7 Aralıkta siteden 820 TL'ye monitör siparişi verdim. 16 Aralıkta elime ulaştı, ulaşmaz olaydı. Geldiği gün monitörde ghosting sorunu olduğunu farkettim. Ve doğal olarak iade etmek istedim. 17sinde siteden iade talebi oluşturdum. 22sinde onların eline ulaştı. 9. günde müşteri hizmetlerini aradım telefon yüzüme kapatıldı. Mailime dönüş yapıldı 21 gün sürebilir diye. O yüzden daha fazla aramadım. Bugün 21. gün sabah telefonuma UPS'ten mesaj geldi kargonuz hazırlanıyor diye. İadenin kabul edilmediğini öyle anladım. Sitede hala iade talebiniz değerlendiriliyor aşamasında duruyor. Müşteri hizmetlerini aradım, 46 dakika boyunca bekledim ve telefon açıldı 2 dakika sessizlik oldu sesleniyorum geri dönen yok ve telefon kapandı. Daha sonra tekrar aramak istediğimde daha telefon çalmadan düşmeye başladı. Hala aramaya çalışınca telefon düşüyor. Hiçbir şekilde ulaşamıyorum hayatımda gördüğüm en sorunlu site olabilir. Ne yapacağımı bilmiyorum.