YURTSEVENGAMER
80+ Silver
- Katılım
- 11 Ocak 2021
- Mesajlar
- 2,407
Yaklaşık 2 hafta önce sistemimi servise verdim. Sıvı soğutması arızalıydı zaten oradaki müşteri temsilcisi de kontrol edince ağrızalı olduğunu anladı ve sıvı soğutucuyu servise yolladılar. Bugün telefonla arandım, servisten değişim kararı çıkmış fakat aynı sıvı soğutucudan ellerinde bulunmuyormuş. Fatura tutrarına üstüne ekleyerek değişim yapılabilirmiş. Fakat sıvı soğutucunun fatura fiyatı 630 tl çünkü aldığım sistem kampanyalıydı. İtopya sitesinde de fiyatlar aşırı pahalı olduğu için, ürün iyi olmasa bile en kötü 2k para eklemem gerekiyor.Hiç bu durumu yaşayan var mı? Ne yapmalıyım?
Sistem Özellikleri:
Sistem Özellikleri:
| | | | | | | | |||
GIGABYTE GeForce RTX 3060 Ti EAGLE OC 2.0 8GB GDDR | | | | | | | | | ||
NZXT KRAKEN M22 RGB 120mm İşlemci Sıvı Soğutucu | | | | | | | | | ||
NZXT H510 ELITE RGB Tempered Glass USB 3.1 Beyaz M | | | | | | | | | ||
Silicon Power 16GB (2x8GB) XPOWER Turbine Mavi 320 | | | | | | | | | ||
AMD Ryzen 5 5600X 3.7GHz 32MB Önbellek 6 Çekirdek | | | | | | | | | ||
GIGABYTE AORUS P750GM 750W 80+ Gold Full Modüler 1 | | | | | | | | | ||
WD 500GB Blue SN570 Gen3x4 M.2 2280 SSD (3500MB Ok |