Neler Yeni

Yardım İNCEHESAP BENİ DOLANDIRDI!

cancan1135

80+ Bronze
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
1,168
Dahası  
Reaksiyon skoru
557
İsim
can
Uygunsuz davranış
Servis raporunda müşteri memnuniyeti adına ücretsiz yapılacak diye yazılmamış. "Hasarlı işlemci pini müşteri memnuniyeti adına düzeltildi." yazılmış. Ayrıca servis raporunda ISLEMCI SOKET PINLERINDE HASAR VARDIR UCRET VERILECEK yazılmış. THH size bu konu hakkında yardımcı olmayacak yüksek ihtimal. Ayrıca genel kullanım koşulları ve garanti kapsamında da kullanıcı hatası olarak geçen bir durum yaşamışsınız. Ücretsiz yapıldığıyla ilgili resmi bir kayıt bulunmadığından ve garanti koşullarının dışına çıkıp işlem görüldüğünden sizi haksız çıkartmak için bir dünya sebep görünüyor. Keşke incehesapla servis işini çözmek yerine direkt olarak kutu içinde yer alan servisi arayıp direkt olarak işlem yaptırtsaydınız.
kardeşim seni tebrik ederim bu kadar ileri zekalının içinde bende dahil düzgünce okuyarak bizi bilgilendirdin :D konu sahibi konuyu kapatsın bence daha fazla rezil olmayalım
 
Son düzenleme:

RennH

80+
Katılım
28 Mayıs 2023
Mesajlar
114
Dahası  
Reaksiyon skoru
28
İsim
hüseyin güven
Gİgabyte marka b760m anakartımı yetkili servise gönderdim pinleri yamulması ile alakalı İncehesap servis ücreti olarak 1300 tl istedi garanti dışı kalmış ve servisin 1300 tl ye fiyat çektiğini söylediler ödemeyi de kendi hesaplarına ödememizi istediler ben ödedim falan neyse onarım oldu bitti geldi bir baktım servis kağıdına müşteri memnuniyeti açısından ücretsiz onarım gördü yazısı ve hemen servisi aradımm böyle böyle ücretli bir işlem oldumu hayır dediler biz ücretsiz yaptık dediler ve durumu anlattım böyle böyle incehesap benden ücret istedi falan onalr bilgilerimi aldılar ben size dönücem dedi ertesi günü oldu yine arayan soran yok o günde yani dünde incehesabı aradım biz size geri dönecez dedi dönmedi ben bunları nereye şikayet edeiblirim dava etsem uğraştığıma değer mi tazminat vs talep hakkım olur mu ne yapmalıyım? Elimde bütün kanıtlar mevcut.
THH ye başvurursan 6 ay kadar sürebiliyor ama paranı faizle alıyorsun
 

Furkan²

80+ Gold
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
9,600
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,122
Yaş
26
Konum
İzmir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Kur'an_ı Kerim - Satranç - Piano - Tenis - Anime/Manga - Klasik Müzik - Felsefe - Krunker
Sonunda bir şey çıkmasa bile davacı olmak gerek herkes bu hassasiyeti gösterse bu adamlar böyle at koşturamaz. Kaldı ki hukuki olarak çok fazla avantajımız var sadece biz bilmiyoruz. Avukat tutmak vs çoğu kişi bunu es geçiyor ya da bütçesi olmuyor ama söke söke -aslını anladınız- yaptıklarının bedelini ödetebilirsin. Resmen dolandırıcılık bu başka bir şey değil.
 

Mert

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,726
İşte bu sebeplerden bende bekliyorum 2-3 gün daha mühdet veriyorum yanlışlık olmuş olabilir ben işin o kısmında değilim sonuçta benden haksız yeere para alındı bu parayı iade etsinler bneim için yeterli.
2-3 gün değil, 10 gün civarı da sürebilir. Standart prosedür dahilinde bir işlem olmayacağı için vakit alması normal.
 

cancan1135

80+ Bronze
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
1,168
Dahası  
Reaksiyon skoru
557
İsim
can
atar1993 nickli arkadaş onarımın ücretsiz olmadığını yazmış zaten arkadaşlar servis formuna tekrardan bakın
 

