Yardım İphone 7 plus 32 gb alınır mı

Bimmerx

80+ Bronze
Katılım
18 Nisan 2022
Mesajlar
577
Reaksiyon skoru
192
oyun oynayan birisi değilim instagram yutub facebook kullanıyorum
i7 plus 32 gb rose gold içi hiç açılmamış çizik dahi yok pasaport kayıtlı kutu fatura yok 3700e alacam sizce değer mi fiyatına
pil 75
 
Eylül 2022'de güncelleme desteği kesilecek. 1 yıl falan ömrü kaldı. Buna dikkat ederek alınır.
Pil sağlığı da önemli bu arada. Kaç?
 
Eylül 2022'de güncelleme desteği kesilecek. 1 yıl falan ömrü kaldı. Buna dikkat ederek alınır.
Pil sağlığı da önemli bu arada. Kaç?
pili 75, zaten ben 2 3 ay kullanacam sonra daha iyi bir telefon alacam. kendi kullandığım telefon bozuldu şuan idarelik telefon alacam büteçeme göre en fp iphone olarak bakıyorum
 
32 yetmeyebilir pubg felan oynayacaksanız
sadece sosyal medaya için yeterli labilirsin
 
Eylül 2022'de güncelleme desteği kesilecek. 1 yıl falan ömrü kaldı. Buna dikkat ederek alınır.
Pil sağlığı da önemli bu arada. Kaç?
1 yıl ömür ? İphone 6'nın 3 yıl önce desteği kesildi bu sene uygulama destekleri kesilmeye başladı. 7 plus'ında en az 2 ortalama 3 sene uygulama desteği ömrü var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Pil sağlığı sorun değilse alınabilir.
 
1 yıl ömür ? İphone 6'nın 3 yıl önce desteği kesildi bu sene uygulama destekleri kesilmeye başladı. 7 plus'ında en az 2 ortalama 3 sene uygulama desteği ömrü var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Pil sağlığı sorun değilse alınabilir.
benim için sorun değil benir 2 3 ay idare etsin yeter sonra yenisini alcam
 
oyun oynayan birisi değilim instagram yutub facebook kullanıyorum
i7 plus 32 gb rose gold içi hiç açılmamış çizik dahi yok pasaport kayıtlı kutu fatura yok 3700e alacam sizce değer mi fiyatına
pil 75
Alınmaz kanka güncelleme desteği 1 yıla gider
 
Alınmaz kardeşim güncelleme desteği bitmiş iPhone alınmaz he günü çıkartir bir süre idare eder ama o kadar
 
Alınmaz kanka güncelleme desteği 1 yıla gider
ilk telefonum 6s ti 2 sene android kullandım baydı artık yeniden iphona dönmek istiyorum ve başlangıç için 7plus görüyorum zaten şuan paramda ona yetiyor daha sonrasında xs düşünüyorum veya yeteri kadar param olursa 11 neden olmasın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O zaman 7 plus almaya gerek yok gibi. 6s plus'da iş görür.
kamera işlemci filan daha güncel ya
 
1 yıl ömür ? İphone 6'nın 3 yıl önce desteği kesildi bu sene uygulama destekleri kesilmeye başladı. 7 plus'ında en az 2 ortalama 3 sene uygulama desteği ömrü var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Pil sağlığı sorun değilse alınabilir.
Kullandığı uygulamaya göre değişir o. Mesela benim için Outlook uygulaması olmazsa olmaz bir uygulamadır, 5S'in desteği kesildikten hemen birkaç ay sonra kullanım dışı kaldı. 2 yıl belki de 3 yıl zor. Zaten arkadaş birkaç ay idarelik alacakmış sıkıntı olmaz.
 
Geri
Top