Neler Yeni

Kulaklık hijyen yüzünden iade almıyor????????

Katılım
4 Temmuz 2023
Mesajlar
222
Dahası  
Reaksiyon skoru
57
İsim
Yunus Emre Uzun
Merhaba arkadaşlar üç dört gün önce havit fuxi h7 markalı kulaklığı e ticaret sitelerinde değil direkt havit store kendi mağazaları üzerinden satın aldım(sırf daha kolay iade edebilirim diye) düşündüm kulaklık 2 gün sonra elime ulaştı yaklaşık 1 2 saat kadar kullandım ve ses kalitesi vs olsun tatmin etmedi hiçbir kutuda kağıdı kartonu çıkan kablosu stickeri her şeyi tam bir şekilde iade talep edip sabahında kargoladım bugün destek bölümünden sorduğumda şöyle bir mesaj geldi mesaj:
merhaba kulaklık hijyen ürünü sayıldığı için teknik ekibimizin iade formu oluşturuyor. üretimle ilgili bir sorun yoksa yada çözülebilecek bir şeyse sorunu giderip siz müşterimize tekrar gönderiyoruz. kusurlu/ayıplı ürünlerde geçerlidir. hijyen kategorisine girdiği için ürün kişiye aittir o yüzde servisimizin incelemesi gerekiyor iade kararı için.
bu kulaklığı iade edebilmem için ne yapmam gerekiyor kanunları ya da konuyu bilen varsa yardımcı olabilir misiniz??
 
Katılım
6 Nisan 2023
Mesajlar
3,064
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,183
İsim
Yuzarsef
14 gün içinde şartsız iade hakkın var geri gönderirlerse THH'ye git lehine karar çıkar. Ancak kararı uygulamazlar ise de haciz işlemi başlat düzeltsinler.
 

muhibbi

80+
Katılım
18 Ocak 2025
Mesajlar
42
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Ömer Alameşe
Merhaba arkadaşlar üç dört gün önce havit fuxi h7 markalı kulaklığı e ticaret sitelerinde değil direkt havit store kendi mağazaları üzerinden satın aldım(sırf daha kolay iade edebilirim diye) düşündüm kulaklık 2 gün sonra elime ulaştı yaklaşık 1 2 saat kadar kullandım ve ses kalitesi vs olsun tatmin etmedi hiçbir kutuda kağıdı kartonu çıkan kablosu stickeri her şeyi tam bir şekilde iade talep edip sabahında kargoladım bugün destek bölümünden sorduğumda şöyle bir mesaj geldi mesaj:
merhaba kulaklık hijyen ürünü sayıldığı için teknik ekibimizin iade formu oluşturuyor. üretimle ilgili bir sorun yoksa yada çözülebilecek bir şeyse sorunu giderip siz müşterimize tekrar gönderiyoruz. kusurlu/ayıplı ürünlerde geçerlidir. hijyen kategorisine girdiği için ürün kişiye aittir o yüzde servisimizin incelemesi gerekiyor iade kararı için.
bu kulaklığı iade edebilmem için ne yapmam gerekiyor kanunları ya da konuyu bilen varsa yardımcı olabilir misiniz??
Kulak içi kulaklıklarda iade yapamazsınız. Fakat bu kafa üstü kulaklık o yüzden bilemiyorum. Satın alırken onayladığınız formu dikkatlice bi okuyun. Belki şansınız vardır.
 
