Yardım İncehesap PİŞMANLIKTIR : müşterilerini mağdur ediyor.

poffyze

80+
Katılım
6 Nisan 2021
Mesajlar
303
Reaksiyon skoru
83
19 NİSAN 2021 tarihinde aldığım MSI MAG CoreLiquid 360R ARGB link: MAG CoreLiquid 360R ürününü 1299 TL (Merkez bankası kuru ile 160 USD) ye aldım. 31 OCAK 2022 de soğutmayı totalde 826 saat kullandıktan sonra pompası bozuldu ve İncehesap firmasına geri gönderdim. İncehesap benim adıma ServisPoint yetkili servise gönderdi. Servisin kararı '' İADE/DEĞİŞİM'' ile sonuçlandı (eke koyuyorum) fakat İncehesap bana hiç sormadan bir mail ile size paranızı iade edeceğiz diye mail attılar ve (1299 TL iade edildi - Merkez bankası kuru ile 96 USD). Bunun üzerine hem mail yolu ile hem de telefon yolu ile ( Meray hanımla görüştüm) kendilerine para iadesi istemediğimi aynı ürünün yenisini gönderilmesini talep ettim fakat taleplerimi hiç kale almadan ertesi gün iadenin hesabıma düştüğünü gösteren bir mail attılar. Tekrar arayıp ben sizden iade istemedim, değişim istediğim dedim ve Özge hanıma dile getirdim. Fakat aldığım cevap beni derinden üzdü. Özge hanım bana, bu ürünü değişim edemeyiz fakat 1000 TL tarafımıza ödeme yaparsanız size aynı ürünün V2 olanını link: MAG CoreLiquid 360R V2 gönderebiliriz dedi.

Arkadaşlar bu acımasızca teklif ile karşı karşıyayım. Bu teklifi kabul etmedim ve kesinlikle kabul etmeyeceğim. Bana iade ettikleri 1300 TL ye muadil hiç bir ürün alamıyorum. Üstelik V2 dedikleri V1 ile neredeyse hiç bir fark yok sadece LGA 1700 uyumlu.

Şikayetvar.coma şikayet edeceğim
Tüketici haklarına şikayet edeceğim
İngilizce olarak bizzat MSI ya mail atacağım

farklı bir öneriniz var mı bu adaletsiz teklifte mağdur olmamam için ?

Teşekkürler
 

Ekler

  • b92f88e7-87f4-11ec-9718-005056911af3 (5) (1)-1.png
    b92f88e7-87f4-11ec-9718-005056911af3 (5) (1)-1.png
    177.4 KB · Hit: 222
19 NİSAN 2021 tarihinde aldığım MSI MAG CoreLiquid 360R ARGB link :https://l24.im/iI ürününü 1299 TL (Merkez bankası kuru ile 160 USD) ye aldım. 31 OCAK 2022 de soğutmayı totalde 826 saat kullandıktan sonra pompası bozuldu ve İncehesap firmasına geri gönderdim. İncehesap benim adıma ServisPoint yetkili servise gönderdi. Servisin kararı '' İADE/DEĞİŞİM'' ile sonuçlandı (eke koyuyorum) fakat İncehesap bana hiç sormadan bir mail ile size paranızı iade edeceğiz diye mail attılar ve (1299 TL iade edildi - Merkez bankası kuru ile 96 USD). Bunun üzerine hem mail yolu ile hem de telefon yolu ile ( Meray hanımla görüştüm) kendilerine para iadesi istemediğimi aynı ürünün yenisini gönderilmesini talep ettim fakat taleplerimi hiç kale almadan ertesi gün iadenin hesabıma düştüğünü gösteren bir mail attılar. Tekrar arayıp ben sizden iade istemedim, değişim istediğim dedim ve Özge hanıma dile getirdim. Fakat aldığım cevap beni derinden üzdü. Özge hanım bana, bu ürünü değişim edemeyiz fakat 1000 TL tarafımıza ödeme yaparsanız size aynı ürünün V2 olanını link: https://l24.im/X6u1c gönderebiliriz dedi.

Arkadaşlar bu acımasızca teklif ile karşı karşıyayım. Bu teklifi kabul etmedim ve kesinlikle kabul etmeyeceğim. Bana iade ettikleri 1300 TL ye muadil hiç bir ürün alamıyorum. Üstelik V2 dedikleri V1 ile neredeyse hiç bir fark yok sadece LGA 1700 uyumlu.

Şikayetvar.coma şikayet edeceğim
Tüketici haklarına şikayet edeceğim
İngilizce olarak bizzat MSI ya mail atacağım

farklı bir öneriniz var mı bu adaletsiz teklifte mağdur olmamam için ?

Teşekkürler
Yakın zamanda bende burdan alışveriş yaptım mağdur oldum mahkemeye verecektim vazgeçtim.
 
