cancan1135
80+ Bronze
- Katılım
- 21 Kasım 2020
- Mesajlar
- 1,282
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 613
- İsim
- can
Uygunsuz davranış
kardeşim seni tebrik ederim bu kadar ileri zekalının içinde bende dahil düzgünce okuyarak bizi bilgilendirdin konu sahibi konuyu kapatsın bence daha fazla rezil olmayalımServis raporunda müşteri memnuniyeti adına ücretsiz yapılacak diye yazılmamış. "Hasarlı işlemci pini müşteri memnuniyeti adına düzeltildi." yazılmış. Ayrıca servis raporunda ISLEMCI SOKET PINLERINDE HASAR VARDIR UCRET VERILECEK yazılmış. THH size bu konu hakkında yardımcı olmayacak yüksek ihtimal. Ayrıca genel kullanım koşulları ve garanti kapsamında da kullanıcı hatası olarak geçen bir durum yaşamışsınız. Ücretsiz yapıldığıyla ilgili resmi bir kayıt bulunmadığından ve garanti koşullarının dışına çıkıp işlem görüldüğünden sizi haksız çıkartmak için bir dünya sebep görünüyor. Keşke incehesapla servis işini çözmek yerine direkt olarak kutu içinde yer alan servisi arayıp direkt olarak işlem yaptırtsaydınız.
Son düzenleme: