Öneri KIŞ LASTİĞİ ÖNERİSİ ?

Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
433
Reaksiyon skoru
78
Bütçe
30.000
Arkadaşlar selam 2018 model honda civic kullanıcısıyım. Kış lastiği almam gerekiyor ben bu 2 lastik arasında kaldım sizce hangisini almalıyım veya başka bir öneriniz olursa paylaşırsanız sevinirim.

 
Ikiside kaliteli continental I dastır satılmadan önce onda kullanıyorduk güzeldi

Satacaksanız arabayı starmax taktır geç Honda’da pek dikkat etmezler 0 lastik sıfırdır mantığıyla bakarlar
 
Ikiside kaliteli continental I dastır satılmadan önce onda kullanıyorduk güzeldi

Satacaksanız arabayı starmax taktır geç Honda’da pek dikkat etmezler 0 lastik sıfırdır mantığıyla bakarlar
Yok dostum satmayacağım 1 max 2 sene daha kullanmayı planlıyorum teşekkür ederim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,302
Mesajlar
11,075,786
Üyeler
198,100
Son üye
Onforyou
Geri
Top