Volkan:/

80+ Silver
Katılım
24 Temmuz 2024
Mesajlar
2,610
Dahası  
Reaksiyon skoru
853
İsim
Volkan
Tazminat alacağınızı sanmıyorum ödediğiniz ücreti faizi ile geri alırsınız eğer ortada bir yanlış anlaşılma yoksa servis belkide ücretli tamir etti fişe yanlışlıkla ücretsiz yazdı oda olabilir
Müşteri memnuniyeti için ücretsiz yapıldı gibi bir yanlış yazılma olamaz
 

Farex

80+ Silver
Katılım
15 Haziran 2022
Mesajlar
2,610
Uygunsuz davranış
kardeşim seni tebrik ederim bu kadar malın içinde bende dahil düzgünce okuyarak bizi bilgilendirdin :D konu sahibi konuyu kapatsın bence daha fazla rezil olmayalım
Kardeş senin kafanı gövdenden ayırırım malı sana gösteririm 14 15 yaşında ergen bir çocuksun millete mal deme hakkını nerden buluyorsun senin gibi anadan doğma babadan olmalar yüzünden bu haldeyiz bak detaylı diğer mesajları da oku servisi aradım dedim detaylı bir bilgi aldım zaten eğer ücretli bir işlem olsa ödeme tutarı yazar ve ücreti ile onarım görüldü işlem tamam yazar dedi şikayet kısmını incehesap yazmış zaten piçler yamuk tamir ücreti verilecek diyerekten servisin yazdığı birsey değilmiş bir daha böyle yazarsan seni bulurum bak
Mesaj otomatik birleştirildi:

Müşteri memnuniyeti için ücretsiz yapıldı gibi bir yanlış yazılma olamaz
Zaten teyit amaçlı servisi aradım görüştüm yukarıda yazdıklarımı söyledi
Mesaj otomatik birleştirildi:

Servis raporunda müşteri memnuniyeti adına ücretsiz yapılacak diye yazılmamış. "Hasarlı işlemci pini müşteri memnuniyeti adına düzeltildi." yazılmış. Ayrıca servis raporunda ISLEMCI SOKET PINLERINDE HASAR VARDIR UCRET VERILECEK yazılmış. THH size bu konu hakkında yardımcı olmayacak yüksek ihtimal. Ayrıca genel kullanım koşulları ve garanti kapsamında da kullanıcı hatası olarak geçen bir durum yaşamışsınız. Ücretsiz yapıldığıyla ilgili resmi bir kayıt bulunmadığından ve garanti koşullarının dışına çıkıp işlem görüldüğünden sizi haksız çıkartmak için bir dünya sebep görünüyor. Keşke incehesapla servis işini çözmek yerine direkt olarak kutu içinde yer alan servisi arayıp direkt olarak işlem yaptırtsaydınız.
O ücret verilecek kısmı incehesap yazmış foruma servisin yazdığı birsey değil
 

cancan1135

80+ Bronze
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
1,168
Dahası  
Reaksiyon skoru
557
İsim
can
Kardeş senin kafanı gövdenden ayırırım malı sana gösteririm 14 15 yaşında ergen bir çocuksun millete mal deme hakkını nerden buluyorsun senin gibi anadan doğma babadan olmalar yüzünden bu haldeyiz bak detaylı diğer mesajları da oku servisi aradım dedim detaylı bir bilgi aldım zaten eğer ücretli bir işlem olsa ödeme tutarı yazar ve ücreti ile onarım görüldü işlem tamam yazar dedi şikayet kısmını incehesap yazmış zaten piçler yamuk tamir ücreti verilecek diyerekten servisin yazdığı birsey değilmiş bir daha böyle yazarsan seni bulurum bak
Mesaj otomatik birleştirildi:


Zaten teyit amaçlı servisi aradım görüştüm yukarıda yazdıklarımı söyledi
Mesaj otomatik birleştirildi:


O ücret verilecek kısmı incehesap yazmış foruma servisin yazdığı birsey değil
Delikanlı sakin ol yaşım 36 servis formuna bende dikkat etmedim fakat servis formuna göre ücretsiz onarım yapıldığına dair bir ibare yok, senin lafına istinaden herkes gibi bende ezbere konuştum ayrıca sana yardımcı olmak için başka cevaplarda yazdım son olarak fazla atara gerek yok yanıma gelmek istiyorsan özelden yazabilirsin çay çorba ısmarlar gönderirim :)
 

