İnstgram hesaplarımı kapattı ve yeni hesap açtığımda da kapatıyor. Hatta telefona format atıp kullanmadığım bir tarayıcıdan (Firefox) yeni gmail açtım. Bu gmaili laptoptan açtım bu arada. Bu gmail ile yeni hesap açtım ve 3 gün sonra tekrar hesabımı askıya alıp kapattılar ne yapmalıyım.