Neler Yeni

İnce Hesap Rezaleti VOL 2

38890

80+ Gold
Katılım
29 Mart 2020
Mesajlar
9,227
En İyi Cevap
15
İncehesaptan alışveriş yapılmaması gerektiğini çoğu kez vurgulamıştım kimse takmamıştı.
 

FreakyXd

80+ Silver
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
3,692
İncehesaptan alışveriş yapılmaması gerektiğini çoğu kez vurgulamıştım kimse takmamıştı.
JamesDonkeyin ssd aldım laptopuma 1 2 hafta geldi bilgisayar okumuyor öteki masaüstüne taktım olmuyor iade zar zor ettim Tüketici Haklarına gitti konu. 1 ay sürdü paramı geri almam incehesapdan ne kablo alırım ne şey.
 

FreakyXd

80+ Silver
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
3,692
Hocam James Donkey ssdler kronik sorunlu zaten merdivenaltı marka ek olarak.
le modelde sorun var Le olmayanda sorun yok. sata kablo değiştirmeme rağmen hayla aynı gördü 1 kez sonradan şey oldu hasar görmüş aldımda. öyle yaptım
 

RmzDayi

80+ Silver
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
2,067
bu firmaları görünce bu işe girme isteğim artıyor
 

ZK--

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
401
Dahası  
Reaksiyon skoru
194
İsim
Zekeriya KURTOĞLU
büyük geçmiş olsunda ben 10 kere alışveriş yapmısımdır hiç birinde sıkıntı olmadı rezalet demek bence uygun değil
aynı durum başınıza umarım gelmez ama gelince siz ne tür ifadeler kullanırsınız görürüz :)
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam KonuDışı Olcakda Gaziantepdemi oturuyorsunuz ? bi de geçmiş olsun Tüketici Haklarına verin bi an önce
Kilis de ikamet ediyorum.
 

BlueLabels

80+ Bronze
Katılım
31 Ağustos 2020
Mesajlar
1,967
Dahası  
Reaksiyon skoru
992
İsim
Kaira Bilgic
İlk açmış olduğum konu.
İnce Hesap Rezaleti VOL 1

Herkese merhabalar, çoğu kişinin de bildigi üzre incehesap.com sitesinde " Gaming gecesi " adı altında cuma günleri ürünler indirimli şekilde satılıyor. Wireless mouse arıyordum uzun zamandır ve indirim günü ASUS ROG gladius II Wireless mouse yi 550 TL'ye sipariş verdim. Ürünü sipariş vermeden önce bayağı araştırıp aldım. FPS oyunları oynayan birisiyim ve kaliteli bir ürün almak istemiştim. Ürün elime geldi, şarjı yoktu şarja taktım kablolu olarak gayet düzgün çalışıyor fakat kablosuz Wireless veya Bluetooth ile düzgün çalışmıyordu. Ürün keza çok ağır fakat daha önce de yazdığım gibi ağırlığından ve kablosuz şekilde düzgün çalışmadığı için oyun bile oynayamadım. Sürekli kopukluk ve titreme olayları oluyordu. İade etmek için tekrar kutusuna koyup, iade talebi oluşturup gönderdim. Ürün karşı firmaya ulaştı ve aradan bir hafta geçti geri dönüş veya iade yapılmadı. Aradım yarım saatten uzun süre telefonda bekledim, sonunda bağlandım ve satılan hiçbir ürünün iade almadıklarını beyan ettiler. Kendileri iade almadıkları için asıl satıcı firma olan ASUS'a ürünü gönderip onların kontrol etmesi sonrası ASUS ürünü iade alıyormuş. İnce hesap kesinlikle satılan hiçbir ürünün iadesini almıyor yani. Bu bana şahsen komik geldi çünkü ben bu firmadan bir sürü alışveriş yaptım. Allah'tan hiçbir üründe sıkıntı çıkmadı ve ilk defa böyle komedi absürt bir durum yaşıyorum. N11, Hepsiburada, Teknobiyotik, Sinerji vs. gibi hiçbir firmada böyle bir durumla karşılaşmadım.
ASUS ile görüşmemi söylediler yarım saatte orada telefonda bekledim. Ürünün seri numarasını istediler isim ile kontrol yapamıyoruz dediler. Tekrar incehesabı arayıp seri numarasını aldım. Bu defa ASUS yetkili servisi mouse ve klavye için teknik destek sunmadığını belirtti. Benim bu işlemi yapmam tam iki buçuk saatimi aldı. İki buçuk saat boyunca telefonda bekledim ve sonuç bu. Sonrasında son bir şans incehesabı tekrar aradım ürünün kutusunun yırtık olduğundan dolayı ASUS'un yetkili servisinin iade almadıklarını söylediler. Bayağı münakaşa yaşadım sonuç değişmedi çünkü ben ürünü düzgün bir şekilde göndermiştim. Arkadaşlar cidden size soruyorum, ben ürünün kutusunu yırtıp neden iadeye göndereyim? Bu nasıl mantıktır anlamadım. En son lanet olsun bari düzgün çalışır şekilde onarıp veya değiştirip geri göndersinler diye üstüne basa basa söyledim İncehesap da ki kişi bana bizzat kendisinin ilgileneceğini ve bana kendisi tarafından dönüş yapacağını söyledi. Eğer dönüş yapmazsa ve ürün yine bozuk çıkarsa Technopat, Donanım Arşivi ve diğer siteler üzerinde bu olayı anlatıp, haklarında şikayette bulunacağımı beyan ettim. Bu olayın da üzerinden bir haftadan fazla geçti. Herhangi bir geri dönüş veya kargo bilgisi almadım. Bugün aradım acaba ne oldu ne bitti diye merak ettim. O bana söz veren eleman çıktı yine, güya ayın 19'un da bana kargosu yapılmış ve ben ürünü teslim almış olarak görüntüleniyormuşum. Kafayı yememek elde değil gerçekten. Ürün gelmiş güya ve ben teslim almışım. Ama öyle bir durum yok. Bana kargo bilgisi vermiyorlar, hangi kargo firması getirmiş bilmiyorlar, kime teslim etmişler bilmiyorlar. Yahu bu ne kadar saçma sapan bir durum. Bir saat sonra beni arayacaklarını ve detaylı bilgi vereceklerini söylediler. Bakalım ne olacak merak ediyorum şahsen.




