kursa gitmemek için bahaneler

Hocam ben öldüm(!) Hocam ayağım incindi diyebilirsin
 
Canım istemedi gelmedim :D
 
Kursa gitmek istemiyorum zorla güzellik olmaz de. Her zaman ilk seçeneğin doğruyu söylemek olsun.
 
Anne baba, ben okumak istemiyorum sanayide iş var zaten hem okuyunca noluyor bak bir sürü üniversiteli işsiz var. O yüzden kursa gitmek istemiyorum yakında okula da gitmicem, evde Valorant oynamak istiyorum. Artık 13 yaşındayım bana karışamazsınız.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,468
Mesajlar
11,067,524
Üyeler
197,910
Son üye
theodosius71
Geri
Top