Neler Yeni

Çözüldü✓ *KARAR VERİLDİ*MUTLU SON* xDrive Firmasının Kalitesiz Ürün Satması/Almadan Okuyun

Peganeo

80+ Bronze
Katılım
11 Nisan 2020
Mesajlar
1,809
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,039
Konum
Malatya
İsim
Arda
Gizli ayıp diye rapor edildiği için + ürünün tek problemin üst kısmı değil alt kısmında üretimde malzemeden kısıldığı için istedikleri kadar itiraz edebilirler inşallah bu konu bendeki problemleri yaşayan arkadaşlara bir yol gösterici olur.
Merhaba, benim de telefonum 1 yılı doldurdu ve halen garantisi devam ediyor. PMIC sıkıntılı bu telefon ve kendi kendine 75 derece falan oluyor telefon kilitli ve arka plan da hiç bir şey açık olmadığı halde. Teknik Servis ne yapar bilemiyorum ama sizin gibi bir sorun ile karşılaşırsam tam olarak THH'ye başvurmak için ne yapmam gerekiyor, süreç nasıl işliyor?
 

CycL0ne

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
433
Dahası  
Reaksiyon skoru
132
İsim
Skati
Hocam nasıl bir yol izlediğinizi nerelere gidip ne yaptığınızı özet bir şekilde bizimle paylaşırsanız biz de bilgilenelim bu tarz bir durumda ne yapacağımızı bilelim
 

Spinklesd

80+
Katılım
9 Temmuz 2022
Mesajlar
276
Dahası  
Reaksiyon skoru
269
İsim
Uğur Can
Hocam nasıl bir yol izlediğinizi nerelere gidip ne yaptığınızı özet bir şekilde bizimle paylaşırsanız biz de bilgilenelim bu tarz bir durumda ne yapacağımızı bilelim
Yarın detaylı bir şekilde anlatacağım hocam
 

habbassaka

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
2,446
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,330
İsim
Berk
Dostlar karar bugün itibariyle çıktı

Ürünün yenisi ile değiştirilmesine eski ürünün benden alınmasına
Tebliğ ücreti olan 20.50₺ ve Bilirkişi Ücreti olan 517.08₺ nin karşı tarafından alınmasına karar verildi.
Hem bir yandan üzülüyorum hem bir yandan mutlu oluyorum. Neden iş ahlakı, özellikle bu tarz markaların çok kötü? Yahu ortada verdiğiniz bir garanti var bir de ürünün hali var. Ben bu konuya yorum da yapmıştım çok kısa sürede sonuçlanmış valla. Ben öncelikle altta kalıp, bu tarz firmaların sözlerine kanıp, aldanıp, bir yastık ile sizi kandırmasına gelmeyip konuyu taşımanızı takdir ediyorum. Keşke her kullanıcı haklarını bilse. Dünya böyle insanlara kalmaz. Helal olsun, ibret olsun. Konu bence ana sayfaya sabitlenmeli. O ödeyecekleri ücrette ibret olsun. Yastık teklif ediyorlar :D süslü süslü laflar falan oh olmuş.

Ben de xDrive bir koltuk almayı düşünüyordum, beni potansiyel müşteri olarak kaybettiler.
Bir daha asla xDrive!
 
Son düzenleme:

Spinklesd

80+
Katılım
9 Temmuz 2022
Mesajlar
276
Dahası  
Reaksiyon skoru
269
İsim
Uğur Can
Hem bir yandan üzülüyorum hem bir yandan mutlu oluyorum. Neden iş ahlakı, özellikle bu tarz markaların çok kötü? Yahu ortada verdiğiniz bir garanti var bir de ürünün hali var. Ben bu konuya yorum da yapmıştım çok kısa sürede sonuçlanmış valla. Ben öncelikle altta kalıp, bu tarz firmaların sözlerine kanıp, aldanıp, bir yastık ile sizi kandırmasına gelmeyip konuyu taşımanızı takdir ediyorum. Keşke her kullanıcı haklarını bilse. Dünya böyle insanlara kalmaz. Helal olsun, ibret olsun. Konu bence ana sayfaya sabitlenmeli. O ödeyecekleri ücrette ibret olsun. Yastık teklif ediyorlar :D süslü süslü laflar falan oh olmuş.

Bende xDrive bir koltuk almayı düşünüyordum, beni potansiyel müşteri olarak kaybettiler. Bir daha asla xDrive!
Hocam teşekkür ederim konuyu buraya kadar okuyup değerli yorumunuz için inşallah bu markayı almak isteyen arkadaşlar bu konuyu okuyup karar verirler 😊
 

Quill

80+ Silver
Katılım
9 Nisan 2020
Mesajlar
2,212
Dahası  
Reaksiyon skoru
979
İsim
Hakan Can Yıldırım
Dostlar karar bugün itibariyle çıktı

Ürünün yenisi ile değiştirilmesine eski ürünün benden alınmasına
Tebliğ ücreti olan 20.50₺ ve Bilirkişi Ücreti olan 517.08₺ nin karşı tarafından alınmasına karar verildi.
Şu bilirkişi olayı çok iyi ya benim yaşadığım yerde adamlar her türlü ürünü kendileri inceliyorlar bir şey bildikleride yok.
 

