EmreKALBURAN
80+
- Katılım
- 10 Eylül 2022
- Mesajlar
- 40
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 14
- İsim
- Emre KALBURAN
Merhaba arkadaşlar,
İncehesap.com firmasından 22.09.2022 tarihinde 15.998,99 TL karşılığında rx 6900 xt ekran kartı satın aldım.
Diğer parça siparişleriminde gelmesi ile ürünü 30.09.2022 tarihinde sisteme montajladım.
02.10.2022 tarihinde ekranda renkli çizgiler ve titreşimler olmaya başladı. Ekran kartını başka bilgisayarda test ettim aynı problemler başka bilgisayarda denedim aynı sorun orada da oldu.
Kendi sistemime farklı ekran kartı takınca bir problem olmadı. Ekran kartını daha 12. Günde garantiye göndermek zorunda kaldım.
03.10.2022 tarihinde ekran kartını firmaya gönderdim. Dün 06.10.2022 tarihinde firmadan bir mail geldi. Kartı totalde 2 gün kullandım ve sorunlar olmaya başladı, farklı bilgisayarda denemek için totalde 2 kere söküp taktım ve firmadan gelen mail aşağıdadır. 14 Gün koşulsuz iade hakkım olmasına rağmen firmadan sıfırı ile değişim istedim ona rağmen daha 13 günlük ekran kartına ücretli parça değişimi çıkarttılar. Kesinlikle kabul etmiyorum ve ürünün sıfırı ile değişimini istiyorum. Aksi takdirde 2 gün içinde Tüketici Hakları heyetine başvuracağım. Firmadan gelen saçma mail,
Daha sonra firmaya bu durumu kesinlikle kabul etmediğimi , ürünün arızalı geldiğini. 14 gün koşulsuz iade ve değişim hakkım oldugunu. Ürünün sıfırı ile değişimini istedim.
Gelen cevap,
Üründe zaten bu sorunlar olduğu için böyle çıktığı için garantiye gönderdim.
Bana sorunları yazıp bu yüzden fiyat istediklerini yazmışlar
Ekstra olarak kartın üstünde garanti etiketi yoktu. Zaten olmaz +80 derece gördüğünde kart üstünde etiket erir. Kart üstünde
Garanti etiketi olmaz. Zaten yoktu'da
İncehesap.com firmasından 22.09.2022 tarihinde 15.998,99 TL karşılığında rx 6900 xt ekran kartı satın aldım.
Diğer parça siparişleriminde gelmesi ile ürünü 30.09.2022 tarihinde sisteme montajladım.
02.10.2022 tarihinde ekranda renkli çizgiler ve titreşimler olmaya başladı. Ekran kartını başka bilgisayarda test ettim aynı problemler başka bilgisayarda denedim aynı sorun orada da oldu.
Kendi sistemime farklı ekran kartı takınca bir problem olmadı. Ekran kartını daha 12. Günde garantiye göndermek zorunda kaldım.
03.10.2022 tarihinde ekran kartını firmaya gönderdim. Dün 06.10.2022 tarihinde firmadan bir mail geldi. Kartı totalde 2 gün kullandım ve sorunlar olmaya başladı, farklı bilgisayarda denemek için totalde 2 kere söküp taktım ve firmadan gelen mail aşağıdadır. 14 Gün koşulsuz iade hakkım olmasına rağmen firmadan sıfırı ile değişim istedim ona rağmen daha 13 günlük ekran kartına ücretli parça değişimi çıkarttılar. Kesinlikle kabul etmiyorum ve ürünün sıfırı ile değişimini istiyorum. Aksi takdirde 2 gün içinde Tüketici Hakları heyetine başvuracağım. Firmadan gelen saçma mail,
Daha sonra firmaya bu durumu kesinlikle kabul etmediğimi , ürünün arızalı geldiğini. 14 gün koşulsuz iade ve değişim hakkım oldugunu. Ürünün sıfırı ile değişimini istedim.
Gelen cevap,
Üründe zaten bu sorunlar olduğu için böyle çıktığı için garantiye gönderdim.
Bana sorunları yazıp bu yüzden fiyat istediklerini yazmışlar
Ekstra olarak kartın üstünde garanti etiketi yoktu. Zaten olmaz +80 derece gördüğünde kart üstünde etiket erir. Kart üstünde
Garanti etiketi olmaz. Zaten yoktu'da