crazyboyy1
80+
- Katılım
- 8 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 466
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 229
- İsim
- crazy
amazonda o kadar iyi değil, 2k fatura bedeli olan ürüne değişim çıktı, ama başta ürün amazonun stoklarında yoktu, o yüzden fatura iade etmek istediler, 1 ay sonra stok girdiler amazon stoklarımızda üründen 2-3 tane var o yüzden değişim yapamıyoruz dedi, 1 hafta boyu direttim çözmediler, 1 ay sonra şansa farklı bi temsilciyle ilk konuşmamda stoktan ürünü yolladılar, eğer ben 1 ay önce bu duruma kanıp fatura iadesi alsaydım zarara girecektim, ki thh kararı olmadan amazonda kesinlikle insiyatif prosedürü yok, muadil ürün bile önermedilerAldığım ürünleri mümkün olduğunca 300-500tl fazla verip amazon.com.tr den alma taraftarıyım bu sayede daha hiç garantiymiş thhymiş uğraşmadım ve açıkçası uğraşmaktan hiç anlamıyorum. Ama malum her ürün amazonda yok veya amazon resmi satıcısı satmıyor.
gelelim arkadaşın dramasına, eğer daha farklı bi satıcıdan alsaydı, belki fatura iadesinden başka seçenek sunmayacaklardı, başka firmalar thh kararı olmadan değişim dahi önermiyor, arkadaş dua etsin aynı kalitede olmasa bile ürün önerdiklerine, fatura bedeli iadesi verseler onu da alamayacak, tek hatası ganiwarda güvenmesi, muhtemelen powercoloru alsa böyle bir ısınma sorunu yaşamazdı, misli hakkını kullanmak istiyorsan tabi thh ye gitmesi gerekli, onun dışında abartılacak bir rezillik yok, hiçbir firma sana doğrudan mislini önermez.