Merhaba yarın İtopya söğütözü mağazasına gidip ölü pikselli monitör için değişim talebi isteyeceğim. Üründe 2 adet ölü piksel var siyahta görünmüyorlar diğer renklerde gözüküyorlar özellikle beyaz ve mavide çok feci.
Ürünü internet sitelerinden aldım ama mağazadan yardımcı olacaklarını düşünüyorum gitmeden önce arayacağım tabii.
Oraya gittiğimde bildirimimi nasıl yapmam gerekiyor?
Bana sunulan; yok 3-5 ölü piksel olmadan kabul edemiyoruz veya servise gönderelim onlar baksın gibi ayak diretmelerini nasıl hızlıca geçip monitörü sıfır birebir aynı ürünle değişmeye nasıl ikna edebilirim?
Üründe 1 ölü piksel bile olsa emsal kararlarda değişim çıktığını onlara söyleceğim. Tüketicilerin koyduğu 3-5 ölü piksel kuralların Turkiye Cumhuriyeti yasalarına uymadığınıda söyleceğim. Ama işin THH'ye uzamasını istemiyorum direk o mağazada değişim kararı çıkarılıp yenisi mağazaya tekrar gönderilsin istiyorum bunun için hızlı ve kesin bir yol var mı?
Bu konuda emsal karar ve örneklerinin linklerini atar mısınız çıktısını almak istiyorum elimde koz olsun.
Ürün 12.05 faturalı bana teslim tarihi ise 13.05 yani henüz 5 gün anca oldu.
14 günlük iade sürecinin içindeyim. Ürünün tüm ambalajları hatta jelatinleri dahi duruyor sıfır gibi zaten.
Ürünü değişim yapmayalım tamir yoluna gidelim derlerse kabul etmeyeceğim bu sefer para iadesi isteyeceğim ama aldığım monitör internet satışına kapanmış sadece mağaza stoklarında görünüyor bunu nasıl çözerim?
Tecrübeli birileri bu acemi kardeşine bir yardım ederse çok sevinirim.
Ürünü internet sitelerinden aldım ama mağazadan yardımcı olacaklarını düşünüyorum gitmeden önce arayacağım tabii.
Oraya gittiğimde bildirimimi nasıl yapmam gerekiyor?
Bana sunulan; yok 3-5 ölü piksel olmadan kabul edemiyoruz veya servise gönderelim onlar baksın gibi ayak diretmelerini nasıl hızlıca geçip monitörü sıfır birebir aynı ürünle değişmeye nasıl ikna edebilirim?
Üründe 1 ölü piksel bile olsa emsal kararlarda değişim çıktığını onlara söyleceğim. Tüketicilerin koyduğu 3-5 ölü piksel kuralların Turkiye Cumhuriyeti yasalarına uymadığınıda söyleceğim. Ama işin THH'ye uzamasını istemiyorum direk o mağazada değişim kararı çıkarılıp yenisi mağazaya tekrar gönderilsin istiyorum bunun için hızlı ve kesin bir yol var mı?
Bu konuda emsal karar ve örneklerinin linklerini atar mısınız çıktısını almak istiyorum elimde koz olsun.
Ürün 12.05 faturalı bana teslim tarihi ise 13.05 yani henüz 5 gün anca oldu.
14 günlük iade sürecinin içindeyim. Ürünün tüm ambalajları hatta jelatinleri dahi duruyor sıfır gibi zaten.
Ürünü değişim yapmayalım tamir yoluna gidelim derlerse kabul etmeyeceğim bu sefer para iadesi isteyeceğim ama aldığım monitör internet satışına kapanmış sadece mağaza stoklarında görünüyor bunu nasıl çözerim?
Tecrübeli birileri bu acemi kardeşine bir yardım ederse çok sevinirim.