5-6 kere problem yaşadım o da alt yapıdan dolayı. İletişim kurmayı bilirsen telefonla arıcam sesli iletişim alıp sayıcam sövücwm gibi bir gayen yoksa ihbar oluşturursan mak 1 saatte cevaplarlar ve uğraşırlar. Şimdiye kadarda çözemedikleri olmadı. Hayır gigafiber değilim. Vdsl 5 yıl kullandım. Yaklaşık 6 -7 ay önce filan beleş şekilde fibere geçişimi sağladılar.. hayır babamın şirketi değil. Sezarın hakkı sezara teşekkürler
Sizin bu şekilde problemlerinizin çözülmesi herkesin aynı şekilde hizmet alacağı anlamı taşımıyor
Al o zaman ben de sana başka bir örnek vereyim
İnternetim sürekli kopuyor diyorum
Mahallede de farkı iss ler de aynı problem var diyorum
Bizlik problem yok modeminiz arızalı diyor
Başka bir modem var onda da günlerdir aynı mahallede de problem çözülmedi diyorum bizlik problem yok modeminiz arızali diyor
Aynı anda telefon hizmeti aldığımdan kaynaklı telefonum da kesik
Hepsi aynı anda mı bozuluyor diyorum
2 farklı modemi ve telefonu başka yerde denedim mahallemde de sorun olduğu için başka bir mahallede denedim cihazların hiçbirinde problem yok diyorum modeminizi gösterin bizlik problem yok modeminizde problem diyor
Şimdi ben bunlara nasıl küfür etmeyeyim
Güç bela ekip getittiriyorum adam her şeyi inceliyor kablodan soketine modemimde kadar problem bulamıyor
Nitekim santraldaki bir sikintidan dolayı olduğu ortaya çıkıyor
Ben bu soylemlerime karşılık ilgileniyormuş gibi görünüp ilgilenmiyorlarsa ben ne yapayım
Bak sikayetimizi tam anlamı ile okumadiklarına başka bir örnek vereyim
Telefon hattım çalışmıyor diyorum
Hemen ilgileniyoruz dediler 10. Gün geldi
12. Günde ise probleminizin çözümü için türk Telekom ekipleri ile iletişim halinde toz diye mesaj attılar
Cevap olarak problemim 2 gün önce çözüldü aunan altif kullanıyorum diye cevap yazdım
15 dk sonra gelen cevap
Probleminizin çözümü için ne gerekiyorsa yapıyoruz
Hemen cevap yapistiriyorum
2 gündür aktif kullandığımı belirtmiştim bir önceki cevapta
10 dk sonra bir cevap daha
Mağduriyeti izin giderilmesi adına elimizden gelen herşeyi yapıyoruz
Diyorum ki sizin iletişim kanadinizda belki size türk Telekom tarafından arıza çözüldü diye bilgi gelmemistir ama benim problemim 2 gün önce çözüldü
Ve yine aynı cevap
Arizanizin giderilmesi adına gereken tüm işlemler yapılıyor Telekom saha ekibi ile görüşülüyor
Şimdi diyeceksiniz ki madem arıza çözüldü niye muhabbeti uzatiyorsun
Adamlar yazdığımızı bile doğru düzgün okumuyor normal şartlarda
Ya gerçekten problemim devam etse devamlı aynı bu şekilde cevap alsam ne olacak
Bunu bir tek Türknet için değil
Bir tek İss müşteri temsilcisi için de demiyorum
Müşteri hizmetleri hizmeti olan her şirket lafa gelince 10 numara hizmete gelince fıssss