Öneri Logitech G102 Mouse

Ellerin büyük ise G102 almanı tavsiye etmem. Kullanıyorum ve mouse orta boyutta ve tutş şekline göre rahat edebileceğin bir mouse olduğunu sanmıyorum.
 
Ellerin büyük ise G102 almanı tavsiye etmem. Kullanıyorum ve mouse orta boyutta ve tutş şekline göre rahat edebileceğin bir mouse olduğunu sanmıyorum.
Dostum 102 zaten claw tip tutuş için üretilmiş bir mouse diye biliyorum. Boyunuz kaçtı?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,209
Mesajlar
11,085,337
Üyeler
198,265
Son üye
Hakawn
   
Geri
Top