Neler Yeni

İncehesap alışveriş rezilliğim

Katılım
17 Kasım 2020
Mesajlar
487
Dahası  
Reaksiyon skoru
171
İsim
Özgür
Yaklaşık 3 ay önce Mikado RGB hoparlör almıştım. ilk ürün cızırtılı geldiği için 2 gün içinde geri yolladım ve cihaz arızalı çıktığı için değişim yaptılar yaklaşık 20 gün sürdü. daha sonrasında gelen ürünün sol kolonu tamamen bozuktu ses yoktu tekrar yolladım ve ürünü tamir edip yolladılar 20 gün falan sürdü yine . geldiğinde yeni üründe de cızırtı oluşmuştu tekrar yolladım yaklaşık 1 ay falan oldu ürünü tekrar yolladılar bana ulaşan bu 4. ürün yine cızırtı ve ses sorunu var. 2. 3. 4. gönderimimde hep iade istedim tamam dediler sisteme bile incehesaba girip baktığımda iade gözüküyor ama teknik destek size tamir edip yollamış diyorlar kırdım attım 2-3 aydır 100 liralık bi hoparlör için resmen savaş verdim. iade hakkımıda yediler isteyen olursa sistemden iade notlarımı bile gösterebilirim. az önce aradım müşteri hizmetleri kapanmış ne diyim ben bunlara artık iadelik bi durumda yok haftalarca beklememin sonucu sinir oldum zaten. kimi kime şikayet edeceğim?
 

Captain Pricee

80+ Bronze
Katılım
20 Nisan 2021
Mesajlar
1,763
İncehesap pişmanlıktır almayın aldırmayın
 

cLarq

80+ Gold
Katılım
20 Temmuz 2020
Mesajlar
9,400
En İyi Cevap
3
Abim yanlış anlama 1.cızırtı varmış iade 2.sorun varmış değişim 3. gene cızırtı demekki üründe komple sorun var 4. neden aldın tekrar para iadesi al.
 

Cevizli sucuk

80+ Bronze
Katılım
10 Nisan 2021
Mesajlar
1,968
Bence ürün toptan sıkıntılı sonuçta 100 tl kalitesiz ürünle bu kadar uğraştın
 
Katılım
17 Kasım 2020
Mesajlar
487
Dahası  
Reaksiyon skoru
171
İsim
Özgür
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Kırıp atmanız saçma olmuş 2. elden satabilirdiniz.
Bozuk ürünü 100 liralık bi ürünü satıp napıcam allah aşkına
Mesaj otomatik birleştirildi:

Abim yanlış anlama 1.cızırtı varmış iade 2.sorun varmış değişim 3. gene cızırtı demekki üründe komple sorun var 4. neden aldın tekrar para iadesi al.
sürekli para iadesi istedim dostum. iade talebimide sisteme kayıt etmişler ama inatla tamir edip değişip yolladılar.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bence ürün toptan sıkıntılı sonuçta 100 TL kalitesiz ürünle bu kadar uğraştın
Sıkıntılıysa satmasınlar nasıl sattılarsada 4 kere yollamadan iadeyi kabul etsinler.
 

cLarq

80+ Gold
Katılım
20 Temmuz 2020
Mesajlar
9,400
En İyi Cevap
3
Bozuk ürünü 100 liralık bi ürünü satıp napıcam allah aşkına
Mesaj otomatik birleştirildi:


sürekli para iadesi istedim dostum. iade talebimide sisteme kayıt etmişler ama inatla tamir edip değişip yolladılar.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Sıkıntılıysa satmasınlar nasıl sattılarsada 4 kere yollamadan iadeyi kabul etsinler.
Yok be hocam öyle bir şey yok ürünü iade edip para iadesi isticeksin hiç ürün arızalıymıs bozukmus o muhabbetlere girmiceksin.
 

Eeprom

80+
Katılım
15 Aralık 2020
Mesajlar
335
Dahası  
Reaksiyon skoru
182
İsim
Emre
İncehesap satıcıdır, üretici değildir. Önce bunu kavrayarak mesajlar atın yoksa komik görünüyorsunuz :D
 
Katılım
17 Kasım 2020
Mesajlar
487
Dahası  
Reaksiyon skoru
171
İsim
Özgür
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
İncehesap satıcıdır, üretici değildir. Önce bunu kavrayarak mesajlar atın yoksa komik görünüyorsunuz :D
Yazıyı okumadığına ya da okuduğunu anlayamadığına şans vererekten kısaca anlatıyorum. ürün 4 kere geldi bana 2 kere net iade talebim var. iade vb koşulları aracı firma yönetir.
 
  • Kızgın
Reaksiyonlar: baid

Eeprom

80+
Katılım
15 Aralık 2020
Mesajlar
335
Dahası  
Reaksiyon skoru
182
İsim
Emre
Yazıyı okumadığına ya da okuduğunu anlayamadığına şans vererekten kısaca anlatıyorum. ürün 4 kere geldi bana 2 kere net iade talebim var. iade vb koşulları aracı firma yönetir.
Yaklaşımından ve yazından dolayı senden fazla şey okuduğumu ve anladığımı biliyorum o yüzden bu konu hakkında konuşmayacağım. Senin cihazına sorunsuzluk şartı vermez sadece üreticisine gönderir artık sonuç üretici firmayla alakalı. Sen istersen incehesap aracılığıyla veya üreticinin belirlediği kanallar aracılığıyla ürünün onarımını sağlatırsın. Eğer karalama yapacaksan Mikado'yu karalaman gerekiyor :)

Yani her koşulda incehesap satıcı ve senin gibi üreticiyle direkt temas etmeyen kullanıcılar için aracılık sağlar. Üretici ben buna bir şey yapmıyorum dese İncehesap gel kardeşim sana yeni cihaz vereyim demez :)
 

Reverse Flash

80+ Bronze
Katılım
9 Ağustos 2020
Mesajlar
1,525
Dahası  
Reaksiyon skoru
944
İsim
Enes
Aynı hoparlörü bende kullanıyorum. Eğer hoparlörden sesi çok açarsan bişey izlemiyorsan veya müzik dinlemiyorsan boşta cızırtı dipses gibi bir sesi var ama ucuz hoparlörlerin çoğunda vardır diye düşünüyorum. Bilmiyorum ama ben memnunum. İncehesapdan satın almıştım sistemimle uyumlu dursun diye.
 
Katılım
17 Kasım 2020
Mesajlar
487
Dahası  
Reaksiyon skoru
171
İsim
Özgür
Aynı hoparlörü bende kullanıyorum. Eğer hoparlörden sesi çok açarsan bişey izlemiyorsan veya müzik dinlemiyorsan boşta cızırtı dipses gibi bir sesi var ama ucuz hoparlörlerin çoğunda vardır diye düşünüyorum. Bilmiyorum ama ben memnunum. İncehesapdan satın almıştım sistemimle uyumlu dursun diye.
70 liraya (2 bilgisayarım var) yan sistemimde kullandığım markası bile belli olmayan bi hoparlör var cızırtı dipses gibi sorunlar yaşamıyorum.
 
Top Bottom