Lisede dersten kalma nasıl oluyor?

f13x

80+ Bronze
Katılım
19 Şubat 2021
Mesajlar
1,722
Reaksiyon skoru
648
Şuan bilişim dersim bi tık sıkıntıda ondan hesaplamaya başladım. İlk dönem ortalaması 90 bu dönem mesles 40 falan olsa dersten kalır mıyım? Çünkü ortalaması 65 olur 50 üstü yapıyor kalmam ama sadece sonuncuya mı baklıyor oksa iki dönem ortalama mı?
 
İki dönemin ortalaması alınır
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,302
Mesajlar
11,075,786
Üyeler
198,100
Son üye
Onforyou
Geri
Top