İnce Hesap Rezaleti VOL 2

Bu yaşanan olayların üzerine, üst üste aramalarım, sıkıştırmalarım sonrasında kargo şirketi ile incehesap müşteri temsilcisinin görüşmesi sonrası iadeye göndermiş olduğum ürünü bana diye bir başkasına gönderdiklerini söylediler. Arkadaş ürünü almış yaklaşık iki haftadır da kendisindeymiş. Benim aramalarım sonrasında kargo firması aracılığıyla arkadaşı bulmuşlar, ürünü tekrar incehesap 'a kargolatmışlar. Ürün ellerine ulaşınca bana ürünü tekrar göndereceklerini söylediler. Ben ürünü asla kabul etmeyeceğemi söyledim. Çünkü yanlışlıkla bile olsa gönderdikleri kişi ya ürüne zarar verdiyse? Ya da ben neden başkasının kullandığı ürünü kullanayım? Herşeyi geçtim pandemi sürecindeyiz ve ben ürünü kabul etmek zorunda değilim. Yasal haklarım var. Münakaşalar sonrası ben ürünü istemediğimi ve böylesine saçma bir durumu bana yaşattıkları için haklarında şikayette bulunduğumu belirtip iademi istedim. Fakat incehesap o kadar vurdum duymaz ve rezalet firma ki bana iadesini istediğim ürünün parasını vermek veya ürünün yenisini göndermek yerine farklı ürünü kargolayıp göndermişler. Ben işteyken ailem kargoyu teslim almış. Karogu üzerinde ki farklı ürünü görünce şok oldum. Almış olduğum ürün Asus Rog Gladius II Wireless Mouse, bana gelen ürün Asus Rog Bulk USB kablolu mouse.
THH ye başvurduğumu, haklarında şikayette bulunduğumu sitelerinin mesaj bölümüne ve mail olarak ayrıca attım ama umurların da bile olmadı. Ne benimle irtibata geçtiler, ne de iademi yaptılar. Bugün bizzat ikamet etmiş olduğum şehirdeki THH gidip tekrardan haklarında şikayette bulunacağım. Yaptıkları yanlarına kar kalmayacak. Eğer THH den sonuç alamazsam mahkeme yoluna başvuracağım. Çünkü ben yaklaşık bir aydan fazladır bu saçma olaylarla uğraşıyorum.
Konuşmalar, mailler, mesajlar ve kargo fotoğraflarını yükledim bakabilirsiniz.
şikayetvar a yazdınız ?
 

Yavuz241

80+ Bronze
Katılım
28 Mart 2021
Mesajlar
1,423
Hocam konuyu hortlatmak gibi oldu ama uzun süre olmuş. Sonuç alabildiniz mi?
 
Top Bottom