İtopya müşteri hizmetleri ölü piksel bildirimi nasıl yapılmalı?

acn1

80+
Katılım
4 Eylül 2024
Mesajlar
73
Reaksiyon skoru
3
Merhaba yarın İtopya söğütözü mağazasına gidip ölü pikselli monitör için değişim talebi isteyeceğim. Üründe 2 adet ölü piksel var siyahta görünmüyorlar diğer renklerde gözüküyorlar özellikle beyaz ve mavide çok feci.

Ürünü internet sitelerinden aldım ama mağazadan yardımcı olacaklarını düşünüyorum gitmeden önce arayacağım tabii.

Oraya gittiğimde bildirimimi nasıl yapmam gerekiyor?
Bana sunulan; yok 3-5 ölü piksel olmadan kabul edemiyoruz veya servise gönderelim onlar baksın gibi ayak diretmelerini nasıl hızlıca geçip monitörü sıfır birebir aynı ürünle değişmeye nasıl ikna edebilirim?
Üründe 1 ölü piksel bile olsa emsal kararlarda değişim çıktığını onlara söyleceğim. Tüketicilerin koyduğu 3-5 ölü piksel kuralların Turkiye Cumhuriyeti yasalarına uymadığınıda söyleceğim. Ama işin THH'ye uzamasını istemiyorum direk o mağazada değişim kararı çıkarılıp yenisi mağazaya tekrar gönderilsin istiyorum bunun için hızlı ve kesin bir yol var mı?
Bu konuda emsal karar ve örneklerinin linklerini atar mısınız çıktısını almak istiyorum elimde koz olsun.
Ürün 12.05 faturalı bana teslim tarihi ise 13.05 yani henüz 5 gün anca oldu.

14 günlük iade sürecinin içindeyim. Ürünün tüm ambalajları hatta jelatinleri dahi duruyor sıfır gibi zaten.

Ürünü değişim yapmayalım tamir yoluna gidelim derlerse kabul etmeyeceğim bu sefer para iadesi isteyeceğim ama aldığım monitör internet satışına kapanmış sadece mağaza stoklarında görünüyor bunu nasıl çözerim?

Tecrübeli birileri bu acemi kardeşine bir yardım ederse çok sevinirim.
 
Ne istiyorsan onu belirt. Üzerine bir şey söyleyemezler. Değişim ise değişim, iade ise iade. 14 günü de geçmemiş zaten.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Monitörün markası ne bu arada?
 
Ne istiyorsan onu belirt. Üzerine bir şey söyleyemezler. Değişim ise değişim, iade ise iade. 14 günü de geçmemiş zaten.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Monitörün markası ne bu arada?
philips evnia 24M2N3200S/00

Siz çok güzel söylüyorsunuz keşke öyle olsa diye umut ediyorum bende. Ama tecrübe yaşayanlar hep ayak diretmeleri ile karşılaşmış bunu nasıl aşacağımı öğrenmek istiyorum.
 
philips evnia 24M2N3200S/00

Siz çok güzel söylüyorsunuz keşke öyle olsa diye umut ediyorum bende. Ama tecrübe yaşayanlar hep ayak diretmeleri ile karşılaşmış bunu nasıl aşacağımı öğrenmek istiyorum.

Thh ye başvuracağım dersen geri adım atarlar. Kimse firmasının adını öyle duruma düşürmek istemez.
 
Thh ye başvuracağım dersen geri adım atarlar. Kimse firmasının adını öyle duruma düşürmek istemez.
eğer ürünü birebir değişmeyi veya ayıpsız misli ile değişmeyi kabul etmezlerse bu dediğinizi söyleyeceğim ama genelde cevapları başvurabilirsiniz oluyormuş zamandan kazanmak için
 
eğer ürünü birebir değişmeyi veya ayıpsız misli ile değişmeyi kabul etmezlerse bu dediğinizi söyleyeceğim ama genelde cevapları başvurabilirsiniz oluyormuş zamandan kazanmak için

TAmam deyip hemen gidip ilk önce CİMER'e sonrasında THH'ye başvuruda bulun hocam.
 
TAmam deyip hemen gidip ilk önce CİMER'e sonrasında THH'ye başvuruda bulun hocam.
öyle yapacağım umarım ürüne bakıp gerçekten sorun olduğunu görüp istanbul mağazalarından yenisini isterler en düzgün senaryo bu benim için
 
itopya ürünü geri iade aldı ve zorluk çıkartmadı sağolsun iade onayı bekliyorum
 
Geri
Top