yutuboyun oynayan birisi değilim instagram yutub facebook kullanıyorum
i7 plus 32 gb rose gold içi hiç açılmamış çizik dahi yok pasaport kayıtlı kutu fatura yok 3700e alacam sizce değer mi fiyatına
pil 75
pili 75, zaten ben 2 3 ay kullanacam sonra daha iyi bir telefon alacam. kendi kullandığım telefon bozuldu şuan idarelik telefon alacam büteçeme göre en fp iphone olarak bakıyorumEylül 2022'de güncelleme desteği kesilecek. 1 yıl falan ömrü kaldı. Buna dikkat ederek alınır.
Pil sağlığı da önemli bu arada. Kaç?
1 yıl ömür ? İphone 6'nın 3 yıl önce desteği kesildi bu sene uygulama destekleri kesilmeye başladı. 7 plus'ında en az 2 ortalama 3 sene uygulama desteği ömrü var.Eylül 2022'de güncelleme desteği kesilecek. 1 yıl falan ömrü kaldı. Buna dikkat ederek alınır.
Pil sağlığı da önemli bu arada. Kaç?
benim için sorun değil benir 2 3 ay idare etsin yeter sonra yenisini alcam1 yıl ömür ? İphone 6'nın 3 yıl önce desteği kesildi bu sene uygulama destekleri kesilmeye başladı. 7 plus'ında en az 2 ortalama 3 sene uygulama desteği ömrü var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Pil sağlığı sorun değilse alınabilir.
Alınmaz kanka güncelleme desteği 1 yıla gideroyun oynayan birisi değilim instagram yutub facebook kullanıyorum
i7 plus 32 gb rose gold içi hiç açılmamış çizik dahi yok pasaport kayıtlı kutu fatura yok 3700e alacam sizce değer mi fiyatına
pil 75
O zaman 7 plus almaya gerek yok gibi. 6s plus'da iş görür.benim için sorun değil benir 2 3 ay idare etsin yeter sonra yenisini alcam
ilk telefonum 6s ti 2 sene android kullandım baydı artık yeniden iphona dönmek istiyorum ve başlangıç için 7plus görüyorum zaten şuan paramda ona yetiyor daha sonrasında xs düşünüyorum veya yeteri kadar param olursa 11 neden olmasınAlınmaz kanka güncelleme desteği 1 yıla gider
kamera işlemci filan daha güncel yaO zaman 7 plus almaya gerek yok gibi. 6s plus'da iş görür.
Kullandığı uygulamaya göre değişir o. Mesela benim için Outlook uygulaması olmazsa olmaz bir uygulamadır, 5S'in desteği kesildikten hemen birkaç ay sonra kullanım dışı kaldı. 2 yıl belki de 3 yıl zor. Zaten arkadaş birkaç ay idarelik alacakmış sıkıntı olmaz.1 yıl ömür ? İphone 6'nın 3 yıl önce desteği kesildi bu sene uygulama destekleri kesilmeye başladı. 7 plus'ında en az 2 ortalama 3 sene uygulama desteği ömrü var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Pil sağlığı sorun değilse alınabilir.