nWeeyz_
80+ Bronze
- Katılım
- 24 Mart 2020
- Mesajlar
- 841
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 298
- İsim
- Sami Buğra
Çarşamba saat 19.00 civarı millenicom internetim bağlandı modeme reset atmak zorunda kaldım uygulamasına giremedim çünkü kabul etmedi her neyse modeme reset attıktan sonra vdsl bağlantım gitti internetim 2 gündür yok çarşamba 20.00 da arıza kaydı oluşturuldu ve bana bir link attılar bu linkten arıza kaydının ne aşamada olduğunu görebiliyodum aynı zamanda bu sayfada arızaların %50si 12 saatte genelliklede 48 saatte çözüldüğüde yazıyordu dün bana mesaj geldi ve arızanız sonuçlandı yarın gün içerisinde onayınız alınacak die bir mesaj geldi neyse aradılar sabah telesekreter konuştu ve arızanız giderildimi die sordu bende hayır dedim ve telefon direk kapandı neyse ben buna sinirlendim ve aradım böyle böyle oldu dedim olanları anlattım ve bana hala arıza kaydının açık olduğunu söylediler ben 2 günde 10 defadan fazla aramışımdır ve her seferinde vdsl bağlantınız yok dediler modeme reset attığınız için tekrar kurmanız lazım dedi bende modemi kuramıyorum tekrardan internet yok hatası veriyor dedim ve bunu her aradığımda anlatmak zorunda kaldım her seferinde bana tek söyledikler şey aciliyetinizi bildiriyorum demeleridi cidden çok canım sıkıldı bu konuya 2 gündür interneti kullanamıyorum sebep belli neden çözülemiyo nekadar zor olabilir ki sanki ilk defa benimmi başıma geliyo dedim bana gene sadece tek söyledikleri şey arıza kaydınız mevcutken hiç bir şey yapamayız aciliyet bildiriyoruz demeleriydi kafayı yiyicem cidden ya.
Bu olayı yaşayıp sorunu çözülen varsa nasıl çözdüğünü nasıl bir yol izlediğini yazabilirmi.
Modem: Keenetic Omni dsl
Bu olayı yaşayıp sorunu çözülen varsa nasıl çözdüğünü nasıl bir yol izlediğini yazabilirmi.
Modem: Keenetic Omni dsl