Merhaba iPhone 114 pro max kullanıyorum

Katılım
6 Ekim 2024
Mesajlar
283
Reaksiyon skoru
86
Merhaba iPhone 14 pro max kullanıyorum, . WhatsApp'tan sesli ne kısabiliyorum ne açabiliyorum. Bu durum sadece WhatsApp'ta oluyor. Normalde hiçbir sıkıntısı yok. Telefonu aç kapa yapınca düzeliyor fakat kısa süre sonra aynı problem devam ediyor. Sorun nedir bilen yardımcı olabilir mi?
 
Merhaba iPhone 114 pro max kullanıyorum, . WhatsApp'tan sesli ne kısabiliyorum ne açabiliyorum. Bu durum sadece WhatsApp'ta oluyor. Normalde hiçbir sıkıntısı yok. Telefonu aç kapa yapınca düzeliyor fakat kısa süre sonra aynı problem devam ediyor. Sorun nedir bilen yardımcı olabilir mi?
El güncelmi hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

El güncelmi hocam
Whatsapp
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,711
Mesajlar
11,069,939
Üyeler
197,968
Son üye
Yunus34
Geri
Top