IOS İPhone 13 pil sağlığı çok hızlı düşüyor

cagriunveren

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
670
Reaksiyon skoru
376
Dostlarım hepinize selamlar,
1 Mayıs 2024 tarihinde Troy mağazası üzerinden n11.com sitesinden iPhone 13 aldım. Bir zamanlar pil sağlığım gayet normaldi. Fakat son 3-4 aydır tuhaf bir şekilde pil sağlığım hızlıca düşüyor. Hatta 2 hafta önce pil sağlığım 92 idi sonra 90 oldu bugün de 88 e düşmüş. Evet telefonu sürekli kullanan birisiyim fakat şarjına vs dikkat ederek kullanırım. Benden 1 ay sonra aynı modeli satın alan arkadaşımın pil sağlığı şuan halen 98. Benim cihazımda mı sorun var acaba?

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Not: arkadaşım telefonuna hiç sağlam bakmıyor, ben ondan daha çok özen gösteriyorum. O sabahtan şarjı full geliyor ve gece yatana kadar şarj onu idare ediyor. Fakat ben sabah full olan telefonumu aynı gün 16:00-17:00 sularında şarja takmak zorunda kalıyorum. Çünkü pil yüzdem 30-40 seviyelerine düşüyor.
 
Normal. Her cihazın ve pilin üretim kalitesi aynı değil.
 
Normal. Her cihazın ve pilin üretim kalitesi aynı değil.
Sizce garantiye götürüp kontrol ettirmemde fayda var mı? Madem her cihazın pil üretim kalitesi aynı değil ise ben bu konu üzerinde şikayet oluşturmak isterim mesela.
 
Yapmamız gereken %20 civarlarında şarja takıp %80-90 civarlarında şarjdan almak aslında. Aynı zamanda cihazı çok sıcak-soğuk ortamlarda bulundurmamak gerekiyor. Mümkün olduğunca hızlı şarj kullanmaktan kaçının. Tüm bunlara rağmen sorun hala devam ediyorsa İphone sürümünüzü araştırın. Bazı spesifik sürümlerde şarj sıkıntıları yaygın olarak paylaşılabiliyor.
 
Aynı sorun bende de vardı oyun oynamazdım şarjım çok çabuk biterdi 3 yıl kullandım ip13 ilk 1-1,5 yıl fazla sorun çıkarmadı ama sonrasında şarj ve pil çok çabuk bitmeye başladı garantide bittiği için gönderemedim. En son geçen hafta sattım pil 78di.
 
Dostlarım hepinize selamlar,
1 Mayıs 2024 tarihinde Troy mağazası üzerinden n11.com sitesinden iPhone 13 aldım. Bir zamanlar pil sağlığım gayet normaldi. Fakat son 3-4 aydır tuhaf bir şekilde pil sağlığım hızlıca düşüyor. Hatta 2 hafta önce pil sağlığım 92 idi sonra 90 oldu bugün de 88 e düşmüş. Evet telefonu sürekli kullanan birisiyim fakat şarjına vs dikkat ederek kullanırım. Benden 1 ay sonra aynı modeli satın alan arkadaşımın pil sağlığı şuan halen 98. Benim cihazımda mı sorun var acaba?

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Not: arkadaşım telefonuna hiç sağlam bakmıyor, ben ondan daha çok özen gösteriyorum. O sabahtan şarjı full geliyor ve gece yatana kadar şarj onu idare ediyor. Fakat ben sabah full olan telefonumu aynı gün 16:00-17:00 sularında şarja takmak zorunda kalıyorum. Çünkü pil yüzdem 30-40 seviyelerine düşüyor.
6 7 aylık 13 var elimde daha yeni 99a düştü
 
Dostlarım hepinize selamlar,
1 Mayıs 2024 tarihinde Troy mağazası üzerinden n11.com sitesinden iPhone 13 aldım. Bir zamanlar pil sağlığım gayet normaldi. Fakat son 3-4 aydır tuhaf bir şekilde pil sağlığım hızlıca düşüyor. Hatta 2 hafta önce pil sağlığım 92 idi sonra 90 oldu bugün de 88 e düşmüş. Evet telefonu sürekli kullanan birisiyim fakat şarjına vs dikkat ederek kullanırım. Benden 1 ay sonra aynı modeli satın alan arkadaşımın pil sağlığı şuan halen 98. Benim cihazımda mı sorun var acaba?

