Perfectshot06
Moderatör
- Katılım
- 4 Ocak 2021
- Mesajlar
- 22,386
Dahası
Satıcı insiyatif almış.ben nasıl iade ettim hocamkulaküstü ürünler hijyen ürünü değildir çoğuyerde
örnek thh bir arkadaşı reddetmiş;

Satıcı insiyatif almış.ben nasıl iade ettim hocamkulaküstü ürünler hijyen ürünü değildir çoğuyerde
Amazon’dan bende kulakiçi kulaklık almıştım kullanıp iade ettim sıkıntısız Amazon kraldırMerhaba arkadaşlar üç dört gün önce havit fuxi h7 markalı kulaklığı e ticaret sitelerinde değil direkt havit store kendi mağazaları üzerinden satın aldım(sırf daha kolay iade edebilirim diye) düşündüm kulaklık 2 gün sonra elime ulaştı yaklaşık 1 2 saat kadar kullandım ve ses kalitesi vs olsun tatmin etmedi hiçbir kutuda kağıdı kartonu çıkan kablosu stickeri her şeyi tam bir şekilde iade talep edip sabahında kargoladım bugün destek bölümünden sorduğumda şöyle bir mesaj geldi mesaj:
merhaba kulaklık hijyen ürünü sayıldığı için teknik ekibimizin iade formu oluşturuyor. üretimle ilgili bir sorun yoksa yada çözülebilecek bir şeyse sorunu giderip siz müşterimize tekrar gönderiyoruz. kusurlu/ayıplı ürünlerde geçerlidir. hijyen kategorisine girdiği için ürün kişiye aittir o yüzde servisimizin incelemesi gerekiyor iade kararı için.
bu kulaklığı iade edebilmem için ne yapmam gerekiyor kanunları ya da konuyu bilen varsa yardımcı olabilir misiniz??
2-3 kez oldu ve kulaklıkları online üzerinden aldım. ürünü beğenmediğimi söyleyip iade ettim hiçbirinde sıkıntı yaşamöadım belkide ben şanslıydımsen hangi kulaklığı nereye, nasıl ve ne şekilde iade ettin? üründe sıkıntı varsa iade edersin. keyfi olarak yok ben bunun rengini beğenmedim yok ben bunun tipini beğenmedim dersen satıcı sen bunu açıp kullanmışsın kardeşim ben ne yapacağım kullanılmış ürünü diyip almaz. ha kullanılmış ürünü müşteri memnuniyeti adı altında iade aldıysa gidip çöpe atmamıştır. geri kutulayıp sıfır ürün alıyorum sanıp sipariş veren birine kakalamıştır.
Bir alıcı olarak iade ettiğim ürünü satıcının ne yapacağı beni ilgilendirmez. Kanun yoluyla sana 14 gün içinde hiç bir sebeb belirtmeden iade etme hakkı verilmiş.sen hangi kulaklığı nereye, nasıl ve ne şekilde iade ettin? üründe sıkıntı varsa iade edersin. keyfi olarak yok ben bunun rengini beğenmedim yok ben bunun tipini beğenmedim dersen satıcı sen bunu açıp kullanmışsın kardeşim ben ne yapacağım kullanılmış ürünü diyip almaz. ha kullanılmış ürünü müşteri memnuniyeti adı altında iade aldıysa gidip çöpe atmamıştır. geri kutulayıp sıfır ürün alıyorum sanıp sipariş veren birine kakalamıştır.
Kulaklık iade olmaz kanunda yazar diyip seni desteklemesi için attığın kararda hijyen sebep olarak gösterilmiş.
İkiside devletin kendi kurumu.Bir alıcı olarak iade ettiğim ürünü satıcının ne yapacağı beni ilgilendirmez. Kanun yoluyla sana 14 gün içinde hiç bir sebeb belirtmeden iade etme hakkı verilmiş.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Kulaklık iade olmaz kanunda yazar diyip seni desteklemesi için attığın kararda hijyen sebep olarak gösterilmiş.
Bu başvuruda ise hijyen ile alakası yok diyip kabul edilmiş. Alıntıyı görüntüle
Gördüğün üzere kanunda kulaklık iade edilmez diye bir şey yok
teşekkürler hocam yani 1.5k için uğraşmaya değmez diyeceğim ama ben dersem ahmet derse mehmet derse bu iş olmaz bu adamlar devam eder
Keşke önce okusaydın. Hijyenden dolayı iade hakkınız yok demezdin. Ki seninki kulakiçi kulaklık. Farklı bir durum var burdaHocam bende aynı sorunu yaşıyorum hatta ben apple airpods pro 2.nesil kulaklık aldım gürültü engellemesi aşırı kötüydü arızalıdır diye servise gönderdim çünkü dediğiniz gibi hijyen ürünü olduğu için koşulsuz iade hakkınız yok sadece yetkili servisten arıza raporu alıp götürürseniz iade edebilirsiniz benim kulaklığımda elimde kaldı hemde gram memnun değilim gürültü engelleme tamamen yalan ama iki teknik serviste arıza yoktur dedi o yüzden iade edemedim ya ikinci el dolap gibi uygulamalardan satın ya da kullanın ben kulaklıktan soğudum kullanamıyorum köşede duruyor teknik servislerede boşa göndermeyin derim arıza olsa bile rapor vermiyorlar.
geçmiş olsun gerçekten üzücü 1 tane mi müşterilerini kullanıcılarını düşünen firma olmaz bu ülkede gerçekten herkes çıkarcı olmuşHocam bende aynı sorunu yaşıyorum hatta ben apple airpods pro 2.nesil kulaklık aldım gürültü engellemesi aşırı kötüydü arızalıdır diye servise gönderdim çünkü dediğiniz gibi hijyen ürünü olduğu için koşulsuz iade hakkınız yok sadece yetkili servisten arıza raporu alıp götürürseniz iade edebilirsiniz benim kulaklığımda elimde kaldı hemde gram memnun değilim gürültü engelleme tamamen yalan ama iki teknik serviste arıza yoktur dedi o yüzden iade edemedim ya ikinci el dolap gibi uygulamalardan satın ya da kullanın ben kulaklıktan soğudum kullanamıyorum köşede duruyor teknik servislerede boşa göndermeyin derim arıza olsa bile rapor vermiyorlar.
50 100 pahalı olsun amazondan olsun. İade/değişim konusunda sorun çıkarmayan tek satıcı olabilirgeçmiş olsun gerçekten üzücü 1 tane mi müşterilerini kullanıcılarını düşünen firma olmaz bu ülkede gerçekten herkes çıkarcı olmuş
işte hocam gerçekten öyle yanlış mantıkla düşünmüşüm kendi mağazasından alırsam daha kolay iade ederim dedim ama malesef bazı şeyler tecrübeyle öğrenilir...50 100 pahalı olsun amazondan olsun. İade/değişim konusunda sorun çıkarmayan tek satıcı olabilir
hocam benim kulakligimda seslerde robotlasma ve kesilme falan yasiyordum. ayrica kulagimi acitiyordu kafama kucuk geliyordu falan diye belirttim iade icin cyn bilisim'e gonderdim yurtici kargo ile. umarim iade olur. Simdi ben bu urunu kullanirken robotlasma yasadim bu adamlar yasamayip bana geri gonderirlerse ne yapmaliyim?