Yakın zaman içerisinde GIGABYTE'nin G24F-2 model monitörünü almayı planlıyorum.
Ana sıkıntım ise monitörün boyu, çünkü masamın üstünde kocaman bir raf var.
İnternet sitesinde stantsız 30CM civarında, stantla (max veya minimum olduğu yazmıyor) ile 50 cm gözüküyor, maksimum 45 olması lazım benim masaya olması için. Standın kendisi en düşük ayarda 20CM bırakması bana saçma gelse bile kumara girmek istemiyorum, acaba bu monitöre sahip olan biri stant en aşağıdayken ölçebilir mi?
Onun dışında itopyadan almayı planlıyorum, sizce fiyatına göre mantıklı bir seçenekmi?
Ana sıkıntım ise monitörün boyu, çünkü masamın üstünde kocaman bir raf var.
İnternet sitesinde stantsız 30CM civarında, stantla (max veya minimum olduğu yazmıyor) ile 50 cm gözüküyor, maksimum 45 olması lazım benim masaya olması için. Standın kendisi en düşük ayarda 20CM bırakması bana saçma gelse bile kumara girmek istemiyorum, acaba bu monitöre sahip olan biri stant en aşağıdayken ölçebilir mi?
Onun dışında itopyadan almayı planlıyorum, sizce fiyatına göre mantıklı bir seçenekmi?