Katılım
4 Temmuz 2023
Mesajlar
222
Dahası  
Reaksiyon skoru
57
İsim
Yunus Emre Uzun
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Kulak içi kulaklıklarda iade yapamazsınız. Fakat bu kafa üstü kulaklık o yüzden bilemiyorum. Satın alırken onayladığınız formu dikkatlice bi okuyun. Belki şansınız vardır.
böyle bir şey yaşanacağını bilseydim kesinlikle okurdum o da benim hatam oldu o forma nereden ulaşabilirim hocam
 

TyShame

80+ Bronze
Katılım
19 Haziran 2024
Mesajlar
1,934
Dahası  
Reaksiyon skoru
762
İsim
Halil
İlgilendiği Kategoriler
Tarih, Felsefe, Mobil Bilgisayarlar, Oyunlar
Kulak içi kulaklıklarda iade yapamazsınız. Fakat bu kafa üstü kulaklık o yüzden bilemiyorum. Satın alırken onayladığınız formu dikkatlice bi okuyun. Belki şansınız vardır.
Kulak içi diye ibare yok hocam direk kulaklık diyor malesef bende iade edemedim.
 

Gurkanpiro

80+ Platinum
Katılım
25 Kasım 2023
Mesajlar
12,221
havitin laneti bu kendi sitesinde almayın trendyol n11 aracılıgyla alın
 
Katılım
4 Temmuz 2023
Mesajlar
222
Dahası  
Reaksiyon skoru
57
İsim
Yunus Emre Uzun
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8

Matt Murdock

80+ Gold
Katılım
1 Ocak 2022
Mesajlar
6,893
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,756
İsim
Oğuz
Uğraşmayın çünkü iade olmaz. Artık bu THH işinin suyu çıktı, herkes en ufak şeyde şikayet ediyor. Kulaklık hijyen ürün olduğu için kabul olmuyor.
 
Katılım
4 Temmuz 2023
Mesajlar
222
Dahası  
Reaksiyon skoru
57
İsim
Yunus Emre Uzun

muhibbi

80+
Katılım
18 Ocak 2025
Mesajlar
42
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Ömer Alameşe
böyle bir şey yaşanacağını bilseydim kesinlikle okurdum o da benim hatam oldu o forma nereden ulaşabilirim hocam
Herhangi bir ürünün satın alma aşamasına ilerleyin orada bulabilirsiniz. 6502 sayılı kanun, direkt bunu okumanızı da öneririm. Her zaman lazım olur.
Bu arada gurkanpiro çok haklı bu konuda. Trendyol gibi sitelerden bir ürünü iade etmeniz her zaman orijinal marka sitesinden iade etmekten daha kolay oluyor. Özellikle marka çok büyük değilse ve ciddi bi ucuzluk yoksa kendi sitesinden almasanız daha iyi.
 

Hydra*

80+
Katılım
12 Mart 2024
Mesajlar
157
Dahası  
Reaksiyon skoru
19
İsim
Berat
Merhaba arkadaşlar üç dört gün önce havit fuxi h7 markalı kulaklığı e ticaret sitelerinde değil direkt havit store kendi mağazaları üzerinden satın aldım(sırf daha kolay iade edebilirim diye) düşündüm kulaklık 2 gün sonra elime ulaştı yaklaşık 1 2 saat kadar kullandım ve ses kalitesi vs olsun tatmin etmedi hiçbir kutuda kağıdı kartonu çıkan kablosu stickeri her şeyi tam bir şekilde iade talep edip sabahında kargoladım bugün destek bölümünden sorduğumda şöyle bir mesaj geldi mesaj:
merhaba kulaklık hijyen ürünü sayıldığı için teknik ekibimizin iade formu oluşturuyor. üretimle ilgili bir sorun yoksa yada çözülebilecek bir şeyse sorunu giderip siz müşterimize tekrar gönderiyoruz. kusurlu/ayıplı ürünlerde geçerlidir. hijyen kategorisine girdiği için ürün kişiye aittir o yüzde servisimizin incelemesi gerekiyor iade kararı için.
bu kulaklığı iade edebilmem için ne yapmam gerekiyor kanunları ya da konuyu bilen varsa yardımcı olabilir misiniz??
hocam kulak üstü kulaklıklar hijyen ürünü olarak sayılmıyor sizleri kandırmış olabilirlermi ?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,047,137
Mesajlar
9,424,085
Üyeler
166,162
Son üye
Melih09
Top Bottom