Merhaba iPhone 114 pro max kullanıyorum

Katılım
6 Ekim 2024
Mesajlar
283
Reaksiyon skoru
86
Merhaba iPhone 14 pro max kullanıyorum, . WhatsApp'tan sesli ne kısabiliyorum ne açabiliyorum. Bu durum sadece WhatsApp'ta oluyor. Normalde hiçbir sıkıntısı yok. Telefonu aç kapa yapınca düzeliyor fakat kısa süre sonra aynı problem devam ediyor. Sorun nedir bilen yardımcı olabilir mi?
 
Merhaba iPhone 114 pro max kullanıyorum, . WhatsApp'tan sesli ne kısabiliyorum ne açabiliyorum. Bu durum sadece WhatsApp'ta oluyor. Normalde hiçbir sıkıntısı yok. Telefonu aç kapa yapınca düzeliyor fakat kısa süre sonra aynı problem devam ediyor. Sorun nedir bilen yardımcı olabilir mi?
El güncelmi hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

El güncelmi hocam
Whatsapp
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,685
Mesajlar
11,069,757
Üyeler
197,964
Son üye
silencio2000
Geri
Top