İtopyadan aldığım hazır sistemte sorun yaşıyorum

batus35

80+
Katılım
7 Ağustos 2024
Mesajlar
77
Reaksiyon skoru
9
Merhabalar 08.01.2024 tarihinde aldığım toplama PC almıştım. Format attım USB den ama hdd ye kurdu Windowsu Bilgeseyar çok yavaştı bende çok ilgilenmedim M2 ye oyun vb kurdum daha sonra M2 deki bütün oyunlar bir anda gitti dedim bu format atayım M2 kurarız format ekranında problem yaşayınca bilgeseyarciya gittim dediğine göre M2 gitmiş garantiye gönderebilirsin dedi. Ama benim kutum vb yok faturam var sadece kasanın içine takılı geldi M2 bunu nasıl servise gönderebilirim bilmiyorum telefonları 1 Mayıs diye kapalıydı. Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler arkadaşlar.
 
Merhabalar 08.01.2024 tarihinde aldığım toplama PC almıştım. Format attım USB den ama hdd ye kurdu Windowsu Bilgeseyar çok yavaştı bende çok ilgilenmedim M2 ye oyun vb kurdum daha sonra M2 deki bütün oyunlar bir anda gitti dedim bu format atayım M2 kurarız format ekranında problem yaşayınca bilgeseyarciya gittim dediğine göre M2 gitmiş garantiye gönderebilirsin dedi. Ama benim kutum vb yok faturam var sadece kasanın içine takılı geldi M2 bunu nasıl servise gönderebilirim bilmiyorum telefonları 1 Mayıs diye kapalıydı. Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler arkadaşlar.
Yarın whatsapp üzerinden iletişime geç sana bi mesaj atıyorlar hatta ben de o mesajı atayım sana

YETKİLİ SERVİS BİLGİLENDİRME FORMU

Öncelikle bizimle iletişim kurduğunuz için teşekkür ederiz.

Yetkili servis işlemlerinizde İTOPYA.COM ‘dan satın almış olduğunuz ürünlere, 2 senelik garanti süresi boyunca ücretsiz lojistik destek sağlanmaktayız.

• Firmaya incelenmek üzere gönderim yapacağınız bütün ürünlerin orijinal paketi ve köpüğü ile beraber paketin içerisine faturanızın bir nüshası, üründeki şikâyeti belirtilen bir kâğıt düzenleyerek, Yurtiçi kargo firması ile ''958788976'' koduyla tarafımıza ücretsiz olarak gönderim sağlayabilirsiniz.

• Hazır Sistem ürünlerde ekran kartı ve varsa kule tipi soğutucunuzu demonte olacak şekilde gönderiniz. Kasanızda cam panel bulunuyor ise taşımada hasar almaması için demonte edip kullandığınız adreste bırakınız. Monitör ürünleri haricinde kasanın ve diğer tekli ürünlerin orijinal paketi-kutusu yoksa hasar görmeyecek şekilde gönderebilirsiniz ancak taşıma esnasında herhangi bir hasar alırsa sorumluluk size ait olacaktır. Herhangi bir bakım hizmetimiz bulunmadığı için tarafımıza gönderdiğiniz kasa ve bileşen ürünlerinin temiz bir şekilde toz, kir vb. durumlardan arındırılmış olmasına özen göstermenizi, aksi takdirde ürünün tarafınıza geri gönderileceğini belirtmek isteriz.

• Yetkili servislerin yasal servis süreci 20 iş günüdür. Tarafımıza gönderdiğiniz ürünler mal kabul ve arıza tespit süreçlerinden geçip direkt olarak markanın yetkili servisine yönlendirilmektedir. Müşteri sırasına göre ilerlendiği için yoğunluğa bağlı olarak sisteme işlenmesi 3 ila 5 iş günü sürebilmektedir. Bu süreçten tasarruf etmek isterseniz kargo ücreti tarafınıza ait olacak şekilde direkt olarak yetkili servisi ile iletişime geçerek kendilerine gönderebilirsiniz. Servis süreciniz tamamlandığında çıkan karar-rapor ile ilgili yetkili servisi tarafınıza bilgi iletmektedir.

• Ürünler işlemleri tamamlanıp tarafınıza gönderildiğinde otomatik olarak fatura adresine gönderildiği için ürünü 2. el olarak ilk satın alan kişiden aldıysanız direkt markanın yetkili servisi ile iletişime geçerek adres bilgilerinizi iletip yönlendirmeniz gerekmektedir. Kutunun içerisine eklediğiniz arıza notu içeriğinde yer alan adres değişiklik talepleriniz yetkili servisince işleme alınmamaktadır.