ByKayseriLi

80+ Bronze
Katılım
23 Kasım 2020
Mesajlar
834
Şu bilirkişi olayı çok iyi ya benim yaşadığım yerde adamlar her türlü ürünü kendileri inceliyorlar bir şey bildikleride yok.

Ama dikkat ettim de bilir kişi ücreti de çok fazla geldi bana. Adam en fazla 5 dakika durmuştur arkadaşın yanında. Koltuğu molekülüne kadar inceleyecek hali yok ya.
 

gomucu

80+
Katılım
29 Kasım 2022
Mesajlar
80
Dahası  
Reaksiyon skoru
17
İsim
Rasim Şafak
Hem bir yandan üzülüyorum hem bir yandan mutlu oluyorum. Neden iş ahlakı, özellikle bu tarz markaların çok kötü? Yahu ortada verdiğiniz bir garanti var bir de ürünün hali var. Ben bu konuya yorum da yapmıştım çok kısa sürede sonuçlanmış valla. Ben öncelikle altta kalıp, bu tarz firmaların sözlerine kanıp, aldanıp, bir yastık ile sizi kandırmasına gelmeyip konuyu taşımanızı takdir ediyorum. Keşke her kullanıcı haklarını bilse. Dünya böyle insanlara kalmaz. Helal olsun, ibret olsun. Konu bence ana sayfaya sabitlenmeli. O ödeyecekleri ücrette ibret olsun. Yastık teklif ediyorlar :D süslü süslü laflar falan oh olmuş.

Ben de xDrive bir koltuk almayı düşünüyordum, beni potansiyel müşteri olarak kaybettiler.
Bir daha asla xDrive!
ben yaklaşık altı aydır hawk kumaş sandalyesini kullanıyorum bir kere problem yaşadım alt mekanizması ile gittim direkt değiştirdiler sorgusuz sualsiz bu yazılanları görünce iyi ki xdrive tercih etmemişim diyorum
 

Quill

80+ Silver
Katılım
9 Nisan 2020
Mesajlar
2,212
Dahası  
Reaksiyon skoru
979
İsim
Hakan Can Yıldırım
Ama dikkat ettim de bilir kişi ücreti de çok fazla geldi bana. Adam en fazla 5 dakika durmuştur arkadaşın yanında. Koltuğu molekülüne kadar inceleyecek hali yok ya.
En azindan nereyi inceleyecegini hangi durumda ne karar verileceğini biliyordur çünkü adamın alanı o illa 1 saat incelemesine gerek yok
 

DrWaterbender

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
518
Bende şuan Xdrive Atak kumaş modelini kullanıyorum bundan önce adore firmasından adore max office modelini kullanıyordum alt kısımda içerdeki tahta yada sunta her neyse orası kırıldı garantiye gönderdim 1 ay bekletip ürünü yapmadan bana geri gönderdiler defalarca aramama mail atmama rağmen sonuç alamadım çileden çıkardılar bende adore kadar ilgili gözüküp problem çözemeyen bir firma görmedim daha sonra uğraşmak istemedim alt iskeleti söktürüp demir oturma yeri yaptırdım altındaki tahta olan yer paramparça olmuş işin ilginci onu yaptık diye nasıl gönderirler, şuan ki modelden memnum ama size hem geçmiş olsun hemde hayırlı olsun yeni koltuğunuz açıkcası neler yaşadığınızı nasıl başvurduğunuzu ve süreç hakkında bilgilendirmenizi bekliyorum ben hem vaktim olmadığından hemde ne yol izleyeceğimi bilmediğimden uğraşmadım.
 

sadolas

80+ Bronze
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
1,243
Dahası  
Reaksiyon skoru
457
İsim
sadetdin yaman
Dostlar karar bugün itibariyle çıktı

Ürünün yenisi ile değiştirilmesine eski ürünün benden alınmasına
Tebliğ ücreti olan 20.50₺ ve Bilirkişi Ücreti olan 517.08₺ nin karşı tarafından alınmasına karar verildi.
bravo kardeşim hayırlı olsun, haklı her yerde haklıdır
 

ByKayseriLi

80+ Bronze
Katılım
23 Kasım 2020
Mesajlar
834
Hocam yalnız şunu anlamadım ben. Değişim almışsın ya şimdi firma sana aynı ürünü verirse yine aynı sorunu yaşayacaksın sen o zaman ne olacak? Kullanmadan satacak mısın?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,036,318
Mesajlar
9,336,358
Üyeler
164,294
Son üye
Yasinbekler
Top Bottom