Neler Yeni

İncehesap ölü piksel bulunan monitörün iadesini kabul etmedi

Renas

80+
Katılım
30 Kasım 2020
Mesajlar
214
Dahası  
Reaksiyon skoru
53
İsim
Renas Doğan
Merhabalar Teknosa üzerinden incehesap satıcısından MSI G274QPX monitörünü satın almıştım elime ulaştı ilk gün direkt ölü piksel testi yaptım ve 3 adet ölü piksel çıktı. Sonrasında ürünü geri kutulayıp iade için geri gönderdim, ürünü iade için gönderirken ölü piksel durumundan hiç bahsetmedim sadece ürünün beğenmedim cayma hakkımı kullanarak iade etmek istiyorum dedim. Ürün incehesapa gönderildikten sonra ölü piksel sebebiyle servis kaydınız oluşturuldu diye mesaj geldi. Hemen incehesapı aradım, ben ürünü arıza sebebiyle göndermedim cayma hakkımı kullanarak iade yapmak istiyorum dedim. Kutusu açılmış ürünlerin iadesini kabul edebilmemiz için ürünün satın alınabilirliğinin bozulmamış olması gerekir bu yüzden servis kararıyla iade işlemi gerçekleştiriyoruz dediler. Tamam dedim bir sorun olmaz diye düşündüm. Bu sabah incehesaptan ürününüz kargoya verilmiştir diye sms ve mail geldi fakat iadenin neden kabul edilmediği hiçbir yerde yazmıyordu. Tekrar incehesapı aradım, servis kontrolünde cihazda bir sorun görülmemiştir bu yüzden iade kabul edemiyoruz dediler. Madem bir sorun yok niye iade olmuyor ozaman diye sordum. Kutusu açılmış ürünlerin herhangi bir arızası yoksa iade alamıyoruz çünkü tekrar satamıyoruz dediler.

Kısacası süreç bu şekilde ne yapmam gerekiyor bilen birileri yardımcı olursa sevinirim. 13000TL verdiğim bir monitörü 3 ölü pikselle kullanmak istemiyorum.
 

Danke

80+ Bronze
Katılım
30 Ocak 2024
Mesajlar
1,385
Dahası  
Reaksiyon skoru
313
İsim
Yunus
Kader yapacak bir şey yok
Tüketici hakem heyeti başvur
 

Wonzart23

80+
Katılım
17 Mayıs 2023
Mesajlar
218
Dahası  
Reaksiyon skoru
38
İsim
Bori
bende teknoryadan almıştım monitör direk bozuk geldi ekranında kocaman göçük gibi bir şey gözüküyordu , ekranın bozuk durumundan hiç bahsetmedim iadeye gönderdim kabul ettiler allahtan. Sizinde edilmesi lazımdı arıza kaynaklı göndermemişsin sonuçta.
 

kronik1907

80+ Bronze
Katılım
22 Ekim 2024
Mesajlar
1,693
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
637
İsim
Görkem
Merhabalar Teknosa üzerinden incehesap satıcısından MSI G274QPX monitörünü satın almıştım elime ulaştı ilk gün direkt ölü piksel testi yaptım ve 3 adet ölü piksel çıktı. Sonrasında ürünü geri kutulayıp iade için geri gönderdim, ürünü iade için gönderirken ölü piksel durumundan hiç bahsetmedim sadece ürünün beğenmedim cayma hakkımı kullanarak iade etmek istiyorum dedim. Ürün incehesapa gönderildikten sonra ölü piksel sebebiyle servis kaydınız oluşturuldu diye mesaj geldi. Hemen incehesapı aradım, ben ürünü arıza sebebiyle göndermedim cayma hakkımı kullanarak iade yapmak istiyorum dedim. Kutusu açılmış ürünlerin iadesini kabul edebilmemiz için ürünün satın alınabilirliğinin bozulmamış olması gerekir bu yüzden servis kararıyla iade işlemi gerçekleştiriyoruz dediler. Tamam dedim bir sorun olmaz diye düşündüm. Bu sabah incehesaptan ürününüz kargoya verilmiştir diye sms ve mail geldi fakat iadenin neden kabul edilmediği hiçbir yerde yazmıyordu. Tekrar incehesapı aradım, servis kontrolünde cihazda bir sorun görülmemiştir bu yüzden iade kabul edemiyoruz dediler. Madem bir sorun yok niye iade olmuyor ozaman diye sordum. Kutusu açılmış ürünlerin herhangi bir arızası yoksa iade alamıyoruz çünkü tekrar satamıyoruz dediler.