SERVİS TAKİP SÜRECİ

• İtopya.com olarak yetkili servis hizmetimiz bulunmamaktadır. Tarafımıza gönderdiğiniz ürünler direkt olarak yetkili servisine size ücretsiz lojistik destek sağlanması amacıyla gönderilmektedir. Bu süreç içerisinde tarafınıza herhangi bir sms-arama veya bilgilendirme İtopya.com tarafından gerçekleştirilmemektedir. İşlem durumları ile ilgili bilgi almak amacıyla hangi yetkili servisine yönlendirdiğimizi öğrenmek isterseniz, Yurt içi Kargo firması gönderdiğiniz ürünü EERA ELEKTRONİK firmasına teslim edildi bilgisini size sms ile ilettikten sonra ki 3 ila 5 iş günü sonunda kaydınız sisteme işlendiğinde çağrı merkezimizi arayarak yetkili servis bilginizi öğrenebilir ve kendilerinden bilgi alabilirsiniz. Sürecin hızlandırılması itopya.com yetkisi dahilinde değildir. Ürün ile ilgili yetkili servisinden değişim/iade raporu tarafınıza iletilirse faturanız ve raporunuz ile birlikte [email protected] adresimize müracaat etmeniz gerekmektedir.
 
ben daha çok Windows'u harddisk'e kurmana şaşırdım. 1 mayıs günü zaten tatil, bugün gönderemezsiniz.
 
Yarın whatsapp üzerinden iletişime geç sana bi mesaj atıyorlar hatta ben de o mesajı atayım sana

YETKİLİ SERVİS BİLGİLENDİRME FORMU

Öncelikle bizimle iletişim kurduğunuz için teşekkür ederiz.

Yetkili servis işlemlerinizde İTOPYA.COM ‘dan satın almış olduğunuz ürünlere, 2 senelik garanti süresi boyunca ücretsiz lojistik destek sağlanmaktayız.

• Firmaya incelenmek üzere gönderim yapacağınız bütün ürünlerin orijinal paketi ve köpüğü ile beraber paketin içerisine faturanızın bir nüshası, üründeki şikâyeti belirtilen bir kâğıt düzenleyerek, Yurtiçi kargo firması ile ''958788976'' koduyla tarafımıza ücretsiz olarak gönderim sağlayabilirsiniz.

• Hazır Sistem ürünlerde ekran kartı ve varsa kule tipi soğutucunuzu demonte olacak şekilde gönderiniz. Kasanızda cam panel bulunuyor ise taşımada hasar almaması için demonte edip kullandığınız adreste bırakınız. Monitör ürünleri haricinde kasanın ve diğer tekli ürünlerin orijinal paketi-kutusu yoksa hasar görmeyecek şekilde gönderebilirsiniz ancak taşıma esnasında herhangi bir hasar alırsa sorumluluk size ait olacaktır. Herhangi bir bakım hizmetimiz bulunmadığı için tarafımıza gönderdiğiniz kasa ve bileşen ürünlerinin temiz bir şekilde toz, kir vb. durumlardan arındırılmış olmasına özen göstermenizi, aksi takdirde ürünün tarafınıza geri gönderileceğini belirtmek isteriz.

• Yetkili servislerin yasal servis süreci 20 iş günüdür. Tarafımıza gönderdiğiniz ürünler mal kabul ve arıza tespit süreçlerinden geçip direkt olarak markanın yetkili servisine yönlendirilmektedir. Müşteri sırasına göre ilerlendiği için yoğunluğa bağlı olarak sisteme işlenmesi 3 ila 5 iş günü sürebilmektedir. Bu süreçten tasarruf etmek isterseniz kargo ücreti tarafınıza ait olacak şekilde direkt olarak yetkili servisi ile iletişime geçerek kendilerine gönderebilirsiniz. Servis süreciniz tamamlandığında çıkan karar-rapor ile ilgili yetkili servisi tarafınıza bilgi iletmektedir.

• Ürünler işlemleri tamamlanıp tarafınıza gönderildiğinde otomatik olarak fatura adresine gönderildiği için ürünü 2. el olarak ilk satın alan kişiden aldıysanız direkt markanın yetkili servisi ile iletişime geçerek adres bilgilerinizi iletip yönlendirmeniz gerekmektedir. Kutunun içerisine eklediğiniz arıza notu içeriğinde yer alan adres değişiklik talepleriniz yetkili servisince işleme alınmamaktadır.

SERVİS TAKİP SÜRECİ

• İtopya.com olarak yetkili servis hizmetimiz bulunmamaktadır. Tarafımıza gönderdiğiniz ürünler direkt olarak yetkili servisine size ücretsiz lojistik destek sağlanması amacıyla gönderilmektedir. Bu süreç içerisinde tarafınıza herhangi bir sms-arama veya bilgilendirme İtopya.com tarafından gerçekleştirilmemektedir. İşlem durumları ile ilgili bilgi almak amacıyla hangi yetkili servisine yönlendirdiğimizi öğrenmek isterseniz, Yurt içi Kargo firması gönderdiğiniz ürünü EERA ELEKTRONİK firmasına teslim edildi bilgisini size sms ile ilettikten sonra ki 3 ila 5 iş günü sonunda kaydınız sisteme işlendiğinde çağrı merkezimizi arayarak yetkili servis bilginizi öğrenebilir ve kendilerinden bilgi alabilirsiniz. Sürecin hızlandırılması itopya.com yetkisi dahilinde değildir. Ürün ile ilgili yetkili servisinden değişim/iade raporu tarafınıza iletilirse faturanız ve raporunuz ile birlikte [email protected] adresimize müracaat etmeniz gerekmektedir.
Hocam kasanın kutusu yok ki anakartin kasa hariç kutular var
 
Geri
Top