Neler Yeni

Kulaklık hijyen yüzünden iade almıyor????????

Perfectshot06

Moderatör
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
21,965
Dahası  
Reaksiyon skoru
14,409
Konum
Ankara
İsim
Oğuz Oğuz
ben nasıl iade ettim hocam :D kulaküstü ürünler hijyen ürünü değildir çoğuyerde
Satıcı insiyatif almış.

örnek thh bir arkadaşı reddetmiş;

1737743192189.png





1737743108301.png
 

sirefeee

80+
Katılım
22 Haziran 2024
Mesajlar
372
Merhaba arkadaşlar üç dört gün önce havit fuxi h7 markalı kulaklığı e ticaret sitelerinde değil direkt havit store kendi mağazaları üzerinden satın aldım(sırf daha kolay iade edebilirim diye) düşündüm kulaklık 2 gün sonra elime ulaştı yaklaşık 1 2 saat kadar kullandım ve ses kalitesi vs olsun tatmin etmedi hiçbir kutuda kağıdı kartonu çıkan kablosu stickeri her şeyi tam bir şekilde iade talep edip sabahında kargoladım bugün destek bölümünden sorduğumda şöyle bir mesaj geldi mesaj:
merhaba kulaklık hijyen ürünü sayıldığı için teknik ekibimizin iade formu oluşturuyor. üretimle ilgili bir sorun yoksa yada çözülebilecek bir şeyse sorunu giderip siz müşterimize tekrar gönderiyoruz. kusurlu/ayıplı ürünlerde geçerlidir. hijyen kategorisine girdiği için ürün kişiye aittir o yüzde servisimizin incelemesi gerekiyor iade kararı için.
bu kulaklığı iade edebilmem için ne yapmam gerekiyor kanunları ya da konuyu bilen varsa yardımcı olabilir misiniz??
Amazon’dan bende kulakiçi kulaklık almıştım kullanıp iade ettim sıkıntısız Amazon kraldır
 

Hydra*

80+
Katılım
12 Mart 2024
Mesajlar
157
Dahası  
Reaksiyon skoru
19
İsim
Berat
sen hangi kulaklığı nereye, nasıl ve ne şekilde iade ettin? üründe sıkıntı varsa iade edersin. keyfi olarak yok ben bunun rengini beğenmedim yok ben bunun tipini beğenmedim dersen satıcı sen bunu açıp kullanmışsın kardeşim ben ne yapacağım kullanılmış ürünü diyip almaz. ha kullanılmış ürünü müşteri memnuniyeti adı altında iade aldıysa gidip çöpe atmamıştır. geri kutulayıp sıfır ürün alıyorum sanıp sipariş veren birine kakalamıştır.
2-3 kez oldu ve kulaklıkları online üzerinden aldım. ürünü beğenmediğimi söyleyip iade ettim hiçbirinde sıkıntı yaşamöadım belkide ben şanslıydım
ve çoğunda müşteri temsilcisine bağlandığımda ürünün hijyen ürünü olup iade edemeyeceklerimi söylemişlerdi :D
 
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
128
Dahası  
Reaksiyon skoru
43
İsim
Mehmet
sen hangi kulaklığı nereye, nasıl ve ne şekilde iade ettin? üründe sıkıntı varsa iade edersin. keyfi olarak yok ben bunun rengini beğenmedim yok ben bunun tipini beğenmedim dersen satıcı sen bunu açıp kullanmışsın kardeşim ben ne yapacağım kullanılmış ürünü diyip almaz. ha kullanılmış ürünü müşteri memnuniyeti adı altında iade aldıysa gidip çöpe atmamıştır. geri kutulayıp sıfır ürün alıyorum sanıp sipariş veren birine kakalamıştır.
Bir alıcı olarak iade ettiğim ürünü satıcının ne yapacağı beni ilgilendirmez. Kanun yoluyla sana 14 gün içinde hiç bir sebeb belirtmeden iade etme hakkı verilmiş.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Satıcı insiyatif almış.

örnek thh bir arkadaşı reddetmiş;

Alıntıyı görüntüle




Alıntıyı görüntüle
Kulaklık iade olmaz kanunda yazar diyip seni desteklemesi için attığın kararda hijyen sebep olarak gösterilmiş.
Bu başvuruda ise hijyen ile alakası yok diyip kabul edilmiş.
Screenshot_20250124_213309_Kiwi Browser.jpg

Gördüğün üzere kanunda kulaklık iade edilmez diye bir şey yok
 
Son düzenleme:

Perfectshot06

Moderatör
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
21,965
Dahası  
Reaksiyon skoru
14,409
Konum
Ankara
İsim
Oğuz Oğuz
Bir alıcı olarak iade ettiğim ürünü satıcının ne yapacağı beni ilgilendirmez. Kanun yoluyla sana 14 gün içinde hiç bir sebeb belirtmeden iade etme hakkı verilmiş.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Kulaklık iade olmaz kanunda yazar diyip seni desteklemesi için attığın kararda hijyen sebep olarak gösterilmiş.
Bu başvuruda ise hijyen ile alakası yok diyip kabul edilmiş. Alıntıyı görüntüle
Gördüğün üzere kanunda kulaklık iade edilmez diye bir şey yok
İkiside devletin kendi kurumu.
Birisi var demiş biri yok demiş.
Ben var diyeni örnek atmışım.
Sen ise yok diyeni örnek olarak atmışsın.
Yani sonuç olarak şuna geliyoruz.
Ortada bir belirsizlik var.
Bı sebeple kesin hüküm vermek doğru değil.
Konu sahibi thh ye başvurup şansını deneyebilir.
 
