Mining de tam performans alamıyorum

ArdaCoşar

80+ Bronze
Katılım
10 Ağustos 2020
Mesajlar
655
Reaksiyon skoru
196
rx 580 aldım 1 tane overclock yaptım bios modladım lakin 32 mh alamıyorum max 25.60 alıyorum 32 yapmanın bir yolu yokmu

bios modladım derken radeon software diye bi program var orda mining modu var gaming modu var yoksa vbios indirip yapmadım

bulamadım bulursanız atabilirmisiniz ücretli birşeymi vbios yapsam modlasam tam verim elde edemiyorum

teşekkürler.
 
Oc ve uv yapıp kullanabilirsiniz ama ben modlu biosla yapmanızı öneririm.
Kart 8gb mi?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,929
Mesajlar
11,082,572
Üyeler
198,219
Son üye
somonEmekcisi
Geri
Top