Kriptekx
80+
- Katılım
- 4 Nisan 2020
- Mesajlar
- 148
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 64
- İsim
- Mustafa
Geçen ay İncehesap üzerinden Lenovo R27Q30 model monitör satın aldım. Ölü piksel testlerinde piksel hataları olduğu için kayıt açtırıp kendilerine gönderdim. BDH teknik servise giden cihaz 2 hafta sonra Oksit Bilişim adıyla sistemde değiştirilmiş gördüm. Süreç neredeyse 20 iş gününü buldu ve DOA raporu çıktı. İncehesap üzerinden mail gönderdim ve ürünün değişimini istemediğimi, para iadesini istediğimi ilettiğim halde sıfır cihaz gönderildi. Gelen üründe de ölü piksel testinde 21 adet ölü piksel saydım. Tekrar İncehesap ile iletişime geçtiğimde bize değil Lenovo servise gönderin diye dönüş sağladılar. Lenovo ile iletişime geçip ürünü tekrar gönderdim, not yazdım kesinlikle değişim istemiyorum, demek ki bu seride sıkıntı var paramı iade edin diye dönüş sağlamama rağmen BDH iletişim dün mesaj olarak ürününüzün onarımı devam etmektedir parça temini sağlanmıştır gibi dönüş yaptılar. Tekrar servisi aradım, parça değişimi ya da cihaz değişimi istemiyorum paramı iade edin dedim. Kaydınızı aldık dediler.
Bu süreç ciddi anlamda can sıkıcı bir durum. Yine cihaz değişip gelir ya da tamir görürse cihazı açmadan THH başvuracağım.
Bu süreç ciddi anlamda can sıkıcı bir durum. Yine cihaz değişip gelir ya da tamir görürse cihazı açmadan THH başvuracağım.