Merhabalar Teknosa üzerinden incehesap satıcısından MSI G274QPX monitörünü satın almıştım elime ulaştı ilk gün direkt ölü piksel testi yaptım ve 3 adet ölü piksel çıktı. Sonrasında ürünü geri kutulayıp iade için geri gönderdim, ürünü iade için gönderirken ölü piksel durumundan hiç bahsetmedim sadece ürünün beğenmedim cayma hakkımı kullanarak iade etmek istiyorum dedim. Ürün incehesapa gönderildikten sonra ölü piksel sebebiyle servis kaydınız oluşturuldu diye mesaj geldi. Hemen incehesapı aradım, ben ürünü arıza sebebiyle göndermedim cayma hakkımı kullanarak iade yapmak istiyorum dedim. Kutusu açılmış ürünlerin iadesini kabul edebilmemiz için ürünün satın alınabilirliğinin bozulmamış olması gerekir bu yüzden servis kararıyla iade işlemi gerçekleştiriyoruz dediler. Tamam dedim bir sorun olmaz diye düşündüm. Bu sabah incehesaptan ürününüz kargoya verilmiştir diye sms ve mail geldi fakat iadenin neden kabul edilmediği hiçbir yerde yazmıyordu. Tekrar incehesapı aradım, servis kontrolünde cihazda bir sorun görülmemiştir bu yüzden iade kabul edemiyoruz dediler. Madem bir sorun yok niye iade olmuyor ozaman diye sordum. Kutusu açılmış ürünlerin herhangi bir arızası yoksa iade alamıyoruz çünkü tekrar satamıyoruz dediler.
Kısacası süreç bu şekilde ne yapmam gerekiyor bilen birileri yardımcı olursa sevinirim. 13000TL verdiğim bir monitörü 3 ölü pikselle kullanmak istemiyorum.
Kısacası süreç bu şekilde ne yapmam gerekiyor bilen birileri yardımcı olursa sevinirim. 13000TL verdiğim bir monitörü 3 ölü pikselle kullanmak istemiyorum.