ozqurdeniztbl
80+
- Katılım
- 17 Kasım 2020
- Mesajlar
- 487
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 171
- İsim
- Özgür
Yaklaşık 3 ay önce Mikado RGB hoparlör almıştım. ilk ürün cızırtılı geldiği için 2 gün içinde geri yolladım ve cihaz arızalı çıktığı için değişim yaptılar yaklaşık 20 gün sürdü. daha sonrasında gelen ürünün sol kolonu tamamen bozuktu ses yoktu tekrar yolladım ve ürünü tamir edip yolladılar 20 gün falan sürdü yine . geldiğinde yeni üründe de cızırtı oluşmuştu tekrar yolladım yaklaşık 1 ay falan oldu ürünü tekrar yolladılar bana ulaşan bu 4. ürün yine cızırtı ve ses sorunu var. 2. 3. 4. gönderimimde hep iade istedim tamam dediler sisteme bile incehesaba girip baktığımda iade gözüküyor ama teknik destek size tamir edip yollamış diyorlar kırdım attım 2-3 aydır 100 liralık bi hoparlör için resmen savaş verdim. iade hakkımıda yediler isteyen olursa sistemden iade notlarımı bile gösterebilirim. az önce aradım müşteri hizmetleri kapanmış ne diyim ben bunlara artık iadelik bi durumda yok haftalarca beklememin sonucu sinir oldum zaten. kimi kime şikayet edeceğim?