Anlatmak istediğim de bu ve zaten operatörler bile bile bu sözde hediyeleri yapıyorlar ki caymak istediğinde kullanıcı daha da zorlansın diye.Evet hocam onu bizde biliyoruz ancak @DonanımFikir ' in dediği gibi hediyelerden dolayı ya seve seve ya seve seve ödiceksiniz diyor o parayı Hadi tamam diyelim var bunu gel de Türk Telekoma anlat @DonanımFikir haksız mıyım hocam ?
Öyle hocam yapacak bir şey yokAnlatmak istediğim de bu ve zaten operatörler bile bile bu sözde hediyeleri yapıyorlar ki caymak istediğinde kullanıcı daha da zorlansın diye.
SOL a geçeceksen onlar 24 ay taahhüt karşılığında 500 liraya kadar karşılıyor Türk Telekom iptal bedelini. Bilmiyorsan diye yazayım dedim.Bende taahhüt yüzünden ttnetteyim yeni taşındım binada baz istasyonu var, ve superonline fiber var 1 sene dayanmalıyım.
Aynen 150 liralık kurulum ücreti ve 50 liralık aktivasyon ücretini taahhüt verdiğiniz için sizden almıyoruz diyorlar sözleşmeye sonra ggAnlatmak istediğim de bu ve zaten operatörler bile bile bu sözde hediyeleri yapıyorlar ki caymak istediğinde kullanıcı daha da zorlansın diye.
Ben dayandım sende dayanırsınBende taahhüt yüzünden ttnetteyim yeni taşındım binada baz istasyonu var, ve superonline fiber var 1 sene dayanmalıyım.
Bina içinde size gelen kablonun kalitesi diye biliyorum yanlış bilmiyorsam.''Gürültü seviyesi'' (SNR Margin) ne oluyor?
Bende TT ile aynı oldu. Portum falan değişmedi sanırsam.Ben de geçmeyi düşünüyorum da ping değerleri nasıl? Turk Telekom'dan farklı mı?
3000 lira taahhüt...SOL a geçeceksen onlar 24 ay taahhüt karşılığında 500 liraya kadar karşılıyor Türk Telekom iptal bedelini. Bilmiyorsan diye yazayım dedim.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Aynen 150 liralık kurulum ücreti ve 50 liralık aktivasyon ücretini taahhüt verdiğiniz için sizden almıyoruz diyorlar sözleşmeye sonra gg
SOL bir de 400TL değerinde (!) ilk ay 100Mbps hediye hız veriyor taahhütden çıkamasınlar diye
Kargo olarak ups zorunlu mu ? yoksa herhangi bir kargo ile mi yolluyoruz.Dostlar hepinize iyi forumlar. Artık Millenicoma geçen herkesin açtığı, forumun bana göre milli konusu olan Millenicom geçiş sürecim hakkında ve neden Millenicom geçtiğim konusunda sizlere deneyimlerimi anlatacağım.
Neden Millenicom geçtim
Öncelikle neden Millenicom geçmeyi tercih ettim bu konudan başlayalım. Ben ortalama 6-7 yıllık Türk Telekom müşterisiydim. Ancak Türk Telekomda paketlerin çok fazla pahalı olması ve yaklaşık 6-7 ay önce yaşadığım problem ile hiç ilgilenmemeleri gibi nedenlerden Millenicom geçtim.
Millenicom geçiş sürecim
Millenicom geçiş sürecime başladığımda tahhütümüzün bitmesine ortalama 1 hafta kalmıştı. Millenicom bana tahhütümü 150TL fiyata kadar karşılayacağını söyledi ve bunun üzerinde geçiş sürecimiz başladı. Millenicom bizden gerekli bilgileri aldıktan sonra mail adresimize belge yolladılar. Bizde o belgeleri çıktı aldık ve gerekli yerleri imzalayıp UPS kargo ile Millenicom tarafına gönderdik. Belgeler ellerine ulaştıktan 2 gün sonra işleme alındı ve önce telefon bağlantısı sonra online işlemler şifresi gönderilerek kurulum başladı. Bunları verdikten 2 gün sonra da internet bağlantımız gerçekleşti. Bu süreçte hiç bir kesinti yaşamadım. O konuda Millenicoma gerçekten çok teşekkür ediyorum.
Millenicom müşteri hizmetleri ile deneyimim
Öncelikle internetimle bir arıza oluşmadı ancak bu bağlanma sürecine Millenicom müşteri hizmetleri ile 3-4 kereden fazla görüşmüşüzdür. Gelen 3-4 müşteri temsilcisinin hepsi çok bilgiliydi ve gerçekten çok güzel yardımcı oldular.
Kullandığım paket ve aldığım hızlar
Benim binamdaki gürültü seviyesi ( SNR MARGİN ) değerim iyi olmadığından hattım 76mbps desteklemesine rağmen 35mbps pakete geçtim. Açıkçası evde 7-8 cihaz bağlı olmasına rağmen hızlarım bu şekilde. Ben aldığım hızlardan çok memnunum.