Volkan:/

80+ Silver
Katılım
24 Temmuz 2024
Mesajlar
2,610
Dahası  
Reaksiyon skoru
853
İsim
Volkan
Delikanlı sakin ol yaşım 36 servis formuna bende dikkat etmedim fakat servis formuna göre ücretsiz onarım yapıldığına dair bir ibare yok, senin lafına istinaden herkes gibi bende ezbere konuştum ayrıca sana yardımcı olmak için başka cevaplarda yazdım son olarak fazla atara gerek yok yanıma gelmek istiyorsan özelden yazabilirsin çay çorba ısmarlar gönderirim :)
Tamam ince nokta orası ztn ücretli tamir olsa orada şu kadar ücret karşılığı ürün tamir edilmiştir yazar ki servis öyle bir teyit veriyor ise arandığından tüketici hakem heyetide arayıp bu bilgiyi teyit edecektir.
 

atar1993

80+
Katılım
6 Şubat 2021
Mesajlar
52
Dahası  
Reaksiyon skoru
21
Konum
İstanbul
İsim
Muhammed
Instagram
ig:muhammedatar_
Steam
https://steamcommunity.com/id/atar1993/
Tamam ince nokta orası ztn ücretli tamir olsa orada şu kadar ücret karşılığı ürün tamir edilmiştir yazar ki servis öyle bir teyit veriyor ise arandığından tüketici hakem heyetide arayıp bu bilgiyi teyit edecektir.
Ücretli tamirde faturada yapılan işlem ücreti adı altında bilgi çıkar. Servis raporunda şu ücret karşılığı şu işlem yapıldı diye yazılmaz. Amatör servisler kendi raporlarına keyfi olarak şu ücret mukabilinde şu işlem yapıldı yazar. Distribütör servislerinin hiçbirinde bu olmaz. Telefon bilgisayar tamiri yapan bütün servisler bu şekildedir. Servis raporu sadece yapılan işlemi yazar ve buna bağlı testlerin sonuçlarını paylaşır. Ödeme yaptıysanız size faturasını bile oluşturup gönderirler.

Konu sahibi arkadaş servisi aradım teyit ettirdim diyor fakat servisteki müşteri temsilcileri muhasebe departmanı çalışanı değiller. Büyük çoğunlukla servis yönlendirmelerini sağlayan kişilerdir. Size vermiş oldukları servis raporunun haricinde size bir mailde atılmadıysa ücretsiz yapıldığıyla ilgili malesef hiçbir kanıt sunmamış oluyorsunuz. THH'nin teyidi servisle değil aracı olan firmayla ilgili olacak (Aracı firmaya verdiğiniz için). Eğerki ödeme karşılığında fatura kesilmişse, konu sahibi arkadaşın elindeki formlar dışında bir form yoksa tüketici hakem heyeti yapılan işlemin zaten garanti dışı olduğunu teyitlerse ve servis raporuna göre yapılan işlemin ücretinin faturalandırılmasını şirket tarafından yapıldığının teyidi varsa (THHye başvurduktan sonra vergilendirmeye tabi tutulmuş bu işlemle ilgili fatura şirketten isteniyor zaten) THH'ye başvurusu boşa sonuçlanmış olacak.

Arkadaş yine THH'ye başvursun belli olmaz belki maliyeti gereksiz yüksek olduğu için belli bir miktarının iadesi gerçekleşebilir. Fakat avukat tut mahkemeye ver olayı baya sıkıntı. Eğerki mahkeme sonucunda kaybederse (Şuan görünürde olan evraklara göre kesin kaybeder) avukata masraf etmiş olur. Bireysel mahkemeye başvurup avukatsız olarak kendi takibine bırakılsa ve kaybetse sonuç yine sorun olabilir. Karşı dava olarak şirket dava açarsa ve arada bizi yıpratan bir durum yaşadık derse garip bir yöne doğru bile gidebilir. Konu sahibi arkadaşı korkutmak için söylemiyorum bu şeyleri. Elinden geldiğince önce THHye ya da mahkemeye bulaşmadan alabiliyorsa parasını alsın. Alamıyorsa şirket faturada göndermediyse THHye o zaman başvursun.
 

R9XTX

80+ Bronze
Katılım
25 Haziran 2021
Mesajlar
562
Müşteri memnuniyeti adına işlem yapılmışsa ücretsiz olması gerekmez mi?
 
Top Bottom