F1nerF1rst
80+ Gold
- Katılım
- 3 Nisan 2021
- Mesajlar
- 5,049
- Reaksiyon skoru
- 1,892
Selamlar ekran kartımı sattım ama bilgisayarda en son indirme vardı ekran kartı olmadan pcyi başlatsam otomatik indirme devam eder mi arkada
Saçma bir şekilde çok kafama takıldı benimdeForumda gördüğüm en güzel soru![]()
Devam eder.Selamlar ekran kartımı sattım ama bilgisayarda en son indirme vardı ekran kartı olmadan pcyi başlatsam otomatik indirme devam eder mi arkada
peki hocam bende çok merak ediyordum aynısını yapıp pc yi kullanabilr miyiz ekran kartsız görüntü almadan yani (körlerin ekran kartı almasına gerek var mı)Devam eder.
Yok yok hocam sistemi kapattımKardeş ekran kartını gasp mı ettiler. Pc yi kapatmadan vermişin
Render alma işlemleri dışında kullanabilirsin.peki hocam bende çok merak ediyordum aynısını yapıp pc yi kullanabilr miyiz ekran kartsız görüntü almadan yani (körlerin ekran kartı almasına gerek var mı)