Alıntıyı görüntüle
Millenicom'dan memnun muyum?
Ben genel olarak Millenicom'dan memnunum. Gerek müşteri hizmetleri, gerek verdiği hızlar, gerek fiyat konusu olsun her konuda çok memnunum. Tabii internetimde bir sorun oluştuğunda nasıl bir çözüm süreci olacak bu konuda bir fikrim yok. Yaşayıp göreceğiz.
NOT: Bunlar benim geçiş sürecim. Sizde süreç farklı işleyebilir.
Bu geçiş sürecinde bana yardımcı olan @Rennes ve @LordHasan arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyorum.
Bana 20 veriyorlar. Sinir oluyorum.Dostlar hepinize iyi forumlar. Artık Millenicoma geçen herkesin açtığı, forumun bana göre milli konusu olan Millenicom geçiş sürecim hakkında ve neden Millenicom geçtiğim konusunda sizlere deneyimlerimi anlatacağım.
Neden Millenicom geçtim
Öncelikle neden Millenicom geçmeyi tercih ettim bu konudan başlayalım. Ben ortalama 6-7 yıllık Türk Telekom müşterisiydim. Ancak Türk Telekomda paketlerin çok fazla pahalı olması ve yaklaşık 6-7 ay önce yaşadığım problem ile hiç ilgilenmemeleri gibi nedenlerden Millenicom geçtim.
Millenicom geçiş sürecim
Millenicom geçiş sürecime başladığımda tahhütümüzün bitmesine ortalama 1 hafta kalmıştı. Millenicom bana tahhütümü 150TL fiyata kadar karşılayacağını söyledi ve bunun üzerinde geçiş sürecimiz başladı. Millenicom bizden gerekli bilgileri aldıktan sonra mail adresimize belge yolladılar. Bizde o belgeleri çıktı aldık ve gerekli yerleri imzalayıp UPS kargo ile Millenicom tarafına gönderdik. Belgeler ellerine ulaştıktan 2 gün sonra işleme alındı ve önce telefon bağlantısı sonra online işlemler şifresi gönderilerek kurulum başladı. Bunları verdikten 2 gün sonra da internet bağlantımız gerçekleşti. Bu süreçte hiç bir kesinti yaşamadım. O konuda Millenicoma gerçekten çok teşekkür ediyorum.
Millenicom müşteri hizmetleri ile deneyimim
Öncelikle internetimle bir arıza oluşmadı ancak bu bağlanma sürecine Millenicom müşteri hizmetleri ile 3-4 kereden fazla görüşmüşüzdür. Gelen 3-4 müşteri temsilcisinin hepsi çok bilgiliydi ve gerçekten çok güzel yardımcı oldular.
Kullandığım paket ve aldığım hızlar
Benim binamdaki gürültü seviyesi ( SNR MARGİN ) değerim iyi olmadığından hattım 76mbps desteklemesine rağmen 35mbps pakete geçtim. Açıkçası evde 7-8 cihaz bağlı olmasına rağmen hızlarım bu şekilde. Ben aldığım hızlardan çok memnunum.
Alıntıyı görüntüle
Millenicom'dan memnun muyum?
Ben genel olarak Millenicom'dan memnunum. Gerek müşteri hizmetleri, gerek verdiği hızlar, gerek fiyat konusu olsun her konuda çok memnunum. Tabii internetimde bir sorun oluştuğunda nasıl bir çözüm süreci olacak bu konuda bir fikrim yok. Yaşayıp göreceğiz.
NOT: Bunlar benim geçiş sürecim. Sizde süreç farklı işleyebilir.
Bu geçiş sürecinde bana yardımcı olan @Rennes ve @LordHasan arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyorum.
Dostum benim dönemimde UPS anlaşmalı olduğu için UPS kargo ile gönderiyorduk.Kargo olarak ups zorunlu mu ? yoksa herhangi bir kargo ile mi yolluyoruz.
Müşteri hizmetleri ile görüşün benceBana 20 veriyorlar. Sinir oluyorum.
Bu kod kullanma olayını ne zaman kullanıyoruz geçmeyi düşünüyorum kodunuzu atarsanız geçerken hangi aşamada kullanıcaksam eğer kullanabilirim.Dostum benim dönemimde UPS anlaşmalı olduğu için UPS kargo ile gönderiyorduk.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Müşteri hizmetleri ile görüşün bence
Abonelik için müşteri hizmetlerini aradığınızda söylemeniz gerekiyor.Bu kod kullanma olayını ne zaman kullanıyoruz geçmeyi düşünüyorum kodunuzu atarsanız geçerken hangi aşamada kullanıcaksam eğer kullanabilirim.
Kodunuzu atarsanız kullanabilirim.Abonelik için müşteri hizmetlerini aradığınızda söylemeniz gerekiyor.