Neler Yeni

İncehesap Lenovo Monitör Ölü Piksel ve Servis Süreci

Kriptekx

80+
Katılım
4 Nisan 2020
Mesajlar
148
Dahası  
Reaksiyon skoru
64
İsim
Mustafa
Geçen ay İncehesap üzerinden Lenovo R27Q30 model monitör satın aldım. Ölü piksel testlerinde piksel hataları olduğu için kayıt açtırıp kendilerine gönderdim. BDH teknik servise giden cihaz 2 hafta sonra Oksit Bilişim adıyla sistemde değiştirilmiş gördüm. Süreç neredeyse 20 iş gününü buldu ve DOA raporu çıktı. İncehesap üzerinden mail gönderdim ve ürünün değişimini istemediğimi, para iadesini istediğimi ilettiğim halde sıfır cihaz gönderildi. Gelen üründe de ölü piksel testinde 21 adet ölü piksel saydım. Tekrar İncehesap ile iletişime geçtiğimde bize değil Lenovo servise gönderin diye dönüş sağladılar. Lenovo ile iletişime geçip ürünü tekrar gönderdim, not yazdım kesinlikle değişim istemiyorum, demek ki bu seride sıkıntı var paramı iade edin diye dönüş sağlamama rağmen BDH iletişim dün mesaj olarak ürününüzün onarımı devam etmektedir parça temini sağlanmıştır gibi dönüş yaptılar. Tekrar servisi aradım, parça değişimi ya da cihaz değişimi istemiyorum paramı iade edin dedim. Kaydınızı aldık dediler.
Bu süreç ciddi anlamda can sıkıcı bir durum. Yine cihaz değişip gelir ya da tamir görürse cihazı açmadan THH başvuracağım.
 
Katılım
7 Mart 2023
Mesajlar
201
Dahası  
Reaksiyon skoru
96
İsim
Mad
İlgilendiği Kategoriler
Siber Güvenlik, Güvenlik Duvarı, Anti Virüs, Domain Controller, File Server, Oyun ve Bilgisayar Bileşenleri
Hocam geçmiş olsun, umarım en kısa sürede para iadesi alırsınız. Tekrar cihaz gönderirlerse kesinlikle THH'ne başvurunuzu yapın, yanlarına kar bırakmayın.
lenovo ailesinde bu durumlar ne yazıkki kronikleşmeye doğru gidiyor. Bu markada çok az hatasız ürün gördüm. Tabi şans faktörü de bu işin içinde.
 

Kriptekx

80+
Katılım
4 Nisan 2020
Mesajlar
148
Dahası  
Reaksiyon skoru
64
İsim
Mustafa
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Hocam geçmiş olsun, umarım en kısa sürede para iadesi alırsınız. Tekrar cihaz gönderirlerse kesinlikle THH'ne başvurunuzu yapın, yanlarına kar bırakmayın.
lenovo ailesinde bu durumlar ne yazıkki kronikleşmeye doğru gidiyor. Bu markada çok az hatasız ürün gördüm. Tabi şans faktörü de bu işin içinde.
Çok teşekkür ederim, DOA raporu 20 iş gününe yakın süreçte çıkmıştı , incehesap üzerinden mail gönderdim. Sıfır cihaz göndermeyin, para iadesi istiyorum diye belirtmeme rağmen yine sıfır cihaz geldi. Gelen cihaz bir öncekinden daha sorunluydu. Tekrar sıfır cihaz istediğimi belirttim, mesaj göndermişler cihazınız onarım sürecindedir parça beklemektedir diye.
 
Top Bottom