Neler Yeni

İncehesap ürünümü göndermiyor

Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
193
Dahası  
Reaksiyon skoru
55
İsim
Yusuf Bingül
3 Eylül Perşembe günü İncehesap sitesinden 300 Tl'ye SteelSeries Rival 3 mouse aldım. Mouse bana 5 Eylül Cumartesi günü ulaştı. Mouseyi açtım bilgisayara takıp denedim. Mouseyi her sağa sola çevirdiğimde içinden bir çarpma sesi geliyodu. Bildiğin mouse'nin içinden bir parça kopmuş ve her sağa sola hareket ettirdiğimde ses geliyodu ve eline o çarpma hissiyatını veriyodu. Büyük bir hayal kırıklığıyla aynı gün mouseyi kutusuna geri koyup incehesaba DEĞİŞİM adı altında geri yolladım. Aradan 5 gün geçti incehesap bana ne bir bilgilendirme mesajı ne de bir ürün gönderdi. Kargo bilgisine baktığımda ürünün 7 Eylül Pazartesi günü onlara ulaştığı yazıyodu. Bu durumu müşteri hizmetlerine mesaj atarak belirttim. Bana ürünün araştırmada olduğu ve MAKSİMUM 20 GÜN içerisinde sonuçlanacağı söylendi. Aradan tam tamına 25 gün geçti. İncehesap müşteri hizmetlerine yazı yazdım ve mağdur olduğumu belirttim. Bana ürünümün tamirde olduğu ve tekrardan maksimum 20 gün içerisinde sonuçlanacağı söylendi. Müşteri hizmetlerine ben ürünü değişim için yolladığımı tamirli ürün istemediğimi söyledim. Cevap dahi vermediler. Ben burda bildiğin dolandırıldım. O kadar para verip neden tamirli ürün alayım ? O kadar hevesle aldığım mouseden beni soğuttular bunlar yüzünden 1 aydır düzgün bilgisayarla oynayamıyorum. Sırf 10 tl daha ucuz olsun diye bu siteyi tercih ettim. Arkadaşlar benim başım yandı sizin yanmasın gidin farklı sitelerden alın. Tamirli ürünün tekrar eski haline dönmeyeceği ne malum ? Ne yapacağımı dahi bilmiyorum. Bi fikriniz var mı ne yapmam lazım ? (Mousenin videosunu da çektim buraya video atılsa atardım)
 

Alina

80+ Bronze
Katılım
13 Ağustos 2020
Mesajlar
1,003
Dahası  
Reaksiyon skoru
540
İsim
Taha
Aynısını itopyada yapacaktı ki , baskı yapınca ve bunun farkında olduğumuzu gösterince yapmadı.
Sana tavsiyem şikayet edeceğini onlara bildir ve sonuçlanmazsa şikayet et.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Aynısını itopyada yapacaktı ki , baskı yapınca ve bunun farkında olduğumuzu gösterince yapmadı.
Sana tavsiyem şikayet edeceğini onlara bildir ve sonuçlanmazsa şikayet et.
Hiç acıma
Mesaj otomatik birleştirildi:

Aynısını itopyada yapacaktı ki , baskı yapınca ve bunun farkında olduğumuzu gösterince yapmadı.
Sana tavsiyem şikayet edeceğini onlara bildir ve sonuçlanmazsa şikayet et.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hiç acıma
Resmen AP.tallık yaptıkları
 

baltazar

80+ Platinum
Katılım
2 Eylül 2020
Mesajlar
11,588
En İyi Cevap
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,643
Konum
Ervah-ı Ezel
İsim
A.Ş.
İlgilendiği Kategoriler
Güç Kaynakları
Şu müşteriye neden değer verilmiyor bilmiyorum. Bir mail atmak bile zorlarına gidiyor. Direk şikayet et. Tüketici haklarına git her şey seni lehine
 

