Neler Yeni

Yardım İtopya ürün iade olur mu

Mesela MSI nin yetkili servisi servispoint. Ben sorunu bildirdim. Bana ücretsiz kargo kodu verdiler. Garantisi devam ediyordu ücret de almadılar.
 
Mesela MSI nin yetkili servisi servispoint. Ben sorunu bildirdim. Bana ücretsiz kargo kodu verdiler. Garantisi devam ediyordu ücret de almadılar.
Kargo kodunu bana da verdiler itopyaya gidiş için itopyadan. servisede mi ben yollayacağım halletsinler koca itopya
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kargo kodunu bana da verdiler itopyaya gidiş için itopyadan. servisede mi ben yollayacağım halletsinler koca itopya
Ne çok itopya yazmışım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

arkadaşlar genel olarak anladığım bu iş uzun sürecek belki çözüme bile kavuşmayacak beklemek tek çare
 
Kargo kodunu bana da verdiler itopyaya gidiş için itopyadan. servisede mi ben yollayacağım halletsinler koca itopya
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Ne çok itopya yazmışım
kargo kodu verdilerse ücret çıkmaz sana. sürecin tamamlanmasını bekle. servisin vereceği rapor önemli. ret falan olursa soluğu tüketici hakem heyetinde alcaksın
 
kargo kodu verdilerse ücret çıkmaz sana. sürecin tamamlanmasını bekle. servisin vereceği rapor önemli. ret falan olursa soluğu tüketici hakem heyetinde alcaksın
Ya ben inanıyorum ki ret vermezler eğer oe deilse servis bu arızayı biliyodur sadece bu forumda en az 10 kişi gördüm aynı şeyi yaşayan
 
Yok ki bilgi alacak bişey aoc mudur nedir hiç bi irtibat bulamadım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Anladım umarım arkadaşın dediği gibi olmaz ek ücret falan veremem valla o neymiş öyle hem bozuk mal sat hem kargo parası al
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaş geçti aynı süreçten 1 ay falan sürdü servise yolladılar para iadesi yaptılar öyle kargo ücreti falan da çıkmadı
Yok öyle bi durum yok. O olay ürünü yollarsanız kullanıcı hatası derler tamir edelim mi derler sen yok dersin o zaman arıza tespit veya kargo parası şeklinde ücret alırlar. Bunda senlik bi durum yok o durumla da alakası yok.
 
Yok öyle bi durum yok. O olay ürünü yollarsanız kullanıcı hatası derler tamir edelim mi derler sen yok dersin o zaman arıza tespit veya kargo parası şeklinde ücret alırlar. Bunda senlik bi durum yok o durumla da alakası yok.
Ha iyi o zaman reis
 
Son düzenleme:
Geri
Top