Spinklesd
80+
- Katılım
- 9 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 276
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 269
- İsim
- Uğur Can
xDrive firmasından satın almış olduğum xDrive 15 LI Profesyonel Oyuncu Koltuğu daha henüz garantisi bitmediği halde oturmuş olduğum kısım içine göçtü derileri yamuldu ve düzelmiyor 8-10 cm büyüklüğünde kendiliğinden koltuk üzerinde çatlak oluştu.
Ben bu durumu satıcı firmaya ilettim ve videosunu gönderdim. Satıcı firma tarafından kullanıcı hatası olduğu fakat eğer istersem 300 TL değerinde koltuğumun hasar gören kısmının üstüne oturma pedini ücretsiz gönderebileceklerini söylediler. Oturma pedini istemediğimi koltuğumun yenisiyle veya demonte olan oturma kısmı parçasının değişmesini istedim olumsuz yanıt aldım.
Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulundum şuan karşı tarafın savunması isteniyor sizce sonuç netice ne olur ve bu markadan alışveriş yapacak arkadaşlar almadan 2 kez düşünsünler.
Resim1
Resim2
Güncelleme
Dostlar karar çıktı
Ürünün yenisi ile değiştirilmesine eski ürünün benden alınmasına
Tebliğ ücreti olan 20.50₺ ve Bilirkişi Ücreti olan 517.08₺ nin karşı tarafından alınmasına karar verildi.
Bilirkişi Kararı
Ben bu durumu satıcı firmaya ilettim ve videosunu gönderdim. Satıcı firma tarafından kullanıcı hatası olduğu fakat eğer istersem 300 TL değerinde koltuğumun hasar gören kısmının üstüne oturma pedini ücretsiz gönderebileceklerini söylediler. Oturma pedini istemediğimi koltuğumun yenisiyle veya demonte olan oturma kısmı parçasının değişmesini istedim olumsuz yanıt aldım.
Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulundum şuan karşı tarafın savunması isteniyor sizce sonuç netice ne olur ve bu markadan alışveriş yapacak arkadaşlar almadan 2 kez düşünsünler.
Resim1
Resim2
Güncelleme
Dostlar karar çıktı
Ürünün yenisi ile değiştirilmesine eski ürünün benden alınmasına
Tebliğ ücreti olan 20.50₺ ve Bilirkişi Ücreti olan 517.08₺ nin karşı tarafından alınmasına karar verildi.
Bilirkişi Kararı
Güncelleme
Firma yetkilisi Emre bey benimle Çarşamba (18.01.2023) günü iletişime geçerek itiraz sürelerinin dolduğunu koltuğumu değiştirmek istediklerini söyledi.
Bu hafta veya önümüzdeki hafta yeni koltuğumu teslim almış olacağım.
Bu süreçte bütün konuyu okuyup yanımda olan arkadaşlara teşekkür ediyorum iyi ki varsınız <3
Hakkınızı aramaktan hiç bir zaman kaçınmayın
25.01.2023 Yeni Koltuğumu Teslim Aldım
Firma yetkilisi Emre bey benimle Çarşamba (18.01.2023) günü iletişime geçerek itiraz sürelerinin dolduğunu koltuğumu değiştirmek istediklerini söyledi.
Bu hafta veya önümüzdeki hafta yeni koltuğumu teslim almış olacağım.
Bu süreçte bütün konuyu okuyup yanımda olan arkadaşlara teşekkür ediyorum iyi ki varsınız <3
Hakkınızı aramaktan hiç bir zaman kaçınmayın
25.01.2023 Yeni Koltuğumu Teslim Aldım
Son düzenleme: