Max 27k laptop önerisi

Olumsuz

80+
Katılım
1 Eylül 2023
Mesajlar
73
Reaksiyon skoru
14
Merhaba arkadaşlar max27k bütçem var ortalama 4-5 yıl kullanacağım kasası sağlam bir gaming laptop lazım.
 
Hp victusların kasası dandik diyorlar ekran sallanıyor filan diyorlar 5 yıl idare edebilecegini düsünmuyorum sence eder mi?(yanlışım varsa düzeltirseniz sevinirim :) )
 
Hp victusların kasası dandik diyorlar ekran sallanıyor filan diyorlar 5 yıl idare edebilecegini düsünmuyorum sence eder mi?(yanlışım varsa düzeltirseniz sevinirim :) )
Bu fiyatlara Omen , ROG G18, Legion kasasi falan beklemiyorsan dandik degil. Bu butcede alacagin TUF'lardan daha iyi, Acerlerle ise benzerdir.

Ekran sallanmasi oyle random dururken ileri geri yapmiyor, ilk actiginda hafif bir sallaniyor o kadar. Sonra duruyor. Oyle klavyede yazarken falan sallanma yapmiyor yani.
 
Bu fiyatlara Omen , ROG G18, Legion kasasi falan beklemiyorsan dandik degil. Bu butcede alacagin TUF'lardan daha iyi, Acerlerle ise benzerdir.

Ekran sallanmasi oyle random dururken ileri geri yapmiyor, ilk actiginda hafif bir sallaniyor o kadar. Sonra duruyor. Oyle klavyede yazarken falan sallanma yapmiyor yani.
Sence bu nasildir hp den iyi mi?? 140watt ekrna karti
 
RTX 4050'de 90w ustu kartlar Voltaj limitine takildigi icin ayni performansi veriyor. HP'de 120w oldugundan performans olarak ayni olur.

Onun disinda bunun islemcisi daha dusuk ve Rami daha dusuk. HP daha iyi olur.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bana kalırsa hpden daha iyi
Bunda 2 tane M2 slotu var hpde 1 adet
Bu bir + sayilabiilir evet. Depolama olarak daha fazla artisi var.
 
RTX 4050'de 90w ustu kartlar Voltaj limitine takildigi icin ayni performansi veriyor. HP'de 120w oldugundan performans olarak ayni olur.

Onun disinda bunun islemcisi daha dusuk ve Rami daha dusuk. HP daha iyi olur.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bu bir + sayilabiilir evet. Depolama olarak daha fazla artisi var.
Doğru
 
Hp daha iyi midir sonuc olarak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bide hpnin kasa kalitesi nasil?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Beni kaç yıl goturur?
HP daha iyi olabilir
4 5 sene götürür
 
Hp victusların kasası dandik diyorlar ekran sallanıyor filan diyorlar 5 yıl idare edebilecegini düsünmuyorum sence eder mi?(yanlışım varsa düzeltirseniz sevinirim :) )
Kasası kendi fiyat bandındaki rakipleriyle aynı seviyelerde, Ekran sallanmıyor kapağı nasıl açtığına bağlı olarak 1-2 saniye hafif bir sallanma yapıp duruyor yani kapağı açarken elinle itip ivme verirsen oluyor bu. Bütün laptoplarda var direkt elinle kaldırıp istediğin seviye gelince bırakırsan sallanma falan yok. Ayrıca bir laptop alınırken sadece işlemci ve ekran kartına bakılmaz atılan acer laptopun ne bataryası ne şarj adaptörü ne ram'i ne işlemcisi nede ekran kalitesi Hp'nin 1/10 bile etmez
 
Kasası kendi fiyat bandındaki rakipleriyle aynı seviyelerde, Ekran sallanmıyor kapağı nasıl açtığına bağlı olarak 1-2 saniye hafif bir sallanma yapıp duruyor yani kapağı açarken elinle itip ivme verirsen oluyor bu. Bütün laptoplarda var direkt elinle kaldırıp istediğin seviye gelince bırakırsan sallanma falan yok. Ayrıca bir laptop alınırken sadece işlemci ve ekran kartına bakılmaz atılan acer laptopun ne bataryası ne şarj adaptörü ne ram'i ne işlemcisi nede ekran kalitesi Hp'nin 1/10 bile etmez
Baya acer hp ye göre kötü diyorsunuz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O zaman hp daha mantıkli deil mi?
 
Baya acer hp ye göre kötü diyorsunuz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O zaman hp daha mantıkli deil mi?
Victusların tek eksiği kasa kalitesi fiyatı ucuz tutmak için kasa malzemesinden kısmıslar. Victusun kasası hakkında sana net bir şey söylemek gerekirse kasası güven vermiyor narin bi cihaz yani kasası sertliğe gelmez ama iyi bakarsan içerisindeki parçalar gereği seni uzun yıllar götürecektir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Victusların tek eksiği kasa kalitesi fiyatı ucuz tutmak için kasa malzemesinden kısmıslar. Victusun kasası hakkında sana net bir şey söylemek gerekirse kasası güven vermiyor narin bi cihaz yani kasası sertliğe gelmez ama iyi bakarsan içerisindeki parçalar gereği seni uzun yıllar götürecektir.
Isınma konusunda normal günlük işleri yaparken ısınma falan yok ekran kartınıda sadece oyun oynadığın zaman aktif edersin. O zamanda fandan ses cıkmasın diye fanı 2300RPM de çalıştırırsan zaten ısı değerleri uçar. Ben oyun oynarken fanı full devirde açıyorum 65-70-73 arası işlemci ekran kartı sıcaklık değeri oluyor. Laptop soğutucu falanda kullanmıyorum ayrıca laptop'u yükseltme kiti de kullanmıyıorum dümdüz masanın üstünde duruyor
 
Geri
Top