Wh897Xm

80+ Bronze
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
1,811
En İyi Cevap
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,076
İsim
Micheal
3 Eylül Perşembe günü İncehesap sitesinden 300 TL'ye SteelSeries Rival 3 mouse aldım. Mouse bana 5 Eylül Cumartesi günü ulaştı. Mouseyi açtım bilgisayara takıp denedim. Mouseyi her sağa sola çevirdiğimde içinden bir çarpma sesi geliyodu. Bildiğin mouse'nin içinden bir parça kopmuş ve her sağa sola hareket ettirdiğimde ses geliyodu ve eline o çarpma hissiyatını veriyodu. Büyük bir hayal kırıklığıyla aynı gün mouseyi kutusuna geri koyup incehesaba DEĞİŞİM adı altında geri yolladım. Aradan 5 gün geçti incehesap bana ne bir bilgilendirme mesajı ne de bir ürün gönderdi. Kargo bilgisine baktığımda ürünün 7 Eylül Pazartesi günü onlara ulaştığı yazıyodu. Bu durumu müşteri hizmetlerine mesaj atarak belirttim. Bana ürünün araştırmada olduğu ve MAKSİMUM 20 GÜN içerisinde sonuçlanacağı söylendi. Aradan tam tamına 25 gün geçti. İncehesap müşteri hizmetlerine yazı yazdım ve mağdur olduğumu belirttim. Bana ürünümün tamirde olduğu ve tekrardan maksimum 20 gün içerisinde sonuçlanacağı söylendi. Müşteri hizmetlerine ben ürünü değişim için yolladığımı tamirli ürün istemediğimi söyledim. Cevap dahi vermediler. Ben burda bildiğin dolandırıldım. O kadar para verip neden tamirli ürün alayım ? O kadar hevesle aldığım mouseden beni soğuttular bunlar yüzünden 1 aydır düzgün bilgisayarla oynayamıyorum. Sırf 10 TL daha ucuz olsun diye bu siteyi tercih ettim. Arkadaşlar benim başım yandı sizin yanmasın gidin farklı sitelerden alın. Tamirli ürünün tekrar eski haline dönmeyeceği ne malum ? Ne yapacağımı dahi bilmiyorum. Bi fikriniz var mı ne yapmam lazım ? (Mousenin videosunu da çektim buraya video atılsa atardım)
Hiç şakam yok dava açabilirsin.
Zaten kazandığında avukat masraflarını dahi onlar ödüyor diye biliyorum
 
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
193
Dahası  
Reaksiyon skoru
55
İsim
Yusuf Bingül
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Şu müşteriye neden değer verilmiyor bilmiyorum. Bir mail atmak bile zorlarına gidiyor. Direk şikayet et. Tüketici haklarına git her şey seni lehine
Klasik Türk siteleri. Satarken bi o kadar ilgili olup aldıktan sonra umrunda olmamaları. Müşteri hizmetlerini telefonla arıyorum açtıkları yok. Mail atıyorum ucu açık saçma saçma cevaplar veriyolar. Mouse aldığıma alacağıma pişman ettiler. Böyle olacağını bilsem mouseyi iadeye yollayıp kendime başka bir şey alırdım. Ha bugün ha yarın mouse gelir diye 1 aydır bekliyorum.
 

baltazar

80+ Platinum
Katılım
2 Eylül 2020
Mesajlar
11,588
En İyi Cevap
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,643
Konum
Ervah-ı Ezel
İsim
A.Ş.
İlgilendiği Kategoriler
Güç Kaynakları
Paranla rezil oluyorsun ya ona yanıyorum.
 

LahmatsuDcr

80+ Silver
Katılım
21 Temmuz 2020
Mesajlar
2,953
Aga teknoloji şans işidir aynı sorunlar itopya, vatan, sinerji, teknobiyotik vb. sitlerde de oluyor. Ben msı mag 100r kasa ve 16gb ram aldım 4 günde elime ulaştı sorunsuzlar.
 

Qzer

80+ Bronze
Katılım
9 Ağustos 2020
Mesajlar
1,992
Dahası  
Reaksiyon skoru
816
İsim
Ekrem
20 gün geçtiyse direk tüketici hakem heyetine başvur
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
965,921
Mesajlar
8,750,472
Üyeler
152,574
Son üye
Ahzidal
Top Bottom