İncehesap şikayetleri artıyor mu bana mı öyle geliyor
 
Hocam Bi farkı yoksa 1000 tl yollayıp 2400tl lik ürünü almak mantıklı değil mi anlayamadım pardon
 
19 NİSAN 2021 tarihinde aldığım MSI MAG CoreLiquid 360R ARGB link :https://l24.im/iI ürününü 1299 TL (Merkez bankası kuru ile 160 USD) ye aldım. 31 OCAK 2022 de soğutmayı totalde 826 saat kullandıktan sonra pompası bozuldu ve İncehesap firmasına geri gönderdim. İncehesap benim adıma ServisPoint yetkili servise gönderdi. Servisin kararı '' İADE/DEĞİŞİM'' ile sonuçlandı (eke koyuyorum) fakat İncehesap bana hiç sormadan bir mail ile size paranızı iade edeceğiz diye mail attılar ve (1299 TL iade edildi - Merkez bankası kuru ile 96 USD). Bunun üzerine hem mail yolu ile hem de telefon yolu ile ( Meray hanımla görüştüm) kendilerine para iadesi istemediğimi aynı ürünün yenisini gönderilmesini talep ettim fakat taleplerimi hiç kale almadan ertesi gün iadenin hesabıma düştüğünü gösteren bir mail attılar. Tekrar arayıp ben sizden iade istemedim, değişim istediğim dedim ve Özge hanıma dile getirdim. Fakat aldığım cevap beni derinden üzdü. Özge hanım bana, bu ürünü değişim edemeyiz fakat 1000 TL tarafımıza ödeme yaparsanız size aynı ürünün V2 olanını link: https://l24.im/X6u1c gönderebiliriz dedi.

Arkadaşlar bu acımasızca teklif ile karşı karşıyayım. Bu teklifi kabul etmedim ve kesinlikle kabul etmeyeceğim. Bana iade ettikleri 1300 TL ye muadil hiç bir ürün alamıyorum. Üstelik V2 dedikleri V1 ile neredeyse hiç bir fark yok sadece LGA 1700 uyumlu.

Şikayetvar.coma şikayet edeceğim
Tüketici haklarına şikayet edeceğim
İngilizce olarak bizzat MSI ya mail atacağım

farklı bir öneriniz var mı bu adaletsiz teklifte mağdur olmamam için ?

Teşekkürler
büyük ihtimal v1 in stoğu elimizde bulunmadığından dolayı ve v2 versiyonun fiyat farkı bulunduğundan dolayı iade işlemi yapmak zorunda kaldık diyeceklerdir ne yazik ki bir şey çıkmaz burdan şahsi fikrim
 
Son düzenleme:
Hocam Bi farkı yoksa 1000 TL yollayıp 2400tl lik ürünü almak mantıklı değil mi anlayamadım pardon
Hocam V2 ürün şuan 160 USD ediyor zaten. Ben V1 i alırken 160 dolar ödedim. 1000 lira ekstra istiyorlar utanmadan
 
büyük ihtimal v1 in stoğu elimizde bulunmadığından dolayı ve v2 versiyonun fiyat farkı bulunduğundan dolayı iade işlemi yapmak zorunda kaldık diyeceklerdir ne yazik ki bir şey çıkmaz burdan şahsi fikrim
Hocam stok durumu beni ilgilendirmez ki garanti süresi içinde olan ürünün deiğimine karar vermiş servis, ama onlar kolaya kaçıp para iadesi yaptılar. şuan kazanan onlar mağdur olan benim. Tam tamına 65 USD zararım var.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Arçelik mağazasında çalışıyorum böle durumlarda arıza tamir edilemem durumlarda adam 6k lık tv alsa bile o an seri model ne varsa üst model veriyoruz 2 kere heyetten ceza yiyince. Ufaktan bir akıl verem kullanırsın üşenmem diyorsan.
Lütfen hocam, bekliyorum ne olursa yapacağım. bu acımasız teklifi nasıl yaptıysalar bende elimden geleni ardına koymayacam
 
Hocam stok durumu beni ilgilendirmez ki garanti süresi içinde olan ürünün deiğimine karar vermiş servis, ama onlar kolaya kaçıp para iadesi yaptılar. şuan kazanan onlar mağdur olan benim. Tam tamına 65 USD zararım var.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Lütfen hocam, bekliyorum ne olursa yapacağım. bu acımasız teklifi nasıl yaptıysalar bende elimden geleni ardına koymayacam
Verdim ya aklı işte.
 
Direk tüketici hakem heyetine ver hocam. Eğer karar iade veya değişim olarak çıktıysa size sormadan bunu hiçbir şekilde yapamazlar 1 ay uğraşırsın ama değişim hakkını söke söke alırsın hiç korkma bu işinde peşini bırakma. Herkes çakal olmuş vallahi ya
Başvuracağım inşallah dostum çok saol, malesef bu tür olaylar tüketiciyi üzüyor. Ben çok üzüldüm. Evet bu arada eklere ekledim servis değişim hakkını bana sundu ama benim onayım olmadan bana paramı iade ettiler.
 
Geri
Top