inno3d ve palit neden ucuz?

Heroia

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,298
Reaksiyon skoru
386
inno3d ve palit , msi asus gibi markalara göre daha ucuz bunun sebebi nedir ? örneğin gtx 1660 ti ve süper
 
Diğer firmalara göre kar payları daha az diye biliyorum.
 
Marka olarak çok tanınmıyorlar, ürettikleri ürün ne kadar köfte o kadar ekmek (kesin yanlış söyledim)
Şişirilmiş fiyatlar değil hak ettiği fiyatlara satılıyor.
Inno3D Ichill üzümlü kekimi kimse sevmiyor.
 
Marka olarak çok tanınmıyorlar, ürettikleri ürün ne kadar köfte o kadar ekmek (kesin yanlış söyledim)
Şişirilmiş fiyatlar değil hak ettiği fiyatlara satılıyor.
Inno3D Ichill üzümlü kekimi kimse sevmiyor.
Ne kadar ekmek o kadar köfte
 
Eskiden palit markası ülkemizde vardı bir ara çekilmişlerdi tekrar ülkemize giriş yaptılar fiyat olarak uygun olmasının sebebi soğutma tasarımsal olarak biraz sıradan palit gp modelini örnek gösteriyorum palit eski ve iyi bir marka eskiden kartlarını kullanmıştım..
 
Peki soğutma açısından farklar var mı?
Her şeyde bir fark vardır sen gider Asus'un en düşük kartını Palit'in en iyi modelini alırsan Palit için Asus'tan iyi dersin burada direkt model versiyonları ile karşılaştırmalı reviewler izlenmeli ama genel toplamda Asus iyi bileşenlere sahip ve iyi soğutmalı kartlar üretmeye özen gösteriyor.
 
Geri
Top