Neler Yeni

İncehesap alışveriş rezilliğim

Samet38

80+ Silver
Katılım
11 Ocak 2021
Mesajlar
4,144
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,033
İsim
Samet Samet
Yaklaşık 10 adet hazır sistem ve bir çok farklı ürün de satın aldım. sadece 1 tanesinde bir müddet sonra mavi ekran vermeye başladı garantiye gönderdim 1 hafta içinde işlemcisi değişip tekrar elime ulaştı.Bunun haricin de hiç bir sıkıntı yaşamadım ve çoğu şeyde yardımcı oldular.Lütfen bu konulara rezillik almayın aldırmayın gibi şeyler yazmayın.Bütün firmalar da olan ve olabilicek şeyler bu.
Mesaj otomatik birleştirildi:

markası bile belli olmayan bi hoparlör var cızırtı dipses gibi sorunlar yaşamıyorum.
Aslında kendiniz de söylüyorsunuz ancak farkında değilsiniz.
 

Reverse Flash

80+ Bronze
Katılım
9 Ağustos 2020
Mesajlar
1,536
Dahası  
Reaksiyon skoru
946
İsim
Enes

Köylü

80+
Katılım
26 Haziran 2021
Mesajlar
256
Dahası  
Reaksiyon skoru
374
İsim
Bahadır Özel
İncehesap iade edilmiş ürünleri satıyor. Rezillik kısaca.
İade ürünleri çöpe mi atacaklardı, hey yavrum hey
Bundan dolayı elektronik ürünlerde keyfi iadelerin yasaklanması lazım. Arızalı olanlarıda, kullanıcı istemediği sürece iade olması gerekli.
 

BlueLabels

80+ Silver
Katılım
31 Ağustos 2020
Mesajlar
2,017
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,018
İsim
Kaira Bilgic
Yaklaşık 3 ay önce Mikado RGB hoparlör almıştım. ilk ürün cızırtılı geldiği için 2 gün içinde geri yolladım ve cihaz arızalı çıktığı için değişim yaptılar yaklaşık 20 gün sürdü. daha sonrasında gelen ürünün sol kolonu tamamen bozuktu ses yoktu tekrar yolladım ve ürünü tamir edip yolladılar 20 gün falan sürdü yine . geldiğinde yeni üründe de cızırtı oluşmuştu tekrar yolladım yaklaşık 1 ay falan oldu ürünü tekrar yolladılar bana ulaşan bu 4. ürün yine cızırtı ve ses sorunu var. 2. 3. 4. gönderimimde hep iade istedim tamam dediler sisteme bile incehesaba girip baktığımda iade gözüküyor ama teknik destek size tamir edip yollamış diyorlar kırdım attım 2-3 aydır 100 liralık bi hoparlör için resmen savaş verdim. iade hakkımıda yediler isteyen olursa sistemden iade notlarımı bile gösterebilirim. az önce aradım müşteri hizmetleri kapanmış ne diyim ben bunlara artık iadelik bi durumda yok haftalarca beklememin sonucu sinir oldum zaten. kimi kime şikayet edeceğim?
hakem heyetine edebilirdiniz
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kendi konumu bulamadım resmen xd size örnek olsun diye atacaktım 1 aydan fazla uğraştım her gün aradım bana monitörüm işte yarın kargoda dedi, birisi birisi yok şuan ürün dedi en son patladım şikayetvar a yazdım hemen aradılar sonrasın da hakem heyetine de başvurumu yapmıştım bana 2 adet monitör getirdiler birisinde ölü piksel çıkarsa diğerini vermek için. Kaç defa iade edelim paranızı dediler ama kabul etmedim 1.5k ya aldım monitörü indirim bittiğinde 2.1 lerde filan geziyordu ondan dolayı baya ısrarcı oldum en son verdiler
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,062,797
Mesajlar
9,553,782
Üyeler
168,849
Son üye
yılmazzcc
Top Bottom