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Not: arkadaşım telefonuna hiç sağlam bakmıyor, ben ondan daha çok özen gösteriyorum. O sabahtan şarjı full geliyor ve gece yatana kadar şarj onu idare ediyor. Fakat ben sabah full olan telefonumu aynı gün 16:00-17:00 sularında şarja takmak zorunda kalıyorum. Çünkü pil yüzdem 30-40 seviyelerine düşüyor.
çift hat kullanıyorsanız bu sorunu yaşamanız mümkün.
 
Dostlarım hepinize selamlar,
1 Mayıs 2024 tarihinde Troy mağazası üzerinden n11.com sitesinden iPhone 13 aldım. Bir zamanlar pil sağlığım gayet normaldi. Fakat son 3-4 aydır tuhaf bir şekilde pil sağlığım hızlıca düşüyor. Hatta 2 hafta önce pil sağlığım 92 idi sonra 90 oldu bugün de 88 e düşmüş. Evet telefonu sürekli kullanan birisiyim fakat şarjına vs dikkat ederek kullanırım. Benden 1 ay sonra aynı modeli satın alan arkadaşımın pil sağlığı şuan halen 98. Benim cihazımda mı sorun var acaba?

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Not: arkadaşım telefonuna hiç sağlam bakmıyor, ben ondan daha çok özen gösteriyorum. O sabahtan şarjı full geliyor ve gece yatana kadar şarj onu idare ediyor. Fakat ben sabah full olan telefonumu aynı gün 16:00-17:00 sularında şarja takmak zorunda kalıyorum. Çünkü pil yüzdem 30-40 seviyelerine düşüyor.
biraz hızlı gidiyormuş gibime geldi ben 11 temmuz 2024 te aldım o günden beri yeri geldi dikkat ettim yeri geldi etmedim 1-2 defa bile olsa çakma kabloyla şarj ettim (kafa orjinaldi) %98 de hala. (Ki %98 e yeni düştü)
 
Yapmamız gereken %20 civarlarında şarja takıp %80-90 civarlarında şarjdan almak aslında. Aynı zamanda cihazı çok sıcak-soğuk ortamlarda bulundurmamak gerekiyor. Mümkün olduğunca hızlı şarj kullanmaktan kaçının. Tüm bunlara rağmen sorun hala devam ediyorsa İphone sürümünüzü araştırın. Bazı spesifik sürümlerde şarj sıkıntıları yaygın olarak paylaşılabiliyor.
Aldığımdan bu yana tamamen orijinal adaptörü kullanıyorum aslında
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

çift hat kullanıyorsanız bu sorunu yaşamanız mümkün.
Hayır tek hat kullanıyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

biraz hızlı gidiyormuş gibime geldi ben 11 temmuz 2024 te aldım o günden beri yeri geldi dikkat ettim yeri geldi etmedim 1-2 defa bile olsa çakma kabloyla şarj ettim (kafa orjinaldi) %98 de hala. (Ki %98 e yeni düştü)
Şaşırtıcı bir şekilde hızlı düşüyor benimki anlaşılan
 
Sizce garantiye götürüp kontrol ettirmemde fayda var mı? Madem her cihazın pil üretim kalitesi aynı değil ise ben bu konu üzerinde şikayet oluşturmak isterim mesela.
Hiçbir teknolojik cihazın üretim kalitesi aynı değil. Bu başvuru sonucu alacağın tek şey cihazının bir kaç gün elinden alınması olur.
 
Geri
Top