Malzemeden kısıp yapmışlar koltuğu hocam bir de internet sitelerinde böyle yazıyor. Bedava ürün veriyoruz deseler yine uzak dururumvay be malzemeden çalmış hainler olması gereken özelliklerin yarısı malzeme koymuşlar yazık günah ya kendileri bilir bu markadan uzak dururuz olur biter ,
bendede aynı koltuk var ama ben memnunum süngeri akıllı sünger kalkınca bi 5 10dk sonra kendine geliyo acaba eski seri koltuklardamı bu deri çatlaması falanMalzemeden kısıp yapmışlar koltuğu hocam bir de internet sitelerinde böyle yazıyor. Bedava ürün veriyoruz deseler yine uzak dururum
Teknik servisleride bir o kadar vasat
Alıntıyı görüntüle
bendede aynı koltuk var ama ben memnunum süngeri akıllı sünger kalkınca bi 5 10dk sonra kendine geliyo acaba eski seri koltuklardamı bu deri çatlaması falan
bende de 15li var, mail yazsam kılıf gönderirler mi?Konu yükselince yazayım dedim. Bendeki 15li için oturma yerine kılıf ayarladım bir tane. İçinde 2 cm kadar sünger var. Kullanan varsa böyle bir şey yapmasını tavsiye ederim. Deride şu an hiçbir deforme yok büyük oranda koruyor. Amaa yine de markayı tavsiye etmemeye devam edeceğim. Telefonda konuştuğum elemanla tartışacak duruma geldim. Üstelik ortada büyük bir sorunum yokken. İletişimleri sıfır. En ufak bir şeyde kullanıcı hatası diyip sizi yolda bırakacak tipler. Kılıf tavsiyem kullananlar için.
oturma kısmında bir problem yaşıyorsan , deride çatlama, derinin içe göçmesi gibi bir şansını dene gönderebilirler bana teklif etmişlerdi ben kabul etmedimbende de 15li var, mail yazsam kılıf gönderirler mi?
yazayim, gonderirler belki hic takmadan koltukla beraber satip ben de baska markaya gecerim, bir de alali 2 yıl oldu galiba, garanti durumunu sorguluyorlar mı?oturma kısmında bir problem yaşıyorsan , deride çatlama, derinin içe göçmesi gibi bir şansını dene gönderebilirler bana teklif etmişlerdi ben kabul etmedim
Garanti durumunu ben kendim yazmıştım o yüzden sorguluyorlar mı sorgulamıyorlar mı tam emin değilim ama yüksek ihtimalle sorgulamazlaryazayim, gonderirler belki hic takmadan koltukla beraber satip ben de baska markaya gecerim, bir de alali 2 yıl oldu galiba, garanti durumunu sorguluyorlar mı?
Hayırlı olsun, kutluyorum seni kardeşim. Bu gibi olaylar gündeme gelirse, tüketicilerin hakları da yenmemiş olur, çok sevindimDostlar karar bugün itibariyle çıktı
Ürünün yenisi ile değiştirilmesine eski ürünün benden alınmasına
Tebliğ ücreti olan 20.50₺ ve Bilirkişi Ücreti olan 517.08₺ nin karşı tarafından alınmasına karar verildi.
Çok teşekkür ederim hocam bu sorunumu forumda dile getirmemdeki en önemli neden koltuk olsun başka bir aldığımız eşya olsun haklıysak sonuna kadar gitmemiz gerektiği haklı er yada geç mutlu ayrılıyor.Hayırlı olsun, kutluyorum seni kardeşim. Bu gibi olaylar gündeme gelirse, tüketicilerin hakları da yenmemiş olur, çok sevindim
Yakın bir zamanda da forumda Tüketici Hakem Heyetine başvururken nelere dikkat edilmesi sürecin nasıl işlediği ile ilgili bir konu yayınlayacağım. İnşallah bu konu başvurmayı düşünen arkadaşlara bir rehber niteliğinde olacakHayırlı olsun, kutluyorum seni kardeşim. Bu gibi olaylar gündeme gelirse, tüketicilerin hakları da yenmemiş olur, çok sevindim
hocam sizin xdrive'a yazdığınız ilk maili atabilir misiniz?Garanti durumunu ben kendim yazmıştım o yüzden sorguluyorlar mı sorgulamıyorlar mı tam emin değilim ama yüksek ihtimalle sorgulamazlar
Yaz gönder hocam şansını dene