Neler Yeni

incehesap iade sorunu yaratirmi

Kiba55

80+
Katılım
26 Nisan 2024
Mesajlar
31
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
kaan Akçer
Çarşamba günü elime xbox 9. nesil geldi ve pil sorunu yüzünden pekte hoşuma gitmedi şarjlı pil falan alırım dedim sağlam kaliteli gp recyko pro vardı 500 TL olunca bende giderim o fiyata ps5 dualsense alırım dedim pil piyasasina baksaydim almazdım neyse asıl konuya gelirsek ben bu kolu iade ederken sorun cikarirmi nedenlerine analog sert ve alisamadim yazdim
 

Etobaba

80+ Bronze
Katılım
26 Mayıs 2022
Mesajlar
1,881
Dahası  
Reaksiyon skoru
849
İsim
Ertuğrul
Çarşamba günü elime xbox 9. nesil geldi ve pil sorunu yüzünden pekte hoşuma gitmedi şarjlı pil falan alırım dedim sağlam kaliteli gp recyko pro vardı 500 TL olunca bende giderim o fiyata ps5 dualsense alırım dedim pil piyasasina baksaydim almazdım neyse asıl konuya gelirsek ben bu kolu iade ederken sorun cikarirmi nedenlerine analog sert ve alisamadim yazdim
Şansına
 

Kiba55

80+
Katılım
26 Nisan 2024
Mesajlar
31
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
kaan Akçer
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Afedersinde.. dike dike almak zorundalar. Sıkıntı çıksa bile o parayı cebinde bil.
Kutunun kendisi-ambalaj-kutu 3'lüsüne hasar vermediysen ve eksiksizse tabii.
yok hocam hiç bişey yok kutuda falan temiz kullandım
 

Garbajosa

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2021
Mesajlar
557
Dahası  
Reaksiyon skoru
337
İsim
Kenan Çelik
Geçenlerde lian li lcd'li fan alıp kutuyu açmadan iade etmiştim. Ertesi gün onaylandı iade. Ama kutuyu açıp kullandıysan biraz uğraştırabilirler.
 

Thadox

80+ Bronze
Katılım
27 Nisan 2023
Mesajlar
1,231
Çarşamba günü elime xbox 9. nesil geldi ve pil sorunu yüzünden pekte hoşuma gitmedi şarjlı pil falan alırım dedim sağlam kaliteli gp recyko pro vardı 500 TL olunca bende giderim o fiyata ps5 dualsense alırım dedim pil piyasasina baksaydim almazdım neyse asıl konuya gelirsek ben bu kolu iade ederken sorun cikarirmi nedenlerine analog sert ve alisamadim yazdim
Bana daha hiç zorluk çıkarmadılar. Klavye w arada takılıyordu tamir ettiler. M2 aldım sağlığı hızlı azalıyor yazdım sıfırını gönderdiler. Ki zaten üzerinden fazla da geçmemiş olduğu için iade edebiliyorsun hakkın yani bu.
 

Ysuflix

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
5,596
Ben bozuk olmayan bi ürünü keyfi olarak iade etmiştim direk almışlardı
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
Çarşamba günü elime xbox 9. nesil geldi ve pil sorunu yüzünden pekte hoşuma gitmedi şarjlı pil falan alırım dedim sağlam kaliteli gp recyko pro vardı 500 TL olunca bende giderim o fiyata ps5 dualsense alırım dedim pil piyasasina baksaydim almazdım neyse asıl konuya gelirsek ben bu kolu iade ederken sorun cikarirmi nedenlerine analog sert ve alisamadim yazdim
kendim bundan 1 ay önce telefon iadesi ile ilgili bir problem yaşamıştım cayma hakkımı kullanarak iade edecektim fakat müşteri hizmetlerindeki kadın benim o kadar moralimi bozmuştu ki yok alınmayabilir vesaire derken ürünü hem kargoya verdim hemde şikayetvara şikayet yazdım çünkü ilk görüşmedende anlayacağınız üzere olumlu bir sürecin aksine yıpratıcı uzzun ve sancılı bir iade sürecinin fitillerinin ateşlendiğini anladım neyse şikayeti yazdıktan 1 2 saat sonra hemen şikayet yayına alındı ardından İncehesap müşteri hizmetlerinden tuğçe hanım denecek ilgisiz sorumsuz bir kadın çıktı bana yardımcı olmanın aksine sadece klasik prosedürleri aktarıp görüşmeyi sonlandırdı ve ertesi gün olduğunda telefon incehesapa ulaştığında firma yalan beyan kullanarak ürüne sim kart taktığımı iddia ederek cayma talebimi reddettiler oysa ki sim kart takmadım cihaza kurulum bile yapmamıştım bu süreç işlerken arka planda tuğçe hanım ortalıkta yok kadın en azından birşeyler yapalım çabalayayım diye arar diye düşündüm şaka gibi ama 1 gün oldu 2 gün oldu kargo elime geldi aradığı yok ama ttabii ben bu işin peşini bırakmayacağım için şikayetvara konuyla ilgili tekrar bir şikayet kayıdı oluşturdum sonrasında ise özge hanım diye bir temsilci şikayetimi üstlendi kendisi ilk başta gayet ilgili bir şekilde gerekli yerlerle görüşme ve inceleme başlatacağını söyleyerek görüşmeyi sonlandırdı ve bu görüşmelerinde bir gün sonra sonuçlanacağını olumlu veya olumsuz geri döneceğini söyledi ertesi gün oldu aradı 5 sularında aradı sanırım ilk başta maalesef üst mercilerimiz kabul etmiyor dediler bende yasal haklarımı kullanacağımı söyledim fakat üst mercilerdeki arkadaşlar başvurabilir demişler çok rahat bir tavırla bende tabi ki başvurumu yapmaya dilekçemi hazırlamaya başlarken yarım saat sonra 5.30 civarlarında tekrar beni özge hanım aradı ürün iade alınacak gönderin dediler ürünü gönderdim iademi aldılar ama iade almaları tabii ki de firmadan memnun kaldığım anlamına gelmez şikayet vara yazmasam uğraşmasam adamlar iade almıyordu bir iade alacaz almayacaz perişan etmişlerdi beni birde bu süreç işlerken araya bayram girdiği için dahada kanser bir süreç yaşandı o yüzden iade tecrübelerime dayanaraktan söyleyebilirim ki iade alırlar ama çok başını ağrıtılar.
 
Top Bottom