direkt olarak HyperX müşteri hizmetlerine mail attım fakat ürünümün garantisi 12.11.2021 tarihinde dolmuştu buna rağmen yardımcı oldular daha sonra bu yaşadığım olayları detaylı bir şekilde anlattım ve benden ürünün fotoğraflarını ve fatura resmini göndermemi istediler dediklerini yaptım ve kendilerine gerekli belgeleri gönderdim daha sonra beni müşteri hizmetleri RMA departmanına yönlendirdi bu departman değişim onarımdan sorumlu bir departmanmış internete RMA nedir yazarsanız detaylı bir bilgiye ulaşırsınız RMA ekibi yaşadığım sorunu tekrar anlatmamı istedi aynı şeyleri tekrar yazdım bu süreç toplam 1-1.5 hafta sürdü daha sonra RMA ekibi teknik servis ile iletişime geçmiş ve teknik servis ürünü tekrar incelemek için göndermemi istedi daha sonra 2 gün içinde sonuca ulaşıp yenisini göndereceklerini söylediler ama önerim çok iyi bir İngilizce bilmeniz gerek ya da İngilizce bilen bir arkadaşınızın olması lazım ben Translate üzerinden çok sıkıntılar çektim
 
Katılım
29 Mayıs 2022
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
sercan Akbaş
Ürün elime 08.11.2021 tarihinde ulaşmıştı bu teknik servis raporunda bulunan saçma sapan garanti dışı kalma sebebini görünce direkt olarak HyperX müşteri hizmetlerine mail attım fakat ürünümün garantisi 12.11.2021 tarihinde dolmuştu buna rağmen yardımcı oldular daha sonra bu yaşadığım olayları detaylı bir şekilde anlattım ve benden ürünün fotoğraflarını ve fatura resmini göndermemi istediler dediklerini yaptım ve kendilerine gerekli belgeleri gönderdim daha sonra beni müşteri hizmetleri RMA departmanına yönlendirdi bu departman değişim onarımdan sorumlu bir departmanmış internete RMA nedir yazarsanız detaylı bir bilgiye ulaşırsınız RMA ekibi yaşadığım sorunu tekrar anlatmamı istedi aynı şeyleri tekrar yazdım bu süreç toplam 1-1.5 hafta sürdü daha sonra RMA ekibi teknik servis ile iletişime geçmiş ve teknik servis ürünü tekrar incelemek için göndermemi istedi daha sonra 2 gün içinde sonuca ulaşıp yenisini göndereceklerini söylediler ama önerim çok iyi bir İngilizce bilmeniz gerek ya da İngilizce bilen bir arkadaşınızın olması lazım ben Translate üzerinden çok sıkıntılar çektim
Merhaba arkadaşım konuyu biraz hortlattım ama benim HyperX cloud alpha kulaklığımda aldığımdan beri mikrofondan karşıya 'ssss' diye bir ses gidiyo bu yüzden mail aracılığıyla HyperX ile iletişime geçtim.Benden fatura vs başka cihaz üzerinde denememi istediler ve en son bana yedek kablo ile mikrofon gönderceklerini söylediler ve ulusal numaramı adresimi istediler.Bende verdim ve rma ekibine onay vericek denildi.Sende Rma ekibi ne kadar sürede onay verdi?Ayrıca ben mail atmak için sayfalarına girdiğimde dili vs türkçe seçmiştim Hyperx bana ingilizce cevap verdi ben türkçe cevap verdim ve anlaştım rma ekibinde ingilizce mi yazmam gerekli yoksa yine türkçe yazayım mı?
 
Top Bottom