Kısacası süreç bu şekilde ne yapmam gerekiyor bilen birileri yardımcı olursa sevinirim. 13000TL verdiğim bir monitörü 3 ölü pikselle kullanmak istemiyorum.
Kader yapacak bir şey yok
Tüketici hakem heyeti başvur
bizleri tüketici hakem heyetine senelerdir mahkum eden bu sistemin içine ....
bu nedir arkadaş yaa
3 tane ölü piksel var
kutuyu açmadan sanki belli oluyormuş gibi kutuyu açtınız muhabbeti bir de utanmadan
 

Renas

80+
Katılım
30 Kasım 2020
Mesajlar
214
Dahası  
Reaksiyon skoru
53
İsim
Renas Doğan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
tüketici hakem heyetine başvurursam ortalama ne kadar sürede sonuçlanıyor?
bizleri tüketici hakem heyetine senelerdir mahkum eden bu sistemin içine ....
bu nedir arkadaş yaa
3 tane ölü piksel var
kutuyu açmadan sanki belli oluyormuş gibi kutuyu açtınız muhabbeti bir de utanmadan
 

yusuftheayay

80+ Bronze
Katılım
3 Şubat 2022
Mesajlar
1,984
Merhabalar Teknosa üzerinden incehesap satıcısından MSI G274QPX monitörünü satın almıştım elime ulaştı ilk gün direkt ölü piksel testi yaptım ve 3 adet ölü piksel çıktı. Sonrasında ürünü geri kutulayıp iade için geri gönderdim, ürünü iade için gönderirken ölü piksel durumundan hiç bahsetmedim sadece ürünün beğenmedim cayma hakkımı kullanarak iade etmek istiyorum dedim. Ürün incehesapa gönderildikten sonra ölü piksel sebebiyle servis kaydınız oluşturuldu diye mesaj geldi. Hemen incehesapı aradım, ben ürünü arıza sebebiyle göndermedim cayma hakkımı kullanarak iade yapmak istiyorum dedim. Kutusu açılmış ürünlerin iadesini kabul edebilmemiz için ürünün satın alınabilirliğinin bozulmamış olması gerekir bu yüzden servis kararıyla iade işlemi gerçekleştiriyoruz dediler. Tamam dedim bir sorun olmaz diye düşündüm. Bu sabah incehesaptan ürününüz kargoya verilmiştir diye sms ve mail geldi fakat iadenin neden kabul edilmediği hiçbir yerde yazmıyordu. Tekrar incehesapı aradım, servis kontrolünde cihazda bir sorun görülmemiştir bu yüzden iade kabul edemiyoruz dediler. Madem bir sorun yok niye iade olmuyor ozaman diye sordum. Kutusu açılmış ürünlerin herhangi bir arızası yoksa iade alamıyoruz çünkü tekrar satamıyoruz dediler.

Kısacası süreç bu şekilde ne yapmam gerekiyor bilen birileri yardımcı olursa sevinirim. 13000TL verdiğim bir monitörü 3 ölü pikselle kullanmak istemiyorum.
THH yolu gözüktü, para iadesi isterken güncel bedeli üstünden istediğini belirt
 

Danke

80+ Bronze
Katılım
30 Ocak 2024
Mesajlar
1,385
Dahası  
Reaksiyon skoru
313
İsim
Yunus
tüketici hakem heyetine başvurursam ortalama ne kadar sürede sonuçlanıyor?
Şans tamemen 1 hafta veya 3 ay eline iade kağıdı alsan bile iade etmeyebilirler canları isterse
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ben e ticaret şirketinde çalıştım birak teknolojik bir şeyi iğne bile almam bence sizde almayın sizi güzel öpüyorlar
 

Renas

80+
Katılım
30 Kasım 2020
Mesajlar
214
Dahası  
Reaksiyon skoru
53
İsim
Renas Doğan
THH yolu gözüktü, para iadesi isterken güncel bedeli üstünden istediğini belirt
öyle bir hakkım var mı?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şans tamemen 1 hafta veya 3 ay eline iade kağıdı alsan bile iade etmeyebilirler canları isterse
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ben e ticaret şirketinde çalıştım birak teknolojik bir şeyi iğne bile almam bence sizde almayın sizi güzel öpüyorlar
Almayın derken? Ne demek istedin anlamadım ne yapalım?
Şurada bir sorun yaşamışım onu anlatıyorum çözüm arıyorum siz dönüp diyorsunuz ki sizi güzel öpüyorlar. Yardımcı olmayacaksanız boş mesaj kalabalıklığı yapmayın lütfen.
 
Top Bottom