Logitech S220 YARDIM

DarkKinght67

80+ Bronze
Katılım
4 Mart 2023
Mesajlar
734
Reaksiyon skoru
162
Logitech s220 var bende sıfır sayılır ama görselde ses açıp kapatma yerindeki tekerlek ile sesini yükseltip açılabiliyor sorunum şu ki orada temassızlık var stereo olarak çalışmıyor sesi az geliyor bazen farklı bir hoporlerden ses geliyor sadece bu sorunu nasıl çözerim ? sanırım kronik bu ses sistemlerinde bu
 

Ekler

  • Adsız.png
    Adsız.png
    130.2 KB · Hit: 83
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,500
Mesajlar
11,077,844
Üyeler
198,143
Son üye
a1lp
Geri
Top