Bende buna benzer bir konu açmıştım.
Evde 2 tane xDrive koltuğum var ve muhtemelen sondu.
Benimde kol dayama kısmı çöktü. Ücreti ile satın aldım fakat gelen malzeme o kadar dandikti ki içini açıp baktım kauçuk pıt pıt doldurmuşlar kolçağın içini. 80-100 tl civarı para ödemiştim 1 tanesine.
Parasında değilim zaten bir koltuğa 2/3 bin tl veren insan rahatlığı ister ucuz olmasını değil.
Artık işi kazanç odaklı hale çevirdiklerini düşünüyorum f/p kısmı xDrive için bitmiştir.
Hocam yalnız şunu anlamadım ben. Değişim almışsın ya şimdi firma sana aynı ürünü verirse yine aynı sorunu yaşayacaksın sen o zaman ne olacak? Kullanmadan satacak mısın?
Bende buna benzer bir konu açmıştım.
Evde 2 tane xDrive koltuğum var ve muhtemelen sondu.
Benimde kol dayama kısmı çöktü. Ücreti ile satın aldım fakat gelen malzeme o kadar dandikti ki içini açıp baktım kauçuk pıt pıt doldurmuşlar kolçağın içini. 80-100 TL civarı para ödemiştim 1 tanesine.
Parasında değilim zaten bir koltuğa 2/3 bin TL veren insan rahatlığı ister ucuz olmasını değil.
Artık işi kazanç odaklı hale çevirdiklerini düşünüyorum f/p kısmı xDrive için bitmiştir.
Piyasada en çok satılan marka olduğu için bizim insanımızda aşırı kaliteli aşırı dayanaklı gibi bir algı var bu algı kesinlikle yanlış. Bir ürünün çok satılması o ürünün sorunsuz çok kaliteli olduğu anlamına gelmez
Merhaba, benim de telefonum 1 yılı doldurdu ve halen garantisi devam ediyor. PMIC sıkıntılı bu telefon ve kendi kendine 75 derece falan oluyor telefon kilitli ve arka plan da hiç bir şey açık olmadığı halde. Teknik Servis ne yapar bilemiyorum ama sizin gibi bir sorun ile karşılaşırsam tam olarak THH'ye başvurmak için ne yapmam gerekiyor, süreç nasıl işliyor?
Hocam telefonun fatura , garanti belgesi ile bulunduğunuz yerdeki Tüketici Hakem Heyetine gidip başvuru formunu eksiksiz vergi numarasına kadar doldurup başvuru yapın
karşı tarafın ne kadar çok bilgisini verirseniz vergi numarası , adresi, telefon numarası gibi süreç o kadar hızlı işliyor Tüketici Hakem Heyeti karşı tarafa o kadar hızlı ulaşıyor benim yaklaşık 2 ayda sonuçlandı
Bende şuan Xdrive Atak kumaş modelini kullanıyorum bundan önce adore firmasından adore max office modelini kullanıyordum alt kısımda içerdeki tahta yada sunta her neyse orası kırıldı garantiye gönderdim 1 ay bekletip ürünü yapmadan bana geri gönderdiler defalarca aramama mail atmama rağmen sonuç alamadım çileden çıkardılar bende adore kadar ilgili gözüküp problem çözemeyen bir firma görmedim daha sonra uğraşmak istemedim alt iskeleti söktürüp demir oturma yeri yaptırdım altındaki tahta olan yer paramparça olmuş işin ilginci onu yaptık diye nasıl gönderirler, şuan ki modelden memnum ama size hem geçmiş olsun hemde hayırlı olsun yeni koltuğunuz açıkcası neler yaşadığınızı nasıl başvurduğunuzu ve süreç hakkında bilgilendirmenizi bekliyorum ben hem vaktim olmadığından hemde ne yol izleyeceğimi bilmediğimden uğraşmadım.
Hocam garantin devam ediyorsa üste yazdığım şekilde başvurunu yapıp bekleyebilirsin xdrive markasının bütün iletişim bilgileri internette var eksiksiz başvuru formunuda doldurabilirsin tahmini 2,3 ay içinde sonuçların
Bu arada şikayet formuna eksiksiz başından geçen olayı sorunu yazmalısın.
Hocam hazır yükselmişken yazayım güncellemeleri konunun içine ekleseniz daha iyi olur
ben bütün konuyu okudum ama şikayetçi olacak arkadaşlar okumayıp sonuç çıkmamış uğraşmaya gerek yok diyebilirler
Hocam hazır yükselmişken yazayım güncellemeleri konunun içine ekleseniz daha iyi olur
ben bütün konuyu okudum ama şikayetçi olacak arkadaşlar okumayıp sonuç çıkmamış uğraşmaya gerek yok diyebilirler