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
128
Dahası  
Reaksiyon skoru
43
İsim
Mehmet
Thh'ye başvuruda bulunurken kulaklığı sadece 1-2 saat kullandığını ve ardından iade işlemi başlattığını belirtmeyi unutma. Bu duruma dair ekran görüntülerini de başvuru metnine eklemeni öneririm.
 
Katılım
4 Temmuz 2023
Mesajlar
222
Dahası  
Reaksiyon skoru
57
İsim
Yunus Emre Uzun

AsiVein

80+
Katılım
26 Ağustos 2021
Mesajlar
14
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Muhammed can güngör
Hocam bende aynı sorunu yaşıyorum hatta ben apple airpods pro 2.nesil kulaklık aldım gürültü engellemesi aşırı kötüydü arızalıdır diye servise gönderdim çünkü dediğiniz gibi hijyen ürünü olduğu için koşulsuz iade hakkınız yok sadece yetkili servisten arıza raporu alıp götürürseniz iade edebilirsiniz benim kulaklığımda elimde kaldı hemde gram memnun değilim gürültü engelleme tamamen yalan ama iki teknik serviste arıza yoktur dedi o yüzden iade edemedim ya ikinci el dolap gibi uygulamalardan satın ya da kullanın ben kulaklıktan soğudum kullanamıyorum köşede duruyor teknik servislerede boşa göndermeyin derim arıza olsa bile rapor vermiyorlar.
 
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
128
Dahası  
Reaksiyon skoru
43
İsim
Mehmet
Hocam bende aynı sorunu yaşıyorum hatta ben apple airpods pro 2.nesil kulaklık aldım gürültü engellemesi aşırı kötüydü arızalıdır diye servise gönderdim çünkü dediğiniz gibi hijyen ürünü olduğu için koşulsuz iade hakkınız yok sadece yetkili servisten arıza raporu alıp götürürseniz iade edebilirsiniz benim kulaklığımda elimde kaldı hemde gram memnun değilim gürültü engelleme tamamen yalan ama iki teknik serviste arıza yoktur dedi o yüzden iade edemedim ya ikinci el dolap gibi uygulamalardan satın ya da kullanın ben kulaklıktan soğudum kullanamıyorum köşede duruyor teknik servislerede boşa göndermeyin derim arıza olsa bile rapor vermiyorlar.
Keşke önce okusaydın. Hijyenden dolayı iade hakkınız yok demezdin. Ki seninki kulakiçi kulaklık. Farklı bir durum var burda
 
Katılım
4 Temmuz 2023
Mesajlar
222
Dahası  
Reaksiyon skoru
57
İsim
Yunus Emre Uzun
Hocam bende aynı sorunu yaşıyorum hatta ben apple airpods pro 2.nesil kulaklık aldım gürültü engellemesi aşırı kötüydü arızalıdır diye servise gönderdim çünkü dediğiniz gibi hijyen ürünü olduğu için koşulsuz iade hakkınız yok sadece yetkili servisten arıza raporu alıp götürürseniz iade edebilirsiniz benim kulaklığımda elimde kaldı hemde gram memnun değilim gürültü engelleme tamamen yalan ama iki teknik serviste arıza yoktur dedi o yüzden iade edemedim ya ikinci el dolap gibi uygulamalardan satın ya da kullanın ben kulaklıktan soğudum kullanamıyorum köşede duruyor teknik servislerede boşa göndermeyin derim arıza olsa bile rapor vermiyorlar.
geçmiş olsun gerçekten üzücü 1 tane mi müşterilerini kullanıcılarını düşünen firma olmaz bu ülkede gerçekten herkes çıkarcı olmuş
 
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
128
Dahası  
Reaksiyon skoru
43
İsim
Mehmet
geçmiş olsun gerçekten üzücü 1 tane mi müşterilerini kullanıcılarını düşünen firma olmaz bu ülkede gerçekten herkes çıkarcı olmuş
50 100 pahalı olsun amazondan olsun. İade/değişim konusunda sorun çıkarmayan tek satıcı olabilir
 
Katılım
4 Temmuz 2023
Mesajlar
222
Dahası  
Reaksiyon skoru
57
İsim
Yunus Emre Uzun
50 100 pahalı olsun amazondan olsun. İade/değişim konusunda sorun çıkarmayan tek satıcı olabilir
işte hocam gerçekten öyle yanlış mantıkla düşünmüşüm kendi mağazasından alırsam daha kolay iade ederim dedim ama malesef bazı şeyler tecrübeyle öğrenilir...
 

vladvlad

80+ Bronze
Katılım
27 Nisan 2024
Mesajlar
1,182
Dahası  
Reaksiyon skoru
324
İsim
vladimiz putin
Satıcı insiyatif almış.

örnek thh bir arkadaşı reddetmiş;

Alıntıyı görüntüle




Alıntıyı görüntüle
hocam benim kulakligimda seslerde robotlasma ve kesilme falan yasiyordum. ayrica kulagimi acitiyordu kafama kucuk geliyordu falan diye belirttim iade icin cyn bilisim'e gonderdim yurtici kargo ile. umarim iade olur. Simdi ben bu urunu kullanirken robotlasma yasadim bu adamlar yasamayip bana geri gonderirlerse ne yapmaliyim?

birde urunun direkt kendi kutusu ile geldi yine ayni sekilde gonderirken yurtici kargo bana bir sey imzalatti kargo korunumu yetersiz vs vs. diye imzaladim bir problem yasarsa kargoda kirilirsa falan suclu ben mi oluyorum? ben oluyor isem bana boyle gonderildi ben ne yapabilirim ekstra paket mi alacagim??
 
Top Bottom